دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل سارافون چین دار با طرح های زیبای دخترانه و زنانه

  • ندا خوشرو
  • ۲۸ تیر ۱۴۰۰
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل سارافون چین دار مخصوص خانم ها و دختران شیک پوش را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

مدل سارافون چین دار از انواع طرح های زیبا و خاص می باشد و این طرح سارافون برای خانم هایی که تمایل دارند پایین تنه آن ها درشت تر به نظر برسد انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود.

مدل سارافون چین دار زنانه و دخترانه

سارافون ها به دلیل اینکه جزء لباس های کاربردی می باشند دارای طرح های متنوع نظیر سارافون مجلسی و سارافون اسپرت و … هستند و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی خود از بین آن ها سارافونی با تن پوش مناسب را انتخاب کنید.

سارافون چین دار

طرح های سارافون چیندار

برای دوخت سارافون های چین دار از پارچه های مختلف طرح دار و گلدار و ساده استفاده می شود و چین این طرح سارافون ها اغلب در قسمت پایین می باشد همچنین در برخی از طرح ها نیز در قسمت بالاتنه سارافون چین هایی ریز داده می شوند. سارافون های گلدار و طرح دار زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و برای خانم ها با سلیقه خاص انتخابی مناسب می باشند همچنین از سارافونهای ساده نیز می توانند برای حضور در مهمانی ها و مجالس کوچک استفاده نمایید.

توجه داشته باشید که اگر فرم اندام شما درشت و چاق می باشد بهتر است از این طرح سارافون ها در پوشش تان استفاده نکنید زیرا چین آن ها باعث می شود تا فرم اندام شما درشت تر به نظر برسد.

سارافون چین دار در انواع طرح های کوتاه و بلند دوخته می شود و بهتر است شما به اندازه قد تان توجه داشته باشید سپس اندازه قد سارافون را انتخاب نمایید تا فرم اندامی شیک و متناسب تر داشته باشید.

مدل سارافون زنانه بلند سارافون بلند و چین دار مدل سارافون چین دار و طرح دار طرح سارافون چین دار مدل سارافون چین دار و زیبا مدل سارافون چین دار و ساده سارافون دخترانه چین دار سارافون چین دار طرح دار مدل سارافون چین دار گلدار سارافون طرح دار

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

ست کردن سارافون در پوشش از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما با نحوه ست سارافون کوتاه و بلند آشنا باشید تا شیک پوش و جذاب تر از همیشه به نظر برسید. سارافون چین دار را می توانید با ساپورت مجلسی و جوراب شلواری و … بپوشید همچنین در صورت تمایل می توانید از زیر سارافونی نیز در پوشش خود استفاده نمایید.

انتخاب رنگی مناسب برای سارافون نیز دارای اهمیت می باشد و اگر شما تمایل دارید استایلی بدون نقص داشته باشید بهتر است رنگ سارافون را به گونه ای انتخاب نمایید که با رنگ پوست و رنگ سایر لباس ها و اکسسوری هایتان مطابقت و همخوانی داشته باشد.

خانم هایی که فرم اندام آن ها درشت می باشد در صورت تمایل به پوشیدن سارافون چیندار بهتر است رنگ آن تیره و طرح سارافون را ساده انتخاب نمایند همچنین سارافون های طرح دار و گلدار و رنگ روشن نیز برای خانم ها با فرم اندام متناسب و لاغر انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند. سارافون های گلدار و طرح دار دارای ترکیب رنگی متنوع می باشند و برای خانم هایی که تمایل دارند در استایل خود از لباس هایی با رنگ خاص استفاده نمایند مناسب می باشد.

 سارافون کوتاه چین دار مدل سارافون ساده چین دار سارافون ساده و چین دار سارافون زنانه چین دار سارافون چین دار سارافون گلدار طرح سارافون چین دار سارافون چین دار جدید

در این مطلب با انواع طرح های سارافون چین دار مخصوص خانم های شیک پوش و خوش سلیقه آشنا شدید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید سارافونی شیک و بی نظیر را برای خود انتخاب نمایید و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *