دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

ترفند جالب خواندن پیام ها بدون تیک دوم در تلگرام

  • خانم مرادی
  • ۱ مرداد ۱۳۹۵
  • ۰

شما می توانید پیام هایی که از یک شخص خاص در تلگرام دریافت کرده اید را بخوانید بدون اینکه تیک دومی برای فرستنده ارسال شود. در این مطلب ترفند خواندن پیام ها بدون تیک دوم را به شما آموزش خواهیم داد.

در اپلیکیشن های جدید پیام رسان مثل تلگرام این حالت وجود دارد که اگر پیامی را برای طرف مقابل ارسال کنیم اگر آن شخص پیغام ما را دریافت کرده باشد یک تیک سبز کوچک برای پیام ما خورده میشود. به این حال “دیده شده” یا seen می گویند. حال اگر مخاطب نرم افزار تلگرام خود را باز کند و پیام ارسال شده ما را مشاهده کند یک تیک دیگر هم کنار تیک قبلی می خورد.
ما در این مطلب از بخش دانش و فناوری مجله آرگا به شما ترفند خواندن پیام ها بدون تیک دوم را آموزش خواهیم داد که با آن پیام ارسالی از سمت مخاطب را مشاهده می کنید بدون اینکه تیک دومی برای مخاطب خورده شود.

آموزش ترفندی جالب درمورد خواندن پیام ها در تلگرام

آموزش ترفند خواندن پیام ها بدون تیک دوم

برای این کار ابتدا وارد تنظیمات تلگرام شوید. به قسمت Notification and Sounds بروید.

آموزش خواندن پیغام بدون اینکه تیک بخورند
در این منو چندین گزینه مشاهده خواهید کرد که ما با گزینه Popup Notification کار خواهیم داشت. بنابراین آن را انتخاب کنید.
پاپ آپ یا پنجره ای که در محیط دنیای مجازی قطعا با آن ها بارها و بارها روبه رو شده اید و اعصابتان از دست این همه پاپ آپ خورد شده است ( این پاپ آپ ها جهت تبلیغات سایت ها بوده و به منظور بالا بردن رنکینگ آنها مورد استفاده قرار می گیرد) در این جا مفید بوده و به کمک ما خواهد آمد. بدین صورت که این پاپ آپ در تمام مواقع چه زمانی که تلگرام باز باشد و یا بسته باشد و شما در هر موقعیتی از گوشیتان بوده باشید (مثلا در هر منویی از گوشی و یا هر اپلیکیشینی از گوشیتان باشید.) پیغام جدید را دریافت کرده و برای شما نمایش خواهد داد.

آموزش ترفندهای تلگرام
در زیر منوی Popup Notification چهار گزینه برای شما وجود دارد که عبارتند از :

  • بدون پاپ آپ
  • فقط در زمان باز بودن صفحه
  • فقط زمان بسته بودن صفحه
  • همیشه

سه گزینه آخر تقریبا با هم تفاوتی ندارند و مهم نیست که کدامیک را برمی گزینید. هر یک از این گزینه ها متناسب با انتخاب شما، در پنجره یا پاپ آپ پیغام هایی که به شما ارسال می شوند را برایتان نمایش خواهند داد.
با این کار شما می توانید متن پیغام را ببینید در حالی که گزینه view که با آن به اپلیکیشن تیک دوم وارد می شوید برای شخص ارسال کننده زده نمی شود.
در این مرحله آموزش خواندن پیام ها بدون تیک دوم در تلگرام به پایان رسید. امیدواریم این ترفند مورد استفاده شما قرار گرفته باشد. برای مشاهده ترفندهای کاربردی نرم افزار پیام رسان تلگرام نطیر رفع ریپورت تلگرام و یا آموزش پاک کردن اکانت تلگرام به بخش آموزش ترفندهای نرم افزارهای پیام رسان مراجعه کنید.

  •  آرون گروپس

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *