دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل موی آندرکات با استایل های شیک و جدید

  • ندا خوشرو
  • ۱۳ تیر ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب توجه شما عزیزان را به انواع مدل موی آندرکات جلب خواهیم کرد که امیدواریم این مدلها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشد و از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید.

مدل موی آندرکات از انواع مدل موهای پرطرفدار و امروزی می باشد و شما می توانید از این مدل برای کوتاهی موهای خود استفاده نمایید و جذابیت ظاهری تان را تکمیل کنید همچنین این مدل کوتاهی برای آقایان و خانم های جوان انتخابی مناسب می باشد.

مدل موی آندرکات شیک و زیبا

کوتاهی مو آندرکات با چهره های مختلف مطابقت دارد و برای کوتاه کردن موها به صورت آندرکات باید موهای بالای سر به اندازه کافی بلند باشند و سایر قسمت ها در تضاد با موی قسمت بالای سر باشند و موهای کنار و پشت سر به صورت خیلی کوتاه یا از ته زده شوند.

مدل موی آندرکات

کوتاهی مو آندرکات مردانه

انتخاب مدل کوتاهی موی مناسب از اهمیت زیادی برخوردار می باشد زیرا مدل مو مردانه و پسرانه اگر بدرستی انتخاب شود باعث ایجاد تغییرات مثبت در ظاهر می شود.

توجه داشته باشید که کوتاه کردن موها به صورت آندرکات نیاز به دقت زیادی دارد از این رو بهتر است شما به آرایشگری با مهارت کافی مراجعه نمایید تا بتواند این مدل کوتاهی را روی موهایتان بدرستی پیاده سازی کند.

بهتر است برای انتخاب این مدل مو به فرم صورت خود توجه داشته باشید. اگر صورت کشیده ای دارید بهتر است مدلی را انتخاب کنید که موها در قسمت بالا کوتاه تر می باشند و اگر صورت شما گرد می باشد بهتر است مدلی را انتخاب کنید که موها در قسمت بالای سر بلند می باشند. این کوتاهی همچنین برای موی صاف و فر مناسب می باشد و زیبایی بی نظیری را به ظاهر فرد می بخشد.

توجه داشته باشید که این مدل مو نیاز به نگهداری بیشتری دارد و شما باید هر دو هفته به آرایشگرتان مراجعه کنید تا موهایتان را بررسی کند و اگر شما از آن دسته از افرادی می باشید که زمان کافی برای رفتن به آرایشگاه را ندارید بهتر است از این مدل مو برای کوتاهی موهای خود استفاده نکنید.

  •  آرون گروپس

مدل موی مردانه آندرکات کوتاهی موی مردانه آندرکات مدل مو زیبا آندرکات کوتاهی مو آندرکات مدل موی مردانه آندرکات مدل موی بلند آندرکات مدل مو آندرکات پسرانه و مردانه مدل موی مردانه آندرکات مدل موی زیبا و خاص آندرکات مدل مو جذاب آندرکات مدل مو زیبا و جذاب آندرکات مدل مو آندرکات مدل مو آندرکات بلند مدل مو کوتاه آندرکات مدل موی آندرکات

کوتاهی مو آندرکات زنانه

کوتاهی مو آندرکات برای خانم ها نیز مناسب می باشد و اگر شما تمایل دارید موهایی خاص و متفاوت داشته باشید این مدل کوتاهی می تواند برایتان انتخابی مناسب و ایده آل باشد.

توجه داشته باشید که اغلب خانم ها طرفدار موی بلند هستند و اگر شما نیز جزء این دسته از افراد می باشید بهتر است از کوتاهی مو بلند آندرکات استفاده کنید همچنین اگر تمایل دارید احساس راحتی بیشتری داشته باشید می توانید موهای قسمت بالا را نیز کوتاه تر نمایید که این مدل کوتاهی برای روزهای گرم تابستان انتخابی مناسب می باشد.

این مدل مو مانند مدل موی خامه ای جذابیت خاصی دارد و اگر شما تمایل دارید استایلی بی نظیر و امروزی داشته باشید می توانید از آن برای کوتاه کردن موهای خود استفاده نمایید همچنین برای تنوع دادن در مدل موهایتان این مدل ها می توانند انتخابی مناسب و ایده آل باشند.

مدل مو آندرکات زنانه مدل موی زنانه آندرکات مدل مو زیبا آندرکات مدل مو آندرکات زنانه و دخترانه مدل مو آندرکات زنانه مدل مو دخترانه و زنانه آندرکات مدل مو شیک و خاص آندرکات مدل مو زنانه آندرکات مدل مو زنانه آندرکات مدل مو بلند آندرکات مدل مو جذاب آندرکات مدل موی دخترانه آندرکات مدل موی دخترانه آندرکات مدل موی دخترانه آندرکات شیک

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا مدلهایی از کوتاهی آندرکات را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم. در صورت تمایل می توانید از این مدلها برای کوتاهی موهای خود ایده بگیرید و جذابیت ظاهری تان را تکمیل کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *