دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تفریحات رایگان کیش و امکانات مورد استفاده عموم این جزیره

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۱ شهریور ۱۴۰۰
  • ۰

تفریحات رایگان در جزیره کیش با ارائه بهترین خدمات تفریحی می تواند برای شما عزیزان دارای جذابیت باشد. این جزیره توریستی جذابیت های فرهنگی و تاریخی بسیار زیادی نیز دارد. از مهمترین تفریحات در این جزیره می توان به پارک های ساحلی اشاره کرد که به طور رایگان برای گردشگران ارائه می شوند و دارای جذابیت زیادی هستند.

جزیره زیبای کیش یکی از مهمترین جزایر توریستی در جنوب ایران است این جزیره در میان گردشگران بسیار پرطرفدار است و می تواند گزینه بسیار مناسبی برای سفرهای داخلی باشد. اغلب گردشگران تصور می کنند که این جزیره یکی از جزیره های گران قیمت برای سفر و گشت و گذار است به همین دلیل به این منطقه سفر نمی کنند. اما جاذبه های تفریحی رایگان در این منطقه موجب شده تا امکان سفر برای تمامی افراد فراهم شود. از مهمترین تفریحات رایگان در کیش می توان به کشتی یونانی، نخلستان باغ بهشت، ساحل گردی، قدم زدن در فروشگاه ها و بازارهای جزیره کیش و … اشاره کرد که برای گردشگران جذابیت بسیار زیادی دارد. پارک های متعددی که در بخش های مختلفی از این جزیره قرار دارد یکی دیگر از امکانات و تفریح های ویژه محسوب می شود که دارای جذابیت های زیادی هستند و علاقه مندان زیادی را جذب می کنند.

تفریحات رایگان کیش کدام اند؟

کیش جزیره ای با جاذبه های تفریحی، تاریخی و فرهنگی متعدد است جزیره ای که از جذابیت های فرهنگی زیادی برای علاقه مندان برخوردار است و هر ساله گردشگران زیادی از نقاط مختلف دنیا به خود جذب می کند این جزیره از مهمترین مکان های گردشگری در داخل ایران است و یکی از جزیره های لاکچری و مدرن است. در این جزیره آرام امکانات تفریحی متعددی وجود دارد که می تواند سفر را به کام شما شیرین تر کند از مهم ترین تفریحاتی که در این جزیره می توانید از آن ها لذت ببرید تفریحات آبی، تورهای گردشگری و هتل گردی اشاره کرد هر یک از این تفریحات می تواند لاکچری و پر طرفدار باشد اما باید برای آن ها هزینه پرداخت کنید. اگر قصد دارید سفری کم هزینه به منطقه جنوب ایران داشته باشید و از این جزیره دیدنی کنید می تواند از تفریحاتی که بدون هزینه هستند استفاده کنید و دراین بخش به این دسته از تفریحات اشاره می کنیم.

از غروب آفتاب لذت ببرید:

در این جزیره بیش از هر چیز دیدن مناظر طبیعی است که می تواند شما را به وجد آورد بازدید از مناظر زیبای ساحلی و دیدن غروب در لب ساحل یکی از بهترین تفریحاتی است که در شهر خود نمی توانید آن را تجربه کنید تماشای طلوع و غروب آفتاب در پارک ساحلی سیمرغ و دیگر پارک ها از لذت هایی است که باید تجربه کنید. طلوع خورشید در این پارک ها دیدنی تر است زیرا خورشید از این منطقه طلوع می کنید و شما می توانید آن را به طور کامل مشاهده کنید برای دیدن این منظره تکرار نشدنی باشد صبح زود بیدار شوید و به این پارک بروید. با معرفی این مکان های دیدنی کیش می توانید جذابیت های بیشتری از این منطقه را بشناسید.

تفریح رایگان جزیره کیش

پارک های کیش:

کیش شهری با پارک های تفریحی متعدد و گوناگون است این پارک ها در سراسر کیش از تفریحات رایگان آن محسوب می شوند و برای لذت بردن از مناظر آن نیازی به پرداخت کردن پول نیست از مهمترین پارک های این شهر می توان به پارک های ساحلی آن اشاره کرد پارک ساحلی مرد ماهیگیر که شهرت زیادی در شهر دارد به دلیل وجود مجسمه های شنی در پارک بسیار پر بازدید است در این پارک می توانید مجسمه های شنی بسازید و از آن ها لذت ببرید. پارک ساحلی مرجان کیش نیز دسته ای دیگر از پارک ها است ورزش های آبی که در این پارک وجود دارد برای گردشگران بسیار لذت بخش است جت اسکی، بانانا و دیگر تفریحات در این منطقه بسیار پر بازدید هستند. پارک و اسکله میر مهنا نیز از دیگر پارک های واقع در این منطقه است این پارک ویژه بومیان است.

تفریحات ارزان کیش

باغ راه ایرانی:

از دیگر تفریحات رایگان در جزیره کیش می توان به باغ راه ایرانی اشاره کرد این باغ راه با سطح دریا فاصله زیادی دارد و به همین دلیل دمای هوای بالاتری احساس می کنید نورپردازی های ویژه ای که در زیربنای این باغ انجام شده است یکی از امتیازات مهم آن است اگر قصد عکاسی کردن از این مناظر و چشم اندازهای آن را دارید می توانید زمان مناسب تری را برای بازدید از این باغ انتخاب کنید. پارک شهر کیش نیز یکی دیگر از پارک هایی است که می توانید از آن دیدن کنید این پارک نیز دارای امکانات تفریحی است و از نورپردازی بسیار مناسبی برخوردار می باشد هوای این پارک نیز مطبوع و معتدل است و می تواند مکان مناسبی برای گشت و گزارهای شما باشد.

  •  آرون گروپس

تفریحات رایگان کیش

کشتی یونانی:

اگر می خواهید از جاذبه های تاریخی دیدن کنید می توانید به کشتی یونانی بروید تاریخچه این کشتی و آشنایی با آن یکی دیگر از جذابیت هایی است که بدون هزینه در اختیار شما قرار می گیرد بسیاری از بازدیدکنندگان برای تماشای این کشتی و مناظر اطراف آن غروب را انتخاب می کنند زیرا در این زمان جذابیت های بیشتری در این منطقه وجود دارد شما می توانید با ثبت تصاویری از این کشتی از زیبایی های آن دیدن نمایید.

تفریح رایگان در کیش

شهر حریره:

این شهر باستانی از جاذبه های دیدنی و زیبا در شهر کیش است جذابیت های این شهر باستانی بسیار زیاد است افسانه های مختلفی که از دوره های تاریخی درباره این منطقه شنیده می شود می تواند جالب توجه شماری از عزیزان باشد این شهر دارای جذابیت های باستانی است این شهر نیز جذابیت های تاریخی و طبیعی بسیار زیادی دارد که می توانید با آن آشنا شوید. بسیاری از بناهایی که در این شهر واقع شده است متعلقه به دوره ایلخانی است این بناها جذابیت تاریخی بسیار زیادی دارند و می تواند برای گردشگران مورد توجه باشد. عمارت های باشکوه با دوره های طلایی که در این منطقه واقع شده است می تواند توجه هر فردی را به خود جلب کند.

تفریحات جزیره کیش

دیدنی های کیش جذابیت های بسیار زیادی برای گردشگران برخوردار است این جزیره توریستی دارای مکان های تفریحی و گردشگری بسیار زیادی است که شما علاقه مندان در لینک می توانید با آن ها بیشتر آشنا شوید. پارک های ساحلی و … از مهمترین مکان های دیدنی و تفریحات رایگان در جزیره کیش هستند که بدون هزینه امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می دهند و شما می توانید از آن ها دیدن کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *