دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

تزیین جا مایع ظرفشویی و جا مایع دستشویی با خلاقیت های جدید

  • محدثه خاکشور
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب شما آرگایی های دوست داشتنی را با ایده های جالب و زیبایی از تزیین جا مایع آشنا خواهیم کرد. امیدواریم با استفاده از این الگوها بتوانید جا مایع های ظرفشویی و جا مایع های دستشویی خود را به بهترین شکل ممکن مزین سازید.

ایده هایی که در این مطلب برای تزیین جا مایع ارائه می دهیم، مطمئنا می توانند هر کدبانویی را شگفت زده کند. بله البته که انواع مدل های جا مایع ظرفشویی و جا مایع دستشویی با طرح های شیک و لاکچری و جدید وجود دارند, که می توانید خریداری نمایید. اما شاید باز هم همانی که می خواهید نباشد. دوم اینکه مجبور باشید هزینه بالایی را متحمل شوید. در پایان این مطلب می توانید با کمترین هزینه صاحب جا مایع های زیبا و مزین شده شوید.

ایده هایی خیره کننده و کاربردی از تزیین جا مایع

منزل را می توان به اعضای بدن تشبیه نمود. چرا که در خانه نیز مانند بدن بخش های مهم زیادی را شاهد هستیم که هر یک به نوبه خود به نوعی در چرخه ی زندگی سهیم و موثر می باشند. از قلب خانه آشپزخانه گرفته تا سرویس بهداشتی که به نوعی در طراحی و همچنین آسایش حرف اول و آخر را می زند. اما با این وجود توجه زیادی را شامل نمی شود. ایده های متفاوت زیادی برای طراحی این دو بخش مهم منزل؛ آشپزخانه و سرویس بهداشتی وجود دارد که برخی از آنها تنها به عنوان یک اکسسوری حضور می یابند و جنبه دکوری و زیبایی دارند. برخی دیگر از این ایده ها در واقع وسایلی می باشند که نقشی موثر را بر عهده دارند, اما با کمی صرف وقت و حوصله بعلاوه خلاقیت می توانید جلوه ای بینظیر همانند اکسسوری ها نیز به آنها بدهید تا هم فال باشد و هم تماشا.

تزیین جا مایع ظرفشویی و جا مایع دستشویی به اشکال مختلف

انواع نمونه های خلاقانه تزیین جا مایع ظرفشویی و جا مایع دستشویی

دیزاین آشپزخانه و سرویس بهداشتی با کمترین ها

آب یکی از عناصر مورد استفاده در نظافت و پاکیزگی است. اما عناصر دیگری نیز نیاز است که می توان از جمله ی آنها به انواع مواد شوینده از جمله مایع ظرفشویی برای ظروف، مایع دستشویی برای شستن دست ها، و مایع های مختلف برای مصارف مختلف نام برد. مایع دستشویی و مایع ظرفشویی را هنگامی که خریداری می کنید دارای ظرف هایی هستند که برای استفاده آسان تر می توانند اشکال متفاوت تری داشته باشند. حال با این وجود می توان با تزیین این ظرف های ساده و بدون طرح علاوه بر وظیفه ی خطیر و مهم آنها، یعنی همان پاکیزگی بخشیدن انتظارات دیگری همچون دیزاین و زیباسازی فضا و در نهایت منزل را از آن داشته باشید.

انواع ایده های شیک تزیین جا مایع ظرفشویی و جا مایع دستشویی

  •  آرون گروپس

انواع نمونه های زیبا و ایده آل دیزاین جا مایع ظرفشویی و جا مایع دستشویی

دیزاین و زیباسازی جا مایع ظرفشویی و جا مایع دستشویی

تزیین با دکوپاژ

دکوپاژ شیوه ای برای تزیین و جلوه بحشیدن دوباره به وسایل قدیمی و از رنگ و رو افتاده می باشد که می توان با استفاده از آن، زیبایی و جلوه ای خیره کننده به آنها بخشید. از این روش می توان برای تزیین جا مایع ها نیز بهره برد.

تزیین جا مایع ظرفشویی و جا مایع دستشویی

انواع نمونه های زیبای تزیین جا مایع ظرفشویی و جا مایع دستشویی

ساخت جا مایع شیشه و کاج تزیینی

گاهی نیز می توان با استفاده از ساده ترین و دم دستی ترین وسایل جامایع ساخت و به زیباترین شکل ممکن آن را مزین نمود. مثلا شیشه ای مناسب را انتخاب کنید، درب آن را سوراخ کنید. قسمت بالای جا مایع های قبلی که بدون استفاده مانده را می توانید برای این منظور، یعنی عبور از سوراخ درب شیشه به کار ببرید. قبل از بستن و سفت کردن درب شیشه با کناف، می توانید درون شیشه یک کاج تزیینی زیبا و یا هر چیزی دیگر به دلخواه خود درون آن قرار دهید. به همین سادگی ولی به این همه زیبایی توانسته اید هم جا مایع تهیه و هم آن را تزیین نمایید.

تزیینات شیک و منحصر به فرد جا مایع ظرفشویی و جا مایع دستشویی

نمونه های زیباسازی و دیزاین جا مایع ظرفشویی و جا مایع دستشویی

تزیین داخل جا مایع با گل و مروارید

همانطور که در بالاتر گفته شد جا مایع ها دارای اشکال متنوع و گوناگونی هستند که برخی از آنها شیشه ای و بدون طرح و رنگ می باشند. برای تزیین این مدل جا مایع ها می توانید از گل ها، مرواریدها و …. بهره ببرید. به این شکل که یک و یا دو یا چند عدد از آنها را به صورت تکی و یا ترکیبی درون شیشه قرار دهید، سپس بر روی آن مایع بریزید. به همین سادگی ظرف مایع دستشویی شما شکیل و زیبا شده است.

دیزاین های زیبا جا مایع ظرفشویی و جا مایع دستشویی

الگوهایی دوست داشتنی برای دیزاین برای جا مایع ظرفشویی و جا مایع دستشویی

ایده هایی لاکچری از دیزاین جا مایع ظرفشویی و جا مایع دستشویی

انواع ایده های لاکچری و لوکس تزیین جا مایع ظرفشویی و جا مایع دستشویی

زیباسازی دور جا مایع

با استفاده از حلقه های مرواریدی می توانید اطراف جا مایع را نیز زیبا سازید. یک ردیف و یا چند ردیف از حلقه های مرواریدی با رنگ های دلخواه می توانید بر دور گردن ظرف انداخته و مانند گردنبندی شیک بر گردن بانویی زیبا در آشپزخانه و یا سرویس بهداشتی خیره کننده به تصویر بکشید.

ایده های شیک تزیین جا مایع ظرفشویی و جا مایع دستشویی

تزیینات زیبا و تو دل بروی جا مایع ظرفشویی و جا مایع دستشویی

انواع نمونه های ایده آل جا مایع ظرفشویی و جا مایع دستشویی

پوشاندن بافتی زیبا به جا مایع

می توانید با اندازه گیری ظرف جا مامایع شرفشویی، یک لباس بافتنی زیبا و بامزه برای آن ببافید. پس از اتمام مایع درون ظرف، می توانید این لباس را برای جا مایع بعدی نیز مورد استفاده قرار دهید و آشپزخانه خود را به زیباترین شکل ممکن مزین و خاطره انگیز کنید.

انواع ایده های خارق العاده تزیین جا مایع ظرفشویی و جا مایع دستشویی

دیزاین و زیباسازی جا مایع ظرفشویی و جا مایع دستشویی

انواع نمونه های جذاب تزیین جا مایع ظرفشویی و جا مایع دستشویی

تزیینات زیبا و خلاقانه جا مایع ظرفشویی و جا مایع دستشویی

ایده های جالب برای دیزاین جا مایع ظرفشویی و جا مایع دستشویی

دیزاین جا مایع با استفاده از برچسب های زیبا و متفاوت برای کودکان

انواع ایده های زیبای تزیین جا مایع ظرفشویی و جا مایع دستشویی

انواع طرح های زیبا برای زیباسازی جا مایع ظرفشویی و جا مایع دستشویی

از اینکه تا انتهای این مطلب همراه آرگا بودید، بی نهایت قدردان هستیم. امیدواریم مورد توجه و پسند شما علاقه مندان واقع شده باشد. امیدواریم با استفاده از این ایده ها بتوانید نقش هایی خاطره انگیز و زیبا در این نقاط منزل خود بزنید. در ادامه برای آشنایی بیشتر با تزیین صابون عروس، تزیین درب دستشویی، تزیین پشت گاز بر روی لینک ها کلیک نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *