دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تعبیر خواب مجسمه و تعابیر مختلف معبران برای این خواب

  • شقایق ایران دوست
  • ۱۴ مرداد ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب شما را با تعبیر خواب مجسمه آشنا می کنیم و معنا و مفهوم خواب هایی که دید را با جزئیات مختلف بررسی خواهیم کرد. برای این که معنای خواب خود را پیدا کنید تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

خواب دیدن یکی از موهبت هایی می باشد که خداوند به انسان داده است. خواب هایی که در بیش تر موارد می بینید می تواند نشانه و یا هشدار هایی برایتان باشد بنابراین زمانی که شما خواب خاصی را می بینید بهتر است کمی توجه به خرج دهید و به دنبال معنا و مفهوم آن باشید. در ادامه تعبیر خواب مجسمه را برای شما بیان خواهیم کرد.

تعبیر خواب مجسمه

تعبیر خواب مجسمه به چه معناست؟

دیدن مجسمه در خواب می تواند تعابیر مختلفی داشته باشد و تمامی تعبیرها بستگی به جزییاتی دارد که آن ها را در خواب دیده اید. معبران مختلفی این خواب را تعبیر کرده اند که در ادامه تمامی آن ها را یک به یک برایتان بیان می کنیم.

منوچهر مطیعی

تعبیر خواب مجسمه از دیدگاه این معبر چندین معنا دارد. وی اعتقاد دارد که هر چیزی اعم از موجودات و انسان ها می توانند در خواب به شکل مجسمه باشند. همانطور که می دانید برخی از افراد در زندگی ما جایگاه خاصی دارند و بر همین اساس ممکن است هر کدام از آن ها به شکل مجسمه در خواب نمایان شوند. تعبیر این خواب از دیدگاه منوچهر مطیعی عبارت است از :

  • شکستن مجسمه توسط خودتان در خواب نشان می دهد که شما در همان جایگاهی قرار می گیرید که از آن نفرت دارید بنابراین سعی کنید بیش تر بر روی افکار و رفتار های خود کار کنید تا این اتفاق برایتان رخ ندهد.
  • اگر به طور اتفاقی مجسمه ای را در خواب دیدید بدین معنا است که هدف ها و خواسته های بسیار والایی دارید و برای رسیدن به آن ها تلاش می کنید.
  • شکستن مجسمه ای که شبیه به خودتان باشد نشان می دهد که برای مبارزه با هوای نفس خود بسیار تلاش می کنید و نتیجه بسیار خوبی می گیرید.
  • داشتن یک مجسمه شکسته می تواند نشان دهنده زیان ها و شکست های عاطفی باشد بنابراین اگر در رابطه خود مشکلی دارید قبل از این که اتفاقی برای آن بیفتد و به جدایی منجر شود بهتر است به حل آن بپردازید.
  • داشتن مجسمه های بسیار زیاد نشان می دهد که شما در بیداری درباره مسئله ای خاص سرگردان هستید و نمی توانید تصمیمات درستی بگیرید.

تعبیر رویای مجسمه از دیدگاه ابن سیرین

محمد ابن سیرین

این معبر چندین تعبیر مختلف و متفاوت برای این خواب در نظر دارد که آن ها را یک به یک برایتان بررسی خواهیم کرد.

  •  آرون گروپس
  • داشتن مجسمه و یا خریدن آن نشان می دهد که به زودی ازدواج خواهید کرد و همسری خوب نصیب شما خواهد شد.
  • افتادن و تکه تکه شدن مجسمه در خواب خوب نیست و بیش تر نشان از اختلافات خانوادگی دارد. اگر فردی چنین خوابی را ببینید بدین معنا است که به زودی از همسر خود جدا می شود و او را طلاق می دهد.
  • این خواب ها دارای تعابیر گفته شده می باشد ولی ممکن است هیچ کدام از آن ها در زندگی امروزه ما تحقق پیدا نکند.

ابراهیم کرمانی

  • این معبر اسلامی معتقد است دیدن مجسمه که شبیه به خودتان باشد و به کلی زشت تغییر پیدا کند نشانه خوبی نیست و به زودی احوال شما دگرگون خواهد شد.
  • اگر فردی مجسمه خود را در خواب بسیار باشکوه ببیند بدین معنا است که همه از او نا امید می شوند و از او روی بر می گردانند.

جابر مغربی

  •  عوض کردن مجسمه انسان با حیوان نشانه ای از دروغ و نیرنگ است. یادتان باشد که دروغ می تواند رسوا کننده شما باشد بنابراین سعی کنید در زندگی خود از دروغ بپرهیزید و حتی اگر مسئله ا به نفع شما نبود باز هم راست بگویید.
  • تعبیر دیگری که این معبر برای مجسمه در نظر دارد بیان می کند که راه نادرستی را در پیش گرفته اید و درباره خداوند حرف های نادرستی زده اید بنابراین بهتر است برای رسیدن به سعادت از این راه باز گردید و دوباره اعتقادات قبلی خود را در پیش بگیرید.

دیدن مجسمه در خواب و معنای آن

امام صادق (ع)

ایشن تعبیر خواب مجسمه را به دو صورت تعبیر کرده اند. در تعبیر اول دیدن مجسمه از دیدگاه امام صادق (ع) غم و اندوه می باشد و کسی که چنین خوابی را دیده باشد به زودی دچار غم و اندوه خواهد شد و تعبیر دیگر این خواب نشان می دهد که فرد امانت دار خوبی نمی باشد و دیگران کم تر به او امانتی های خود را می سپارند.

آنلی بیتون

تنها معبر غربی که این خواب را تعبیر کرده است آنلی بیتون می باشد. وی اعتقاد دارد خواب هایی که می بینید بر اسسا جزئیاتی که دارد باید تعبیر شوند. تعابیر آنلی بیتون را درباره این خواب برایتان بررسی خواهیم کرد و با زبانی ساده آن ها را مطرح می کنیم.

  • دیدن مجسمه از دیدگاه آنلی بیتون یعنی در عشق و عاشقی خود کمی پیشرفت خواهید کرد.
  • گذاشتن مجسمه در خانه نشانه خوبی است و نشان می دهد که شما اراده بسیار قوی دارید و می توانید برای رسیدن به خواسته های خود تلاش کنید و موفق شوید.
  • اگر زنی در خواب خود ببیند که مجسمه ای را در خانه می گذارد باید بیش تر مراقب خود باشد زیرا آبروی او در خطر می باشد.
  • داشتن مجسمه های بزرگ در خواب نشان می دهد که مشکلی در خانه شما وجود دارد که باید با میانجیگری آن را رفع کنید در غیر این صورت ممکن است این مشکل بسیار بزرگ و دردسر ساز شود.

عقیده افراد در تعبیر خواب

بسیاری از افراد عقیده دارند خواب هایی که می بینید ممکن است بر اثر افکار روزمره شما باشند بنابراین خوابی دقیق و درست تعبیر می شود که قبل از خوابیدن به آن فکر نکرده باشید و کاملا ناخودآگاه آن را ببینید. در ادامه می توانید تعبیر خواب پله، تعبیر خواب کوچه و  تعبیر خواب صخره را مشاهده کنید و برای این کار کافی است بر روی لینک های داده شده کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *