دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

تزیین وسایل نامزدی با روش های جدید و جذاب

  • یلدا محمدی
  • ۲۹ تیر ۱۳۹۹
  • ۱

مجموعه ایی از تصاویر و مدل های تزیین وسایل نامزدی و ایده هایی برای تزیین وسایل و هدایای بله برون و نامزدی عروس را در این مطلب مشاهده نموده و با جدیدترین و شیک ترین تزیینات نامزدی آشنا شوید.

تزیینات وسایل نامزدی عروس و داماد از جمله کارهای هنری زیبایی است که در هر منطقه با توجه به آداب و رسوم آن ناحیه متفاوت است و به شکل های مختلف انجام می گیرد. با این حال سعی نمودیم مجموعه ایی از جدیدترین تصاویر و مدل های تزیینات وسایل و هدیه های نامزدی و بله برون را گردآوری نماییم که رایج تر می باشند و هر یک به زیبایی دیزاین شده اند  و می توانند الگویی برای انجام تزیینات زیبا و شیک توسط شما باشند. در ادامه مطلب همراه ما باشید و از این مدل ها و تزیینات زیبا و متفاوت دیدن فرمایید.

تزیین وسایل نامزدی عروس و داماد با طرح های شیک و جدید :

با استفاده از روش ها و وسایل تزیینی مختلف می توان اقدام به تزیینات وسایل نامزدی و هدایای دوران نامزدی پرداخت. همانگونه که گفتیم در هر منطقه ایی رسوم مختلفی برای انتخاب وسایل نامزدی و تزیینات آنها وجود دارد. بر این اساس اولین نکته ایی که در این زمینه باید مد نظر داشت، نوع وسایل خریداری شده بر اساس رسوم هر منطقه است. بعد از تهیه وسایل مورد نیاز می توان طرحی را برای تزیینات انتخاب و اجرا نمود. در صورتی که تجربه ایی در این زمینه ندارید، بهتر است برای تزیین وسایل بله برون و نامزدی از طرح های ساده و آسان شروع نمایید. عکس های زیر تزیینات ساده در این زمینه را نشان می دهند.

تزیینات وسایل بله برون و نامزدیتزیین کادوس عروس با گلتزیین خریداهای عروس جدیدتزیین ساده وسایل نامزدیتزیین وسایل نامزدی داماد

یکی از هدایای نامزدی و بله برون که مطمئنا خریداری می شود، پارچه و یا لباس مناسب برای نامزدی است که انتخاب آن توسط عروس و داماد انجام می گیرد. برای تزیینات پارچه نامزدی روش های متفاوتی وجود دارد که در اغلب آنها سعی شده است نحوه تا زدن پارچه و با استفاده از وسایل تزیینی به گونه ایی باشد که جلوه خاصی به پارچه ببخشد.

تزیین خریداهای عروستزیین پارچه نامزدی عروستزیین پارچه برای جشن نامزدیتزیین لباس نامزدیتزیین وسایل بله برون با گل

استفاده از گل های طبیعی و مصنوعی در کنار سایر لوازم و اشیا تزیینی می تواند بهترین ایده برای اینگونه تزیینات باشد. توجه داشته باشید که در تزیینات وسایل و تزیین کادوی عروس با گل های زیبا بهتر است هماهنگی بین رنگ ها و مدل تزیینات را مدنظر داشته باشید تا به تزیینات دلخواه و ایده آل دست یابید. با این روش می توان اقدام به دیزاین هدایای عروس از جمله حلقه نامزدی، جواهرات، ساعت و دیگر هدایای نامزدی خریداری شده پرداخت.

  •  آرون گروپس

تزیین وسایل نامزدی با گلتزیین شیک وسایل نامزدیتزیین هدایای نامزدیتزیین وسایل جشن نامزدیتزیینات وسایل نامزدی

در صورتی که به دنبال تزیینات متفاوت و خاصی می گردید، پیشنهاد می کنیم از طرح های زیر دیدن نموده و یکی از این مدل ها را به عنوان الگو انتخاب کنید و سپس تزیینات وسایل را بر اساس آن انجام دهید. این تصاویر نمونه هایی از شیک ترین و جدیدترین مدل های دیزاین وسایل جشن نامزدی را نشان می دهند که هر یک ایده قابل توجهی برای تزیینات شما محسوب می گردند.

تزیین وسایل بله برون و نامزدیتزیین زیبا و جدید وسایل نامزدیتزیین ساده وسایل نامزدیتزیین جدید و شیک وسایل نامزدیتزیین جدید وسایل نامزدیتزیین وسایل نامزدی عروس

تصاویری از دیزاین هدایای نامزدی

جشن نامزدی یکی از رسوم قدیمی و زیبای ایرانیان است که معمولا بعد از مراسم خواستگاری رسمی و گرفتن بله از عروس خانوم برگزار می شود، در این جشن که به بله برون معروف می باشد خانواده ها و بزرگتر های فامیل عروس و داماد دور هم جمع می شوند و درباره موضوعاتی همچون مهریه، جهیزیه، زمان عقد و عروسی و شکل برگزاری آن گفتگو می کنند، همچنین رسم است در جشن نامزدی از طرف خانواده داماد هدایایی برای عروس خانوم برده می شود که شامل اقلام زیر می باشد :

گل و شیرینی، انگشتر نشان، چادر رنگی، کله قند دیزاین شده، یک قواره پارچه لباس مجلسی و یا خود لباس مجلسی، ست کیف و کفش، یک روسری زیبا و خوشرنگ برای روز عقد محضری، دفتر بله برون، سبد های دیزاین شده مخصوص خرید ها و هدایای آقا داماد، البته معمولا ۴ قلم اول مهم می باشد و تهیه دیگر وسایل با توجه به آداب و رسوم شهر های مختلف تفاوت دارد، در ادامه تصاویر بالا، مجموعه ای دیدنی از انواع دیزاین وسایل نامزدی و تزیینات بله برون عروس و داماد گردآوری کرده ایم که در اینجا می توانید ببینید و از بهترین آن برای تزیینات هدایای نامزدی خود ایده بگیرید.

تصاویری از تزیینات وسایل نامزدی

دیزاین وسایل بله برون

شیک ترین تزیینات وسایل نامزدی

زیباترین تزیینات وسایل نامزدی

جدیدترین تزیینات وسایل نامزدی

تزیینات وسایل نامزدی عروس

تزیینات برای وسایل نامزدی

تزیین دیدنی وسایل نامزدی

تزیینات شکیل وسایل نامزدی

تزیینات متفاوت وسایل نامزدی

تزیین زیبای وسایل نامزدی

تزیینات دیدنی وسایل نامزدی

تزیینات جذاب وسایل نامزدی

تزیینات شیک وسایل نامزدی

تزیینات زیبای وسایل نامزدی

تزیین شیک وسایل نامزدی

امیدواریم مشاهده این تزیینات زیبا و متفاوت برای شما نیز لذت بخش بوده باشد و با الگوبرداری از آنها بهترین و شیک ترین تزیینات وسایل نامزدی را انجام دهید.از شما دوستان باسلیقه و هنردوست دعوت می نماییم با کلیک بر روی تزئینات عروس از دیگر مدل ها و طرح های زیبا و جدید دیدن فرمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۱ دیدگاه برای این نوشته
  • مریم گفت:

    با سلام.
    جنس اون سبدای اخر که توشون همه چی رو گذاشته بودین چیه و از کجا میشه تهیه کرد؟اونا ک شکل ماه و کالسکه و… بود.فلزیه سفید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *