دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

ست کت سفید برای خانم ها و آقایان

  • ندا خوشرو
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب انواع مدل های ست کت سفید با طرح هایی خاص و جذاب را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید.

کت های زنانه و مردانه در انواع رنگ های متنوع روشن و تیره موجود می باشند و بهتر است شما در انتخاب رنگ کت حساسیت لازم را به خرج بدهید تا شیک پوش و جذاب تر از همیشه به نظر برسید. اگر شما تمایل دارید از کت سفید رنگ در پوشش تان استفاده نمایید بهتر است مدل های ست کت سفید را مشاهده کنید تا از آن ها ایده بگیرید و به تکمیل جذابیت ظاهری تان بپردازید.

مدل های ست کت سفید

کت از انواع لباس های کاربردی برای خانم ها و آقایان در رده سنی مختلف به شمار می رود و کت های مجلسی و کت تک و کت رسمی در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود می باشند و شما می توانید با توجه به نیاز و فرم اندام تان از بین آن ها کت با تن پوش و برشی مناسب را برای خود انتخاب کنید.

کت زنانه سفید

طرح های کت سفید مردانه

کت از انواع پوشش های ضروری برای آقایان به شمار می رود و اگر شما تمایل دارید استایلی جذاب برای حضور در مهمانی ها و مجالس مختلف داشته باشید بهتر است از کت سفید در پوشش تان استفاده نمایید.

کت سفید دارای طرح های مجلسی و اسپرت و ساده می باشد و بهتر است این رنگ کت را با شلوار و اکسسوری هایی مناسب بپوشید تا شیک پوش تر از همیشه به نظر برسید.

در دوخت برخی از کت های سفید از رنگ تیره ای برای دوخت یقه و سرآستین ها و … استفاده می شود که این طرح کت ها نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و شما می توانید رنگ کراوات یا کفش هایتان را با رنگ دور یقه یا سرآستین ها ست نمایید تا جذابیت ظاهری تان تکمیل شود.

اگر از کت سفید رسمی یا مجلسی در پوشش خود استفاده کرده اید بهتر است از پاپیون یا کراواتی زیبا نیز استفاده نمایید همچنین می توانید از زیر کت ، جلیقه بپوشید تا شیک پوش و جذاب تر به نظر برسید. در صورت تمایل می توانید کت رسمی یا مجلسی را با شلوار پارچه ای بپوشید همچنین اگر تمایل دارید استایلی اسپرت داشته باشید بهتر است این رنگ کت را با شلوار جین یا اسپرت بپوشید.

  •  آرون گروپس

کت و شلوار سفید مردانه کت مردانه سفید کت مردانه سفید ست کت سفید شیک و ساده کت مردانه سفید کت سفید مردانه ست کت مردانه سفید مدل کت مردانه شیک و زیبا مدل کت مردانه ست کت سفید مردانه

طرح های کت سفید زنانه

برخی از خانم ها تمایل دارند در پوشش خود از کت استفاده نمایند که کت را می توان با شلوار یا دامن پوشید. کت های دخترانه و زنانه در انواع طرح های کوتاه و بلند دوخته می شوند و بهتر است شما اندازه قد کت را با توجه به بالا تنه خود انتخاب نمایید.

توجه به طرح یقه کت نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی تان از کت یقه باز یا بسته در پوشش خود استفاده نمایید اگر تمایل دارید کت خود را یقه باز انتخاب کنید بهتر است از جواهراتی زیبا نیز استفاده نمایید تا جذاب تر به نظر برسید.

کت سفید مجلسی ست کت و شلوار سفید کت و شلوار سفید دخترانه ست کت سفید کت شلوار سفید مجلسی کت شلوار سفید   ست کت سفید دخترانه کت سفید زنانه و دخترانه ست کت و شلوار سفید زنانه ست کت سفید شیک و ساده

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع طرح های کت سفید آشنا شدید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید کت با تن پوشی مناسب را برای حضور در مهمانی ها و مجالس مختلف انتخاب نمایید و شیک پوش تر از همیشه به نظر برسید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *