دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

ایده های ست لاک ناخن با لباس های مجلسی

  • ندا خوشرو
  • ۱۵ شهریور ۱۴۰۰
  • ۰

در این بخش از آرایش ناخن مجله آرگا تصاویری از انواع مدل ست لباس با لاک ناخن زنانه و دخترانه را گردآوری خواهیم کرد که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

ست لاک ناخن با لباس می تواند تغییراتی مثبت را در استایل خانم ها و دختران جوان ایجاد نماید از این رو بهتر است شما برای دیزاین ناخن هایتان رنگ لاک را به گونه ای انتخاب نمایید که با رنگ لباس ها و اکسسوری هایتان همخوانی و مطابقت داشته باشد.

نحوه ست لاک ناخن با لباس مجلسی

رنگ لاک ناخن هایتان را بهتر است به گونه ای انتخاب نمایید که با رنگ سایر لباس هایتان به راحتی هماهنگی شود تا مجبور نباشید هر روز رنگ لاک ناخن های خود را عوض کنید و دیزاینی جدید برای ناخن هایتان داشته باشید.

ست لاک سبز با لباس سبز

مدل های ست لباس با رنگ لباس مخصوص خانم های جذاب

اگر شما لباس های رنگی زیادی دارید بهتر است رنگ لاک ناخن ها را از بین رنگ های طبیعی و ملایم و خنثی انتخاب نمایید تا با رنگ لباس هایتان به راحتی هماهنگ شوند.

اگر لباس هایی با رنگ تیره را برای پوشیدن انتخاب می کنید بهتر است از رنگ های زنده و شاد و پر رنگ برای طراحی ناخن های خود استفاده نمایید.

برای دیزاین ناخن ها بهتر است از رنگ های خنثی لاک نظیر طوسی و سفید و مشکی و قهوه ای و طلایی و نقره ای و … استفاده نمایید تا رنگ لاک ناخن هایتان به راحتی با رنگ لباس هایتان هماهنگ شود.

در صورت تمایل می توانید برای دیزاین ناخن ها از ترکیب دو یا سه رنگ لاک استفاده نمایید که در این صورت بهتر است یکی از رنگ های مورد نظر خود را با رنگ طرح روی لباس یا رنگ پس زمینه لباس تان هماهنگ کنید تا تغییرات مثبتی در استایل شما ایجاد شود.

  •  آرون گروپس

اگر تمایل دارید از لباسی گلدار یا طرح دار در پوشش خود استفاده نمایید بهتر است طرح لاک ناخن هایتان را ساده انتخاب کنید همچنین می توانید از رنگ های خنثی و ملایم برای طراحی ناخن ساده استفاده کنید.

ست لاک ناخن با لباس نحوه ست لباس با لاک   مدل ست لباس دو رنگ با لاک ناخن ست لاک نقره با لباس نقره ای ست لباس با لاک ست لباس با لاک ناخن ها ست لاک ناخن با لباس مخصوص دختران جوان

اگر از لباس ابروبادی در پوشش تان استفاده می کنید بهتر است طراحی ناخن هایتان را به صورت آمبره انجام بدهید که این مدل دیزاین امروزی و متفاوت می باشد و برای خانم ها با سلیقه خاص انتخابی مناسب به شمار می رود.

توجه داشته باشید که اگر طرح اغلب لباس هایتان ساده می باشد بهتر است دیزاین ناخن هایتان را به صورت طرح دار و گلدار انجام بدهید همچنین می توانید برای دیزاین ناخن ها از شابلون مخصوص استفاده کنید که در این صورت جذابیت طرح ناخن هایتان تکمیل می شود.

در صورت تمایل می توانید برای دیزاین ناخن ها از لاک های اکلیل دار استفاده کنید که این مدل لاک با لباس های مجلسی کار شده و طرح دار به راحتی هماهنگ می شوند همچنین می توانید برای تزیین ناخن هایتان از نگین و سنگ های تزیینی استفاده نمایید که این مدل طرح ناخن نیز مجلسی و خاص می باشد.

 ست لاک ناخن با لباس دخترانه ست لباس شیک با لاک ست لباس زرشکی با لاک زرشکی تیره ست لباس رنگ روشن با لاک ست لباس آبی با لاک آبی مدل ست لاک روشن با لباس رنگ روشن ست لباس بنفش با لاک بنفش مدل زیبا و شیک ست لباس با لاک ست لباس رنگی با لاک رنگی ست لباس زرشکی با لاک ناخن زرشکی

در این مطلب با انواع مدلهای ست لباس با لاک برای ناخنها آشنا شدید که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشند و با ایده گرفتن از آن ها توانسته باشید دیزاینی متفاوت را برای ناخن های بلند و کوتاه خود داشته باشید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *