دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

درمان عفونت لثه با عسل با دو روش موثر

  • شقایق ایران دوست
  • ۱۳ تیر ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب شما را با روش صحیح درمان عفونت لثه با عسل آشنا می کنیم. عسل یکی از طبیعی ترین موادی است که در درمان عفونت کاربرد دارد و روش های استفاده از آن بسیار آسان می باشد.

عسل دارای فواید درمانی می باشد و با خواص ضد میکروبی و باکتریایی که دارد می تواند عفونت ها را درمان کند. در ادامه نحوه درمان عفونت لثه با عسل را برایتان بیان می کنیم و اگر به عسل حساسیت ندارید می توانید به راحتی عفونتهای لثه خود را با این ماده اعجاب انگیز درمان کنید.

درمان عفونت لثه با عسل

درمان عفونت لثه با عسل

عسل یکی از بهترین مواد درمان کننده ای می باشد که ممکن است دیده باشید زیرا دارای خواص ضد باکتریایی بوده و به راحتی فاسد نمی شود و مدت زمان بسیار زیادی می توانید آن را در دمای معمولی نگهداری کنید. عسل همانند سایر دارو های آنتی بیوتیک می تواند از تشدید عفونت های لثه پیشگیری کند ولی اگر عفونت به مرحله حاد رسیده باشد این امکان کاهش می یابد و باید از دارو استفاده کنید تا بتوانید از پیشروی باکتری ها و رسیدن آن ها به استخوان پیشگیری کنید.

زمانی که می خواهید از این روش برای درمان استفاده کنید باید بتوانید از عسل طبیعی و خام استفاده کنید که هیچ مواد دیگری درون آن وجود ندارد. عسل هایی که به صورت پاستوریزه شده می باشند بسیاری از ویژگی های درمانی خود را از دست داده اند و اگر می خواهید برای درمان هر نوع عفونتی از عسل استفاده کنید باید از طبیعی و خام بودن آن اطمینان پیدا کنید.

روش اول

ساده ترین و کاربردی ترین روشی که به شما کمک می کند تا بتوانید به درمان عفونت لثه بپردازید این است که با استفاده از مسواک خود دندان هایتان را با خمیر دندان تمیز کرده و بعد با دست های تمیز و شسته شده مقداری عسل را بر روی لثه هایتان بریزید و دو دقیقه ماساژ بدهید. برای تسریع بهبودی می توانید این کار را سه بار در روز انجام دهید.

نکته : اگر عسل تهیه شده طبیعی باشد مشکلی برایتان ایجاد نمی شود ولی اگر شکر افزودنی داشته باشد ممکن است باعث خرابی دندان هایتان شود و به آن ها آسیب برساند.

  •  آرون گروپس

درمان عفونت دهان با عسل

روش دوم

در این روش عسل را به همراه سرکه استفاده می کنند. سرکه انتخابی بهتر است سرکه انگور باشد تا اثرات آن را سریعا مشاهده کنید. زمانی که می خواهید از این ترکیب استفاده کنید لازم است تا آن ها را به یک اندازه با یک دیگر ترکیب کنید و بعد با استفاده از انگشت بر روی لثه هایتان بمالید. زمانی که از این ترکیب اعجاب انگیز استفاده می کنید باید بهداشت دهان و دندان را نیز رعایت کنید تا این ماده اثرات خود را اعمال کند و لثه های شما ترمیم شود.

نکته : ترکیب سرکه انگور و عسل باعث می شود تا لثه های شما استحکام بسیار زیادی پیدا کنند بنابراین بهتر است روزانه دوبار از این ترکیب استفاده کنید تا زمانی که عفونت لثه شما به طور کامل از بین برود.

معجزه عسل و سرکه انگور برای درمان عفونت ها

عفونت ها اگر در بدن باشند باعث مختل شدن کارکرد عادی بدن می شوند و در نهایت مشکلات بسیار زیادی ایجاد می کنند. اگر از عفونت دندان، عفونت گوش و یا هر ناحیه دیگر بدن خود رنج می برید باید سریعا آن ها را درمان کنید تا اندام ها و بافت های دیگر بدنتان آسیب نبینند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *