دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

با پرفروش ترین طرح کاغذ دیواری در ایران آشنا شوید

  • فرهاد هاشمی
  • ۱۹ تیر ۱۴۰۰
  • ۰

در دنیای امروز، دانش دکوراسیون داخلی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. بسیاری از افراد به کمک این دانش منزل خود را به بهترین شکل ممکن تزئین و این خانه را به مکانی آرام، زیبا و دلباز تبدیل می‌کنند. یکی از مهم‌ترین ابزارها و لوازم دکوراسیون داخلی، کاغذ دیواری است. سوالی که برخی افراد و مشتریان مطرح می‌کنند این است که کدام طرح‌های کاغذ دیواری نسبت به بقیه طرح‌ها، فروش بیشتری دارد. در این مقاله قصد داریم با پرفروش ترین طرح کاغذ دیواری آشنا شویم؛ چون بسیاری از مشتریان ترجیح می‌دهند که مدل‌های پرفروش و مد روز را خریداری کنند.

پرفروش ترین طرح کاغذ دیواری

با یک مطالعه و تحقیق ساده در بازار دکوراسیون داخلی می‌توانیم بفهمیم که بسیاری از افراد دارند از کاغذهای دیواری برای زیباسازی دیوارهای منزل و محیط کار خود استفاده می‌کنند. البته مسلماً میزان فروش همه طرح‌های کاغذ و پوستر دیواری یکسان نیست و یک سری طرح‌ها فروش و طرفداران بیشتری دارد. در صورتی که شما هم تمایل دارید با پرطرفدارترین و پرفروش ترین طرح کاغذ دیواری در ایران آشنا شوید، تا پایان این مقاله با ما همراه بمانید.

آشنایی با پرفروش ترین طرح کاغذ دیواری

اگر بخواهیم در این بخش از مقاله فقط یک کاغذ دیواری را به عنوان پرفروش ترین طرح کاغذ دیواری در ایران معرفی کنیم، کارمان چندان درست و منطقی نیست؛ چون طرح‌های مختلفی وجود دارد که فروششان بالاست. در ادامه این بخش از مقاله چند طرح با فروش بالا را انتخاب کرده‌ایم و این طرح‌ها را یکی پس از دیگری معرفی خواهیم کرد. برای خرید آنلاین و اینترنتی کاغذ دیواری با بهترین قیمت کلیک کنید.

کاغذ دیواری ساده

اولین طرح پرفروش کاغذ دیواری، کاغذ دیواری ساده است. این مدل به خاطر جذابیتی که دارد، بسیار پرطرفدار است. از طرفی هم منازل و هم محیط‌های اداری می‌توانند از این مدل استفاده کنند. به همین خاطر هم بسیاری از متخصصان و کارشناسان این مدل را پرفروش ترین طرح کاغذ دیواری در ایران معرفی می‌کنند. خوشبختانه در بازار کشورمان انواع و اقسام کاغذ دیواری ساده با رنگ‌ها و طرح‌های مختلف وجود دارد. در تصویر زیر نوعی کاغذ دیواری ساده را مشاهده می‌کنید:

پرفروش ترین طرح کاغذ دیواری

ممکن است در برخی منازل ببینید که از کاغذ دیواری سیاه استفاده می‌کنند. شاید تصور کنید که این رنگ از نظر روانی چندان مناسب نیست ولی باید بدانید که امروزه رنگ مشکی در دکوراسیون جذابیت و قدرت بالایی دارد و می‌تواند فضای منزل ما را به فضایی شیک و مدرن تبدیل کند. استفاده از این مدل در پشت تلویزیون و فضاهای لوکس بسیار عالی است.

کاغذ دیواری ساده با رنگ سفید هم طرفداران زیادی دارد. این مدل باعث می‌شود معایب و نقص‌های دیوار پوشانده شود و منزل فضایی لوکس و طبیعی پیدا کند. مزیت کاغذ دیواری سفید نسبت به رنگ سفید یا گچ این است که کاغذ دیواری‌ها بافت‌های مختلفی دارند و می‌تواند دیوارها را جذاب‌تر جلوه دهد. از طرفی رنگ سفید، خانه را دلبازتر و روشن‌تر جلوه می‌دهد.

توجه داشته باشید که کاغذ دیواری ساده با رنگ طوسی یکی از جذاب‌ترین و منحصر به فردترین طرح‌ها است و جذابیت بالایی هم دارد. مزیت این طرح آن است که می‌توان آن را خیلی راحت با عناصر مختلف دکوراسیون داخلی هماهنگ کرد.

مزایای استفاده از کاغذ دیواری ساده

  • اولین مزیت این طرح، سادگی و لوکس بودن آن است
  • قیمتی مناسب و مقرون به صرفه دارد
  • پاک کردن آن آسان است. البته باید کاغذ دیواری قابل شستشو خریداری کنید
  • نصب آن خیلی راحت‌ و سریع انجام می‌شود و احتیاجی به رنگ آمیزی، نقاشی و گچ کاری ندارد.

پوستر دیواری سه بعدی

پوستر دیواری سه بعدی که با نام کاغذ دیواری سه بعدی هم شناخته می‌شود، یکی از معروف‌ترین طرح‌های کاغذ دیواری است و فروش بسیار بالایی دارد. اخیراً علاقه مشتریان به کاغذ دیواری‌های سه بعدی بسیار بالا رفته و به همین خاطر این مدل در بعضی از فروشگاه‌های دکوراسیون داخلی، پرفروش ترین طرح کاغذ دیواری است. این طرح، جذابیت بسیاری دارد و با همین جذابیت توانست انقلابی در صنعت دکوراسیون داخلی به وجود بیاورد و به همین خاطر بسیاری از متخصصان دکوراسیون داخلی به این مدل علاقه دارند. در تصویر زیر نمونه‌ای از این کاغذ دیواری را مشاهده می‌کنید:

پرفروش ترین طرح کاغذ دیواری

مزایای استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی

  • این مدل از کاغذ دیواری بسیار چشم‌نواز است و مهمانان را مجذوب دکوراسیون داخلی منزل شما خواهد کرد
  • برخی از مشتریان طرح و نقش مورد نظر خود را برای چاپ روی کاغذ دیواری سفارش می‌دهند
  • این مدل باعث می‌شود که خانه‌های کوچک، زیبا و دلباز به نظر برسد
  • تنوع در طرح و رنگ پوستر دیواری سه بعدی دست شما را در انتخاب باز می‌گذارد
  • با استفاده از کاغذهای دیواری سه بعدی می‌توانید در منزل خود بنشینید ولی حس بودن در طبیعت یا حضور در اماکن تفریحی جهان مثل برج ایفل را به خودتان هدیه دهید.

کاغذ دیواری با زمینه ساده

کاغذ دیواری با زمینه ساده یکی از محبوب‌ترین و پرفروش ترین طرح های کاغذ دیواری در کشور ما است. این کاغذ دیواری با ورود خود به بازار چشم بسیاری از علاقمندان به پوستر دیواری را گرفت و توجه آن‌ها را به خود جلب کرد. این طرح از کاغذ دیواری یک زمینه ساده دارد و سپس یک طرح در این زمینه کار شده است. این کاغذ دیواری هم قیمت مناسبی دارد و هم به دلیل تنوع در طرح و رنگ، مورد علاقه بسیاری از مخاطبان است.

کاغذ دیواری با زمینه ساده شامل کاغذ دیواری گلدار، داماسک، راه راه و دارای اشکال هندسی می‌شود.  این مدل از کاغذ دیواری به دلیل سادگی و زیبایی در بسیاری از منازل و محیط‌های اداری و کاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی دیگر از پرفروش ترین طرح های کاغذ دیواری، مدل پتینه است که علاقمندان زیادی دارد که برای محیط‌های مختلف مناسب است.

کاغذ دیواری راه راه به خاطر جلوه بصری خاصی که دارد، مورد علاقه بسیاری از متخصصان دکوراسیون داخلی است. آن‌ها بر این باور هستند وقتی مدل راه راه عمودی در یک منزل به کار می‌رود، فضای منزل را بزرگ‌تر و دلبازتر نشان می‌دهد و به همین خاطر به افراد دارای منازل کوچک توصیه می‌شود که از این مدل برای منازل خود استفاده کنند. البته توجه داشته باشید که طرح راه راه، سقف را هم بلندتر نشان می‌دهد و به همین دلیل حال و هوای خاصی به فضای خانه‌های کوچک می‌دهد. تصویر زیر نمونه‌ای از کاربرد کاغذ دیواری طرح راه راه است.

کاغذ دیواری طرح کارتونی برای کودکان

پرفروش ترین طرح کاغذ دیواری برای کودکان، طرح کارتونی است. برخی از خانواده‌ها از طرح حیوانات کارتونی و برخی دیگر از طرح فرشته کارتونی برای تزئین و زیباسازی اتاق کودک خود استفاده می‌کنند. استفاده از کاغذ دیواری برای اتاق کودک مزایای زیادی دارد و تأثیر بسیار خوبی روی حس و حال کودک می‌گذارد. البته برخی از والدین از کاغذ دیواری سه بعدی با طرح کارتونی برای زیباسازی اتاق کودک خود استفاده می‌کنند. تصویر زیر مربوط به کاغذ دیواری سه بعدی کارتونی است.

این کاغذ دیواری می‌تواند کودک را به اتاق خودش علاقمند و خوابیدن در آن اتاق را برای او لذت‌بخش و دوست‌داشتنی کند. توجه داشته باشید که متخصصان و روانشناسان بر این باور هستند که کاغذ دیواری‌های کودکانه روی ذهن و حافظه کودک تأثیر مثبت می‌گذارد و قوه تخیل او را بهبود می‌بخشد. بنابراین با یک کاغذ دیواری مناسب می‌توانید به رشد استعدادهای کودک خود کمک کنید.

البته توجه داشته باشید که کاغذ دیواری اتاق کودک باید قابل شستشو باشد تا در صورتی که آن را آلوده یا با مداد رنگی، رنگ آمیزی کرد، بتوانید خیلی راحت با مواد شوینده، کاغذ دیواری را پاک کنید. همچنین مدلی بخرید که برای کودکتان آلرژی ایجاد نکند.

قیمت کاغذ دیواری

از آنجا کاغذ دیواری‌ها در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف به بازار عرضه می‌شود و جنس‌های مختلفی دارد، قیمت کاغذ دیواری هم بسیار متنوع و متفاوت است. در صورتی که تمایل به خرید کاغذ دیواری دارید، حتماً بودجه خود را مشخص کنید، ابعاد فضایی که می‌خواهید روی آن کاغذ دیواری نصب کنید را تعیین کنید و در نهایت بر اساس این دو مؤلفه، قیمت کاغذ دیواری مناسب خود را برآورد کنید.

فروشگاه اینترنتی منزل؛ بهترین مشاور برای خرید کاغذ دیواری

در حال حاضر بسیاری از افراد تلاش می‌کنند که برای زیباسازی و بهبود فضای منزل و محل کار خود از کاغذ دیواری و سایر اجزای دکوراسیون داخلی کمک بگیرند. منابع زیادی برای خرید این تجهیزات در بازار ایران وجود دارد و یکی از این منابع، فروشگاه اینترنتی منزل است.

سوالی که در این قسمت می‌خواهیم مطرح کنیم و به آن پاسخ دهیم این است که چرا منزل، بهترین فروشگاه برای خرید تجهیزات و وسایل دکوراسیون داخلی است؟ چه چیزی فروشگاه منزل را از سایر رقبا متمایز می‌کند؟ در ادامه به مزایای منحصر به فرد فروشگاه اینترنتی منزل اشاره شده است:

  1. فروشگاه اینترنتی منزل، کلکسیون کاملی از انواع و اقسام تجهیزات دکوراسیون داخلی (کاغذ دیواری، پوستر دیواری، کاغذ دیواری سه بعدی، پرده پانچ، کاشی بین کابینتی، موکت و غیره) را به مخاطبان خود عرضه کرده است.
  2. سایت منزل، پرفروش ترین طرح کاغذ دیواری را عرضه کرده و به همین خاطر هم مخاطبان زیادی دارد.
  3. فروش این سایت اینترنتی است. در واقع کافی است وارد سایت فروشگاه اینترنتی منزل شوید؛ محصول را خریداری کنید تا در سریع‌ترین زمان ممکن برای شما ارسال شود.
  4. مشاوران این فروشگاه، از مجرب‌ترین متخصصان دکوراسیون داخلی هستند و می‌توانند در انتخاب محصولات به شما کمک کنند.

در صورتی که تمایل به خرید پرفروش ترین کاغذ دیواری ها دارید ، کافی است به فروشگاه اینترنتی منزل (manzel.ir) مراجعه کنید. با این فروشگاه می‌توانید رویاهایی که در مورد منزل خود داشتید را به واقعیت تبدیل کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *