دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی علی ارسان دورو بازیگر محبوب و خوش استایل ترک

  • عاطفه میرزایی
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی علی ارسان دورو هنرپیشه مطرح و محبوب سینما و تلویزیون ترکیه ای را در اینجا مرور می کنیم، همچنین عکس های جدید و جذاب وی را به اشتراک گذاشته ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

علی ارسان دورو هنرپیشه خوش استایل و محبوب سینما و تلویزیون ایرانی اهل ترکیه می باشد. این هنرمند موفق فعالیت حرفه ای خود را از سال ۲۰۱۰ در سن ۲۶ سالگی با سریال ” عمر گل لاله” به عنوان بازیگر مهمان شروع کرد و تا کنون در این عرصه فعالیت می کند. در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی علی ارسان دورو همراه با کارنامه هنری و تصاویر شخصی وی آشنا شوید.

شرح حال علی ارسان دورو + تصویر

بیوگرافی علی ارسان دورو بازیگر ترکیه ای

علی ارسان دورو بازیگر با استعداد و توانمند سینما و تلویزیون اهل ترکیه و متولد ۱۹ سپتامبر سال ۱۹۸۴ است که هم اکنون وی ۳۷ سال سن دارد.

وی در شهر زیبای آنکارا چشم به جهان گشوده است. همچنین او فارغ التحصیل مدرک لیسانس رشته مطالعات مالی از دانشگاه عثمان قاضی اسکی شهیر می باشد.

شروع فعالیت هنری وی در سال ۲۰۱۰ میلادی می باشد. او دارای قد ۱۹۰ سانتی متر و وزن ۸۰ کیلو گرم می باشد.

تاریخچه زندگی علی ارسان دورو + تصویرعلی ارسان دورو

زندگینامه کامل و خواندنی علی ارسان دورو

  •  آرون گروپس

شروع فعالیت هنری

او از دوران کودکی علاقه زیادی به خلبانی داشت و زمانی که پدرش متوجه تصمیم او شد از او حمایت کرد. پدرش پیشنهاد داد تا وارد ارتش شود و آموزش های نظامی را یاد بگیرد ولی چون علی علاقه به نظام نداشت از شغل خلبانی منصرف شد. تا اینکه او در دانشگاه وارد تئاتر شد سپس در سال ۲۰۰۸ در سن ۲۴ سالگی دوره های بازیگری را در موسسه Dialog sanat گذراند. او بعد از گذراندن کلاس بازیگری به مدت سه سال در استودیوی شاهیکا تکاند برای دوره های بازیگری حضور یافت.

بدین ترتیب علی ارسان دورو  در سال ۲۰۱۰ با سریال ” عمر گل لاله” به عنوان بازیگر مهمان مقابل دوربین قرار گرفت و سپس در سال ۲۰۱۱ در سن ۲۷ سالگی با سریال ” Başrolde Aşk” به طور رسمی وارد دنیای بازیگری شد. این سریال حدود ۲ سال از تلویزیون پخش شد و او در کنار بازیگرانی از جمله ویلدان آتاسور، مصطفی صندل و بولنت کایاباش بازی می کرد.

علی ارسان دورو با نقش های عالی در فیلم های سینمایی «چاناک قلعه» و «کمدی رمانتیک» به یکی از بازیگران محبوب ترکیه تبدیل شد.

بازی های وی در سریال های «زندگی ادامه دارد» (۲۰۱۱)، «فراری از باران»، «کاخ نشینان» (۲۰۱۳)، «تو درم را بزن» (۲۰۲۰) و «تو بگو کارادنیز» (۲۰۱۸) نیز در بین مردم با استقبال بی نظیری روبرو شد و به شهرت رسید.

زندگینامه علی ارسان دورو و همسرش

زندگینامه جامع علی ارسان دوروعکس زیبا و جذاب علی ارسان دورو

زندگینامه جالب علی ارسان دورو

خانواده

این بازیکر ترک زبان، در یک خانواده با اصالت ۷ نفره متولد شده، پدرش در هتل کار می کند و اهل آنکارا و مادرش نیز خانه دار اهل کارادنیز است. او ۴ برادر بزرگ تر از خود دارد و گفته است که خانواده ای بسیار صمیمی و دوست داشتنی دارم.

زمانی که پدر و مادرش به برای وی دنبال کار در بانک بودند، او تصمیم گرفت وارد عرصه بازیگری شود.

او در مصاحبه ای گفته است که اگر در آن زمان این تصمیم را نمی گرفتم در آینده حتما پشیمان می شدم. در ادامه بیان نمود تا به امروز هر چیزی را که می خواستم را انجام داده ام، خانواده ام نیز بعد از رفتن از استانبول به این عقاید من عادت کردند. با وجود این اختلاف سلیقه و خواسته وی وابستگی زیادی به خانواده اش دارد و بیان کرده است که:

خانواده ام تنها چیز در دنیاست که که نمیتوانم از آن صرف نظر کنم ، خیلی سخت از بعضی چیزها در زندگی ام صرف نظر میکنم اما اگر قیدشان را بزنم دیگر هرگز سراغش را نمیگیرم.

زندگینامه کامل علی ارسان دوروعکس و بیوگرافی علی ارسان دورو

زندگینامه خواندنی علی ارسان دورو

نظر جالب وی درباره طرفداران

ارسان دورو گفته است که از داشتن طرفداران مخصوصا خانم ها خوش حال می شوم، زیرا توجه و محبت آنها من را بیشتر به ذوق می آورد.

خوداین بازیگر از طرفداران کریستیانو رونالدو و لوناردو دی کاپریو می باشد. همچنین آل پاچینو را نیز بسیار دوست دارد.

بیوگرافی علی ارسان دورو + تصاویر باحال

پوشش علی ارسان دورو

علی ارسان دورو از طرفداران پوشاک راحتی می باشد. او گفته است: گاهی کت و شلوار هم می پوشم ولی در طول روز لباس های راحتی را ترجیح می دهم.

برنامه ریزی های آینده

ارسان دورو دوست دارد ازدواج کند و بچه دار شود که این خواسته هر مردی می تواند باشد. اما او هنوز جوان است و بخاطر کارش فعلا نمی تواند ازدواج کند.

بیوگرافی علی ارسان دورو + تصاویر جذاب

تاریخچه زندگی علی ارسان دورو و همسرش

پیج اینستاگرامی علی ارسان دورو

پیج اینستاگرام علی ارسان دورو به آدرس aliersanduruofficial@ می باشد. او در اینستاگرام خود تمامی تصاویر شخصی و جدید خود را به اشتراک می گذارد. ایشان تا اکنون نزدیک به ۸۰۰ هزار نفر فالوور دارد.

سرگذشت باحال علی ارسان دورو

ازدواج علی ارسان دورو

این بازیگر ترکی، در سال ۲۰۱۶ در سن ۳۲ سالگی با بورجو اوزبرک وارد رابطه دوستانه شد اما آنها بعد از ۱ سال از یک دیگر جدا شدند. همچنین او مدتی نیز با بستمسو اوزدمیر بازیگر و مدل رابطه داشته است.

بیوگرافی علی ارسان دورو + تصویر جدیدعکس دونفره علی ارسان دورو و بورجو اوزبرک

بیوگرافی علی ارسان دورو + تصاویر باحال

فیلم های سینمایی

  • Bekarlığa Veda (2013)
  • Romantic Komedy (2013)
  • Çanakkale (2015)

شرح حال خواندنی علی ارسان دورو

مجموعه تلویزیونی

  • عمر گل لاله (۲۰۱۰)
  • Başrolde Aşk (2011)
  • زندگی ادامه دارد (۲۰۱۱)
  • فرار از باران (۲۰۱۳)
  • کاخ نشینان (۲۰۱۳)
  • دلدادگی (۲۰۱۴)
  • زمان عشق (۲۰۱۵)
  • داماد فوق العاده (۲۰۱۶)
  • سلطان قلبم (۲۰۱۶)
  • قیام ارطغرل (۲۰۱۹)
  • تو بگو کارادنیز (۲۰۱۹)
  • تو درم را بزن (۲۰۲۰)

بیوگرافی علی ارسان دورو + تصویر

امیدواریم از خواندن بیوگرافی علی ارسان دورو هنرپیشه محبوب ترک زبان و همچنین از تماشای تصاویر جدید و متفاوت وی لذت برده باشید و از همراه شما بی نهایت سپاسگزاریم. همچنین برای آشنایی بیشتر با بیوگرافی سایر بازیگران خارجی و ایرانی بر روی عکس بازیگران کلیک نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *