دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل حلقه تک نگین عروس با طراحی های زیبا و خیره کننده

  • محدثه خاکشور
  • ۱۰ تیر ۱۴۰۰
  • ۰

مدل حلقه تک نگین یکی از انواع حلقه های مورد توجه و محبوب می باشد که در دو رنگ سفید و زرد موجود می باشد، این مدل حلقه ها دارای زیبایی خاصی می باشند که انتخاب مناسبی برای دختر خانم های سخت پسند محسوب می شود.

ازدواج یک کلمه است! اما در همین وازه شش حرفی کلی معنا جای می گیرد و کلی حرف که می توان گفت. تعهد یکی از مهم ترین گفته ها است که در این امر باید در زندگی و اخلاق خود جاری شود. اما علاوه بر باور داشتن و انجام این کار اخلاقی و انسانی، رسم بر این است که به نشانه متعهد شدن و همراه و همدل بودن عروس و داماد از حلقه بهره می برند. یکی از مدل های قابل توجه و پر طرفدار که البته زیبایی واقعا شگفت انگیز و خیره کننده ای دارد؛ مدل حلقه تک نگین است که در صورت تمایل برای آشنایی بیشتر با آن آرگا را با مشاهده تصاویر شیک و منحصر به فرد ارائه شده اش همراهی کنید.

ایده های خیره کننده ای از مدل حلقه تک نگین

اگر زندگی انسان ها را تقسیم بندی کرد و غیر از تولد و مرگ اتفاقات مهم دیگری همچون تحصیل، اشتغال و از همه مهمتر ازدواج را در این تقسیم بندی قرار داد. با توجه به خلقت اجتماعی بودن انسان ها و دارا بودن عقل و احساسات نیاز به یک همراه و همدم برای وی اهمیت بالایی دارد. ازدواج رفع این نیاز است که دختر و یا پسر فردی را که دارای تفاهم و همسانی فکری، روحی و احساسی با خود دارد را به عنوان شریک تمامی ثانیه های باقی مانده زندگی انتخاب می کند.

پس از این انتخاب, انتخاب های بعدی همچون لباس عروس، انتخاب کفش عروس، انتخاب تالار عروس و در نهایت انتخاب حلقه ازدواج و سرویس طلای عروس آغاز می شود. برای آشنایی با ایده های زیبا و شیکی از مدل حلقه تک نگین یکی از انواع حلقه های محبوب و پرطرفدار همراه آرگا باشید.

انواع مدل های حلقه تک نگین

آشنایی با نمونه های متفاوت حلقه تک نگین

در حال حاضر بیشتر عروس خانم ها دوست دارند جهت مراسم مختلف عقد، بله برون، نشون از حلقه و انگشترهای چند نگینه و تک نگینه بهره ببرید. که البته زیبایی و جذابیت خیره کننده ی بسیاری هم دارند. در میان انتخاب هایی که هنگام ازدواج صورت می گیرد می توان انتخاب حلقه ازدواج را به جرات مهمترین آنها به شمار آورد. چرا که این حلقه قرار است سالهای طولانی همراه شما باشد.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

انواع نمونه های شیک حلقه تک نگین

آشنایی با طرح های شیک حلقه تک نگین

حلقه نشان

در آیین دیرین ایرانی، بیشتر ازدواج ها هنوز رنگ و بوی سنتی خود را حفظ کرده اند که پس از دریافت جواب بله از سوی خانواده عروسف توسط آقا داماد، جهت رسمی تر شدن این انتخاب و مراسم در جلسه های بعدی انگشتر و یا حلقه ای را برای نشان به صورت هدیه به عروس می بخشند.

آشنایی با مدل حلقه تک نگین

حلقه ازدواج

و اما حلقه ازدواج اغلب طبق سلیقه ی عروس و داماد انتخاب می گردد. که حلقه ازدواج نسبت به انگشتر نشان از زیبایی و تزیینات بیشتری برخوردار است که اغلب از تعدادی ردیف نگین شکل گرفته است. و اما حلقه ازدواج داماد دارای تزیینات کمی نسبت به حلقه عروس خانم می باشد. غیر از مواقعی که حلقه ست انتخاب می کنند.

طرح هایی ایده آل از حلقه تک نگین

در صورتی که رنگ پوست شما سفید می باشد، پیشنهاد می کنیم از طلای سفید بهره ببرید چون درخشش این رنگ طلا, سفیدی پوست شما را بیشتر می کند. در صورتی که پوست شما گندمی و یا برنزه است، پیشنهاد می کنیم که از طلای زرد و یا ترکیب شده با طلای سرخ رنگ بهره ببرید.

مدل حلقه تک نگین

آشنایی با مدل حلقه تک نگین

آشنایی با نمونه های حلقه تک نگین

آشنایی با نمونه های زیبا و شیک حلقه تک نگین

حلقه تک نگینه با شکل زیبای مربعی

انواع مدل های حلقه یک نگین

گالری زیبایی از مدل حلقه تک نگین

گالری لوکسی از مدل حلقه تک نگین

آشنایی با طرح های عروس پسند حلقه تک نگین

مدل حلقه یک نگین برای خوش سلیقه ها

حلقه تک نگینه گرد زیبا و شیک با طرح عروس کش

گالری شیکی از طرح های حلقه تک نگین

انواع مدل حلقه تک نگین

حلقه طلای سفید زیبای تک نگینه

گالری زیبایی از مدل حلقه یک نگین

انواع مدل های حلقه تک نگین

 

اگر شما نیز عروس خانمی هستید که قصد انتخاب و خرید حلقه ازدواج دارید، می توانید از پیش در مورد آن آشنایی کسب کرده و سپس اقدام به خریداری آن نمایید. آرگا برای تسهیل بخشیدن کار شما به آشناسازی شما با مدل حلقه تک نگینه یکی از انواع حلقه های عروسی در این مطلب پرداخت. امیدواریم مورد توجه شما عزیزان واقع شده باشد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *