دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

یک پیشنهاد جذاب، گوشی شیائومی

  • فرهاد هاشمی
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
  • ۰

امروزه خرید گوشی شیائومی یکی از جذاب‌ترین پیشنهادها در بازار موبایل است. این جذابیت را می‌توان به خاطر پایین بودن حاشیه سود در محصولات این برند دانست. اگر شما هم قصد دارید در آینده و یا اکنون یک گوشی شیائومی تهیه کنی، حتما پیشنهاد می‌کنیم در این قسمت با ما باشید تا بهترین گوشی‌های این شرکت را در سه دسته پرچم‌دار، میان‌رده و اقتصادی به شما معرفی کنیم.

شیائومی

همانطور که می‌دانید، شیائومی یک از برند‌های پرطرفدار در ایران است که در سال‌های اخیر به خوبی توانست در بازار ایران نفوذ کرده و سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص دهد. اگر بخواهیم به طور خلاصه این برند را معرفی کنیم، باید گفت شیائومی یک شرکت بین‌المللی مستقر در چین است که فعالیت‌های خود را از سال ۲۰۱۰ شروع کرده و تنها با گذشت ۱ دهه از آغاز فعالیت خود، اکنون بازار موبایل چین، هند و بازار شرق آسیا را به دست خود گرفته است.

این برند محصولات بسیار جذابی برای خرید دارد که مهم‌ترین علت جذابیت آن را می‌توان پایین بودن تفاوت قیمت محصول نهایی و محصولی که به دست مشتری می‌رسد، دانست. در این مقاله با ما باشید تا به معرفی بهترین گوشی‌های برند شیائومی در بازه‌های قیمتی مختلف بپردازیم.

گوشی شیائومی

خرید گوشی‌ شیائومی از بهترین‌های پرچم‌دار

در قسمت اول، به معرفی بهترین گوشی‌های شیائومی از بین سری پرچم‌دار این برند می‌پردازیم که عبارتند از:

  • Xiaomi Mi 11 Series: جدید‌تری سری از محصولات موبایل شیائومی، سری Mi 11 نام دارد که از جمله ویژگی‌های آن می‌توان به باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی که می‌تواند ظرف مدت ۴۵ دقیقه، این گوشی را از ۰ به ۱۰۰ شارژ کند، دوربین سه‌گانه در پشت گوشی، بلندگو‌های استریو هارمان کاردون، تراشه قدرتمند ۸۸۸ اشاره نمود. این محصول در مدل‌های مختلفی از جمله Pro, Ultra, MI 11i, Lite, Lite 5G ارائه شده است.
  • Xiaomi BlackShark 3: بلک شارک ۳، سومین نسل از سری بلک شارک از برند شیائومی است که در بازار ایران وجود دارد. هرچند نسل جدید این محصول به نام بلک شارک ۴ نیز تولید شده است، اما هنوز در ایران در دسترس قرار نگرفته و نسل سوم آن قابل خرید می‌باشد. با این حال گران‌ قیمت‌ترین مدل شیائومی در بازار ایران، نسخه بلک شارک ۳ است که در حدود ۲۲.۵۰۰.۰۰۰ تومان هزینه دارد.
  • Xiaomi Mi 10: Mi 10 نسخه‌ دیگری از گوشی‌های برند شیائومی است که همچنان ارزش بالایی برای خرید گوشی شیائومی داشته و مشخصات بسیار خوبی را ارائه می‌کند که از آن جمله می‌توان به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی، باتری با ظرفیت ۴۷۸۰ میلی‌آمپر ساعت، امکان شارژ بی‌سیم، تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ و رام ۱۲ گیگابایت اشاره نمود.
  • Xiaomi Poco F2 Pro: یکی دیگر از مدل‌های جذابی که برای گوشی‌های پرچم‌دار برند شیائومی می‌توان در نظر گرفت، مدل پوکو اف ۲ پرو است که در حدود ۱۵.۵۰۰.۰۰۰ تومان هزینه داشته و در سال ۲۰۲۰ ارائه شده است. این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی با دوربین ۴ گانه ۶۴+۵+۱۳+۲ مگاپیکسل و رام ۶/۸ با تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ و باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی می‌باشد و می‌تواند گزینه خرید بسیار جذابی برای کسانی که هزینه کمتری می‌کنند، در نظر گرفته شود.

بهترین گوشی‌های شیائومی میان‌رده

در این قسمت به بررسی مدل‌های میان رده برای خرید گوشی شیائومی می‌رسیم که شامل چند مدل جذاب با قیمت بسیار مناسب نسبت به رقبا خواهد بود. این محصولات عبارتند از:

  • Xiaomi Poco F3: شیائومی پوکو اف ۳، به عنوان اولین گوشی میان‌رده از این برند، در حدود ۱۰.۴۰۰.۰۰۰ تومان هزینه دارد که در سال جاری میلادی عرضه شده است. این گوشی دارای صفحه نمایش ۳۹۵ ppi با ابعاد ۶.۶۷ اینچ، پردازنده هشت هسته‌ای از نوع اسنپدراگون ۸۷۰ ۵G، رام ۶/۸ با حافظه داخلی ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت، دوربین ۴۸+۸+۵ مگاپیکسل، باتری با ظرفیت ۴۵۲۰ میلی‌آمپر ساعت می‌باشد.
  • Xiaomi Mi 10 Lite 5G: یکی دیگر از مدل‌های جذاب برای خرید گوشی شیائومی در دسته میان‌رده، به طور قطع گوشی شیائومی می ۱۰ لایت است که در حدود ۹.۶۰۰.۰۰۰ میلیون‌ تومان هزینه دارد. این گوشی از صفحه نمایش ۶.۵۷ اینچی با تراکم ۴۰۱ ppi بهره می‌برد. در کنار این صفحه نمایش بزرگ، دوربین‌های چهارگانه ۴۸+۸+۵+۲ مگاپیکسل قرار دارد که باتری در نظر گرفته شده برای آن دارای ظرفیت ۴۱۶۰ میلی‌آمپر ساعت است. این محصول در دو نسخه با ۶ گیگابایت رام و حافظه ۱۲۸ و ۸ گیگابایت رام با حافظه ۱۲۸ گیگ ارائه می‌شود.
  • Xiaomi Mi Note 10: اگر می‌خواهید در بازه ۸ میلیون تومان هزینه کنید، می‌توانید مدل Mi Note 10 را برای خرید گوشی شیائومی در نظر داشته باشید. این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی با تراکم پیکسلی قابل قبول ۳۹۵ ppi می‌باشد که پردازنده آن از هشت هسته با تراشه اسنپدراگون ۷۳۲G بهره برده است. این گوشی دارای رام ۶/۸ گیگابایت با حافظه ۶۴/۱۲۸ گیگ است. همچنین یکی دیگر از نقاط قوت گوشی می نوت ۱۰ را می‌توان دوربین چهارگانه آن دانست که دارای رزولوشن‌های ۱۰۸+۸+۵+۲ مگاپیکسل است.
  • Xiaomi Poco X3 Pro: Poco X3 یکی از مدل‌های حرفه‌ای از سری پوکو شیائومی است که از مزیت‌های آن باید به دوربین قدرتمند، پردازنده عالی، صفحه نمایش مناسب با نرخ تازه‌سازی بالا، باتری مناسب برای گیم اشاره کرد. بنابراین اگر قصد خرید یک گوشی گیمینگ ارزان قیمت را دارید، حتما مدل پوکو ایکس ۳ پرو به شما پیشنهاد می‌شود.

گوشی شیائومی

ارزنده‌ترین گوشی‌های اقتصادی شیائومی

در نهایت به دسته گوشی‌های اقتصادی و باارزش برند شیائومی با قیمت‌های کمتر از ۶ میلیون‌ تومان می‌رسیم که عبارتند از:

  • Xiaomi Note 8 Pro: گوشی شیائومی نوت ۸ پرو را می‌توان از پراستقبال‌ترین گوشی‌های این برند در سال ۲۰۱۹ دانست که همچنان نیز به علت قیمت و مشخصات مناسب آن، می‌توان یک گوشی پرفروش اقتصادی دانست. برای خرید گوشی شیائومی در این مدل، بایستی در حدود ۵.۴۰۰.۰۰۰ تومان هزینه کنید.
  • Xiaomi Redmi Note 9 Pro: نوت ۹ پرو، ادامه دهنده سری نوت ۸ پرو است که در سال ۲۰۲۰ عرضه شد. قیمت روز گوشی شیائومی برای این محصول در حدود ۵.۹۰۰.۰۰۰ تومان می‌باشد. از جمله مشخصات این گوشی باید به صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی با تراکم ۳۹۵ پیکسل بر اینچ، پردازنده ۸ هسته‌ای از نوع تراشه اسنپدراگون ۷۲۰G، رام ۶/۸ گیگابایت با حافظه داخلی ۶۴/۱۲۸ گیگ، دوربین چهارگانه ۶۴+۸+۵+۲ مگاپیکسل و باتری ۵۰۲۰ میلی‌آمپر ساعتی آن اشاره نمود.
  • Xiaomi Mi A3: گوشی شیائومی می آ۳ که در سال ۲۰۱۹ عرضه شده است و هم‌اکنون نیز به عنوان یکی از بهترین گوشی‌های برند شیائومی در نظر گرفته می‌شود، با قیمتی در حدود ۵.۱۵۰.۰۰۰ تومان در بازار ارائه می‌شود. این گوشی که نظرات کاربران را به خود جلب کرده است، دارای رام ۴ گیگابایتی، دوربین سه‌گانه ۴۸/۸/۲ مگاپیکسل، باتری ۴۰۳۰ میلی‌آمپر ساعت و صفحه نمایش ۶.۰۱ اینچ می‌باشد.
  • Xiaomi Poco M3: قیمت poco m3 به عنوان یکی از جذاب‌ترین مدل‌های اقتصادی شیائومی، در حدود ۳.۹۰۰.۰۰۰ تومان می‌باشد. این گوشی با قیمت بسیار مناسب خود، دارای مشخصاتی از قبیل صفحه نمایش ۶.۵۳ اینچ با تراکم پیکسلی ۳۹۵ پیکسل بر اینچ، پردازنده هشت هسته‌ای با تراشه اسنپدراگون ۶۶۲، رام ۴/۶ گیگابایت با حافظه داخلی ۶۴/۱۲۸ گیگ، دوربین اصلی ۴۸+ ۲+۲ مگاپیکسل و باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی می‌باشد.
  • Xiaomi Redmi 9: گوشی Shiaomi Redmi 9 که با نام ردمی ۹ در بازار بسیار مشهور است، در حدود ۳.۳۵۰.۰۰۰ تومان هزینه دارد. این گوشی که مشخصات بسیار بالاتری نسبت به قیمت خود دارد، توانسته است فروش بسیار خوبی را در بین گوشی‌های میان‌رده برند شیائومی تجربه کند که پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد خرید گوشی شیائومی در دسته اقتصادی را دارید، حتما مدل شیائومی ردمی ۹ را در نظر بگیرید. از مشخصات این گوشی می‌توان به صفحه نمایش ۶.۵۳ اینچ با تراکم پیکسلی ۳۹۵ ppi، پردازنده هشت هسته‌ای از نوع مدیاتک Helio G80، رام ۳/۴/۶ با حافظه داخلی ۶۴/۱۲۸ گیگابایت، دوربین اصلی چهار‌گانه ۱۳+۸+۵+۲ مگاپیکسل، باتری ۵۰۲۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره نمود.

گوشی شیائومی

جمع‌بندی و خرید گوشی شیائومی

شیائومی از آن برند‌هایی است که لازم است حتما نگاهی به نظرات خریداران محصولات آن داشته باشید تا با مشکلات گوشی‌های شیائومی بیشتر آشنا شوید. این برند با این حال، بیشترین تقاضا را در بین گوشی‌های هم‌رده خود دارد که تحریم هواوی نیز سهم آن را در بازار جهانی افزایش داده است.

اگر تلفن همراه مورد نظر خود را انتخاب کرده‌اید، حتما لازم است پیش از خرید گوشی شیائومی، مشخصات کامل آن را بررسی کنید. برای این کار می‌توانید به وب سایت موبایل کمک مراجعه کرده، محصول خود را در فروشگاه اینترنتی این مجموعه جستجو نمایید و از قیمت و مشخصات کامل آن آگاهی یابید.

موبایل کمک یکی از شرکت‌های معتبر و فعال در تهران است که با داشتن بیش از ۸ سال سابقه فعالیت در این عرصه، خدمات خود را در خرید و فروش گوشی هوشمند، تعمیرات و تامین قطعات و لوازم جانبی آن ارائه می‌کند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *