دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل مانتو یقه آمریکایی جدید و زیبای زنانه و دخترانه

  • ندا خوشرو
  • ۶ شهریور ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب با انواع مدل مانتو یقه آمریکایی زنانه و دخترانه در خدمت شما عزیزان خواهیم بود که امیدواریم این طرح ها با سلیقه تان همخوانی و مطابقت داشته باشند و با ایده گرفتن از آن ها بتوانید مانتویی با تن پوش مناسب را برای خود انتخاب کنید.

انواع مدل مانتو یقه آمریکایی امروزه دوباره مد شده اند و روی بورس آمده اند و شما می توانید از این طرح مانتوها برای حضور در مکان های مختلف استفاده نمایید و شیک پوش تر از همیشه به نظر برسید.

مدل مانتو یقه آمریکایی شیک و زیبا

یقه آمریکایی از مدل های یقه کلاسیک به شمار می رود و این طرح یقه جزء یقه های برگردان و هفتی شکل می باشد که در قسمت پشت گردن دارای پایه کوتاه و ایستاده ای است همچنین از این مدل یقه برای دوخت یقه انواع پالتو و مانتو و کت و بارانی استفاده می شود. در ادامه طرح هایی از مانتوی یقه آمریکایی را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید مانتویی شیک را برای پوشیدن انتخاب کنید.

مدل مانتو یقه امریکایی زنانه

طرح مانتوی یقه آمریکایی زنانه و دخترانه

این مدل یقه مانتو پرطرفدار و محبوب می باشد و بهتر است شما یقه مانتوی خود را با توجه به فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری تان انتخاب نمایید همچنین یقه آمریکایی در انواع طرح های سرخود و ایستاده و جدا و پهن و دوبل و بلند موجود می باشد و در میان همه آن ها یقه آمریکایی سرخود بیشترین محبوبیت را دارد که به آن یقه اسپرت نیز گفته می شود و اگر شما دارای فرم اندامی درشت و قدی کوتاه می باشد بهتر است از مانتوی یقه آمریکایی باریک و بلند در پوشش خود استفاده کنید تا اندام تان کشیده تر به نظر برسد ولی اگر دارای بالاتنه ای بلند هستید و لاغر می باشد بهتر است مانتوی یقه آمریکایی پهن را برای پوشیدن انتخاب کنید.

مانتوی یقه آمریکایی در انواع طرح های جلو بسته و جلو باز و دکمه دار دوخته می شوند و اگر شما تمایل دارید استایلی متفاوت داشته باشید بهتر است از مانتوی جلو باز در پوشش تان استفاده کنید همچنین بهتر است این طرح مانتو را با زیر مانتویی شیک و خاص بپوشید تا شیک پوش تر از همیشه به نظر برسد. مانتوهای آمریکایی جلو بسته و دکمه دار نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و برای خانم هایی که تمایل دارند استایلی متفاوت داشته باشند انتخابی مناسب به شمار می روند.

 مدل مانتو دخترانه یقه امریکاییمانتوی زنانه یقه امریکایی مانتوی پاییزه یقه امریکایی مدل مانتو سفید یقه امریکاییمدل مانتو کوتاه یقه امریکاییمدل مانتو پاییزه یقه امریکاییمانتو با یقه امریکایی مانتوی صورتی یقه امریکایی

برای دوخت مانتوها با یقه امریکایی از پارچه های ساده و طرح دار استفاده می شود همچنین برای تزیین این طرح مانتوها نیز از هنر گلدوزی و سرمه دوزی و … استفاده می شود که شما می توانید از این مدل مانتوهای کار شده برای حضور در مهمانی ها و مجالس مختلف استفاده کنید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

این طرح مانتوها در انواع رنگ های روشن و تیره و خنثی موجود می باشند و در دوخت برخی از آن ها نیز از پارچه ها با دو رنگ مختلف نیز استفاده می شود که این طرح ها نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و برای خانم های مشکل پسند انتخابی مناسب می باشند.

مدل مانتو طرح دار یقه امریکاییمانتوی شیک یقه امریکایی مانتوی شیک یقه امریکایی مدلهای مانتو یقه امریکایی مانتو رنگ تیره یقه امریکایی مانتوی یقه امریکایی مانتوی مجلسی یقه امریکایی مانتو یقه امریکایی

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انوع طرح های مانتوی یقه آمریکایی را پیش رو داشتید که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *