دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

در فصل پاییز چطور آرایش کنیم؟

  • ندا خوشرو
  • ۳۱ شهریور ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب مدل هایی از آرایش فصل پاییز زنانه و دخترانه را گردآوری خواهیم کرد که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید میکاپی بی نظیر و خاص را برای روزهای زیبای فصل پاییز داشته باشید.

زمانی که فصل پاییز به پایان می رسد اغلب خانم ها تمایل دارند علاوه بر ایجاد تغییر در سبک لباس پوشیدن خود در میکاپ صورت شان نیز تغییراتی را ایجاد نمایند و از مدل های آرایش فصل پاییز ایده بگیرند تا جذابیت استایل خود را تکمیل نمایند.

آموزش آرایش فصل پاییز

در اغلب مدل های میکاپ مخصوص فصل پاییز از رنگ های روشن و پاییزه نظیر زرد و نارنجی و قرمز و … استفاده می شود و بهتر است شما رنگ های مورد استفاده در میکاپ تان را به گونه ای انتخاب کنید که با رنگ پوست و لباس هایتان مطابقت داشته باشد.

آرایش برای فصل پاییز

در فصل پاییز چگونه میکاپی بهتر است داشته باشیم ؟

۱. بهتر است قبل از هر چیز به زیرسازی پوست صورت خود بپردازید که برای زیرسازی آرایش می توانید از کرم پودر و کانسیلر استفاده نمایید. توجه داشته باشید که هر چقدر کرم پودر سبک تر باشد و دارای پوششی کمتر باشد زیبایی پوست و میکاپ شما بیشتر می شود.

۲. بهتر است به ابروهای خود ظاهری طبیعی را ببخشید و فقط ابروهایتان را مرتب کنید همچنین می توانید برای پر کردن جاهای خالی ابروی خود از مداد ابرو یا ریمل ابرو با رنگ مناسبی استفاده نمایید. توجه داشته باشید که برای جذابیت ظاهر خود می توانید به کمک ژل ابرو به ابروهایتان حالت و فرم بی نظیری را ببخشید.

۳. آرایش چشم ها به شیوه ای صحیح برای فصل پاییز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما رنگ رنگ سایه چشم هایتان را از بین رنگ های گرم نظیر نارنجی و شکلاتی و قهوه ای و زرد و … انتخاب نمایید و مدل سایه را می توانید با توجه به فرم چشم های خود انتخاب نمایید. برای جذابیت بیشتر چشم هایتان می توانید خط چشم بکشید و علاوه بر این بهتر است مژه هایتان را به کمک فرمژه فر بدهید سپس ریمل بزنید.

آرایش زیبا برای فصل پاییز

  •  آرون گروپس

۴. برای داشتن آرایش روزانه ساده بهتر است از رنگ های ملایم تر سایه چشم برای آرایش چشم ها استفاده نمایید علاوه بر این برای حضور در مهمانی ها و مجالس می توانید چند رنگ سایه را که با یکدیگر مطابقت دارند ترکیب نمایید و سایه چشم مجلسی تری را بکشید.

آرایش فصل پاییز شیک

۵. اگر تمایل دارید ظاهری جذاب تر داشته باشید می توانید برای میکاپ چشم های خود از خط چشم رنگی یا ریمل رنگی استفاده کنید.

۶. برای آرایش گونه ها می توانید از رژگونه های تیره تر استفاده کنید همچنین می توانید استفاده از رژگونه را نادیده بگیرید و از برنزه کننده استفاده نمایید.

آرایش چشم برای پاییز

۷. برای آرایش لب ها می توانید از رنگ های بادوام و تیره تر استفاده نمایید همچنین در صورت تمایل می توانید رنگ رژلب تان را از بین طیف های مختلف رنگ نارنجی و قرمز انتخاب کنید.

مدل های آرایش فصل پاییز

مدل های میکاپ پاییزه

بهتر است برای داشتن یک میکاپ پاییزه از رنگ های خنثی نظیر قهوه ای و … استفاده نمایید. از رنگ های تیره در میکاپ صورت نیز می توانید استفاده نمایید.

در فصل پاییز بهتر است از آرایش درخشان استفاده نکنید زیرا این مدل آرایش ها دارای درخشش و زرق و برق زیادی هستند و برای فصول گرم سال انتخابی مناسب می باشند.برای میکاپ پاییزه بهتر است خط چشم را به گونه ای بکشید که فقط به چشم هایتان فرم بدهد.

مدل های میکاپ پاییزه  آرایش فصل پاییز زنانه و دخترانه آرایش پاییزه   مدل میکاپ پاییزه   آرایش چشم مخصوص فصل پاییز آرایش دخترانه برای فصل پاییز آرایش ملایم برای فصل پاییز آرایش زنانه برای فصل پاییز آرایش صورت مخصوص فصل پاییز مدل آرایش دخترانه برای فصل پاییز آرایش صورت پاییزه آرایش صورت پاییزه آرایش چشم فصل پاییز     آرایش زیبا مخصوص فصل پاییز میکاپ زنانه پاییزه مدلهای آرایش مخصوص فصل پاییز میکاپ دخترانه برای فصل پاییز آرایش پاییزه ملایم مدل آرایش پاییزی آرایش فصل پاییز زنانه آرایش برای فصل پاییز میکاپ پاییزه مدل های زیبا آرایش فصل پاییز

در این بخش از آرایش و زیبایی مجله آرگا با مدل هایی از میکاپ پاییزه آشنا شدید که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *