دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل تاپ حریر شیک با طرح های متفاوت و جدید

  • ندا خوشرو
  • ۲۹ تیر ۱۳۹۵
  • ۱

تاپ از جمله لباس های زیبا برای خانم ها است که در انواع جنس ها و سایزها و رنگ های مختلف در بازار موجود است. مدل تاپ حریر یکی از انواع طرح های شیک و جذاب تاپ زنانه و دخترانه است که در ادامه این مطلب نمونه هایی تاپ با پارچه حریر را مشاهده خواهید کرد.

با شروع فصل تابستان خرید لباس ها با پارچه های خنکی نظیر حریر، نخی و …. افزایش می یابد. مدل تاپهای حریر، شومیز حریر، یکی از انواع لباس هایی هستند که در این فصل توجه بسیاری از خانم ها را به سوی خود جلب می کنند و در طرح های متنوعی مطابق با همه سلیقه ها دوخته می شوند.

از تاپ های حریر، می توانید به عنوان لباس مجلسی و یا لباس راحتی استفاده کنید. تاپ هم مانند همه لباس ها می تواند در زیبایی و جذابیت اندام شما تاثیر گذار باشد پس بهتر است تاپی را برای خرید انتخاب کنید تا به خوبی عیب های اندام شما را بپوشاند تا بتوانید با اعتماد به نفس بالایی در هر مکانی حضور پیدا کنید.

مدل تاپ حریر مجلسی

مدل تاپ حریر زنانه و دخترانه با انواع طرح های ساده و مجلسی

بیشتر خانم های جوان تمایل دارند تا لباس هایی با تنوع زیاد را در کمد لباس خود داشته باشند تاپ یکی از انواع لباس هایی که در انواع قیمت های بالا و پایین در بازار موجود است و هم چنین تنوع زیاد در طرح های تاپ حریر، گیپور و ریون یکی دیگر از مزیت های این نوع لباس است.
در هنگام خرید تاپ باید باید در انتخاب طرح آن حساسیت لازم را به خرج دهید و مدل تاپ هایی را برای خریدن انتخاب کنید که به چهره و اندام شما می آیند.

علاوه بر طرح تاپ باید در انتخاب رنگ و جنس آن نیز باید حساسیت لازم را به خرج دهید زیرا رنگ تاپ نیز در ظاهر اندام شما می تواند تاثیرگذار باشد. مدل تاپ با پارچه حریر، از جمله محبوب ترین تاپ ها در میان بانوان است.

model Tops silk (11)
تاپها در انواع سایزهای نیم تنه و متوسط و بلند موجود هستند و اگر شما می خواهید در مجالس و مهمانی های کوچک تاپ بپوشید بهتر است از تاپی نیم تنه و دامنی بلند استفاده کنید تا زیبایی و جذابیت شما چند برابر شود هم چنین پوشیدن تاپهای بلند با دامن های کوتاه نیز می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

 مدل تاپ حریر نیم تنه model Tops silk (13)

  •  آرون گروپس

تصاویری از جدیدترین طرح های مدل تاپ زنانه و دخترانه با پارچه حریر را در این بخش برای شما عزیزان به نمایش گذاشته ایم که امیدواریم مورد توجه شما قرار بگیرند.

مدل تاپ حریر ساده مدل تاپ حریر طرح دار مدل تاپ حریر مدل تاپ حریر ساده مدل تاپ حریر ساده مدل های تاپ حریر گلدار انواع نمونه های تاپ مجلسی و ساده model Tops silk (12)مدل تاپ حریر مجلسی مدل تاپ با یقه کراواتی مدل تاپ مجلسی مدل تاپ مجلسی حریر

زیباترین و جدیدترین نمونه های مدل تاپ حریر، را در این مطلب ملاحظه کردید که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را برده باشید. شما می توانید با الگوبرداری از این طرح های متنوع مدل تاپ زیبایی را برای خود بدوزید و یا خریداری کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۱ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *