دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

ست کردن جواهرات با لباس و راز و رمزهای جذابیت بیشتر

  • ندا خوشرو
  • ۱۱ شهریور ۱۴۰۰
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا نحوه ست کردن جواهرات با لباس های رسمی و مجلسی و اسپرت و ساده و … مخصوص خانم های شیک پوش و امروزی را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد که امیدواریم با مطالعه این مطلب اطلاعات لازم را در این زمینه بدست آورید.

ست کردن جواهرات با لباس از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما برای جذابیت استایل خود از لباس ها و زیور آلاتی استفاده نمایید که با یکدیگر همخوانی و مطابقت داشته باشند.

ایده هایی برای ست کردن جواهرات با لباس

علاوه بر انتخاب رنگ و طرح لباس ها باید در انتخاب طرح و رنگ اکسسوری ها و زیور آلات خود حساسیت لازم را به خرج بدهید تا شیک پوش و جذاب تر از همیشه به نظر برسید. در ادامه با نحوه ست کردن جواهرات با لباس های رسمی و مجلسی و اسپرت و … آشنا خواهید شد.

ست لباس بنفش با جواهرات

چگونه لباسهایمان را با جواهرات ست نماییم ؟

۱. هماهنگ کردن رنگ لباس ها با جواهرات از اهمیت زیادی برخوردار می باشد همچنین بهتر است به رنگ پوست خود نیز توجه داشته باشید زیرا رنگ زیور آلات باید با رنگ پوست شما نیز مطابقت داشته باشند. توجه داشته باشید که پوست های سرد دارای رگه هایی به رنگ آبی هستند و در زیر پوست سرد نیز کمی رنگ صورتی وجود دارد. پوست های گرم نیز شامل رگ های سبز رنگ هستند و زیر پوست گرم نیز زرد رنگ می باشد. افرادی که دارای پوستی سرد هستند بهتر است از طلای سفید و پلاتین استفاده نمایند و افرادی که پوستی گرم دارند باید از طلای زرد و رزگلد در استایل خود استفاده نمایند همچنین افراد با رنگ پوست گرم بهتر است از جواهرات با سنگ های قیمتی نظیر الماس زرد و یاقوت و سیترون و گارنت و مارگانت و پریدون استفاده نمایند. جواهرات با سنگ هایی نظیر امرالد و اپال و آماتیس و زیرکونیوم برای افراد با رنگ پوست سرد مناسب هستند.

۲. جواهرات با سنگ های یاقوت سرخ و یاقوت کبود و زمرد و سیترین را می توانید در پوشش خود با هر رنگ و طرح لباسی به راحتی هماهنگ کنید.

۳. توجه داشته باشید که باید از ست کردن بیش از حد زیورآلات باید با لباس هایتان خودداری کنید. رنگ جواهرات نباید دقیقا همرنگ اکسسوری ها و لباس های شما باشد. اگر از لباس رنگ خنثی در پوشش خود استفاده کرده اید بهتر است جوهرات خود را از بین رنگ های مجلل و درخشان استفاده نمایید.

۴. اگر شما در پوشش خود از لباس هایی ساده استفاده می کنید بهتر است جواهرات تان را از بین مدل های طرح دار و کار شده انتخاب نمایید. اگر لباس هایی را که برای پوشیدن انتخاب کرده اید طرح دار و گلدار و کار شده می باشند بهتر است از جواهرات ساده در استایل خود استفاده نمایید.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مدل ست لباس با جواهرات مدل ست نمودن لباس ها با جواهرات ست کردن لباس با جواهر ست لباس با جواهر زنانه   ست لباس مجلسی با جواهرات ست کردن لباس با گردنبند مدل ست کردن لباس با جواهرات ست کردن لباس مشکی با جواهرات ست کردن لباس با زیور آلات نحوه ست کردن لباس مجلسی مشکی با جواهر آلات اصول ست کردن لباس با جواهرات ست کردن لباس های شیک با جواهرات ست لباس زرشکی با زیور آلات

۵. ست کردن زیور آلات با دو جنس مختلف امروزه جزء ایده های خلاقانه به شمار می رود بنابراین اگر شما زیور آلاتی از جنس های مختلف دارید می توانید همزمان از آن ها در استایل خود استفاده نمایید.

۶. اگر تمایل دارید از گردنبند استفاده کنید بهتر است به مدل یقه لباس خود توجه داشته باشید زیرا هدف از آویزان کردن گردنبند افزایش زیبایی تیپ و لباس ها می باشد از این رو مهم است شما گردنبندی را انتخاب نمایید که در زیر یقه لباس تان به خوبی دیده شود و علاوه بر این با طرح و شکل یقه هیچ تداخلی نداشته باشد. اگر لباس شما یقه باز می باشد بهتر است از گردنبند بلند یا آویز استفاده نمایید ولی به این نکته توجه داشته باشید که گردنبند باید در بالای یقه قرار بگیرد. اگر از لباس یقه دکلته در پوشش خود استفاده کرده اید بهتر است گردنبند خود را از بین طرح های پر زرق و برق و کوتاه انتخاب نمایید. در صورت پوشیدن لباس یقه گرد نیز بهتر است از گردنبند چند لایه استفاده کنید.

۷. برای داشتن استایلی رسمی بهتر است از زیور آلات طلا یا نقره کار شده یا ساده استفاده نمایید که انتخاب طرح زیور آلات به طرح لباس شما بستگی دارد علاوه بر این اگر از لباس های اسپرت در پوشش تان استفاده می کنید بهتر است جواهرات را از بین طرح های اسپرت انتخاب نمایید همچنین می توانید برای تکمیل جذابیت استایل اسپرت خود از ست زیور آلات چرم استفاده نمایید.

 

ست لباس زرشکی با زیور آلات ست کردن لباس بنفش با جواهرات مدل ست لباس با جواهرات مدل ست لباس با جواهرات ست لباس مشکی با جواهرات ست لباس شیک و مشکی با زیور آلات ست لباس مجلسی با زیور آلات مدل های ست لباس با جواهرات ست لباس با جواهرات ست کردن لباس سرهمی با جواهرات ست کردن لباس قرمز با جواهرات ست کردن لباس مجلسی کوتاه با زیور آلات ست کردن لباس با جواهرات

در این مطلب با اصول ست کردن زیور آلات با لباس ها آشنا شدید که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *