دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

آموزش ریمل زدن صحیح و رازهای مهمی که چشم های شما را زیباتر می کنند

  • ندا خوشرو
  • ۱۰ آذر ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب با آموزش ریمل زدن به کمک تکنیک های حرفه ای آشنا خواهید شد که امیدواریم با توجه به مطالب ذکر شده بتوانید به مژه های خود فرم و حالت بی نظیری را ببخشید.

ریمل ها در انواع جنس های مختلف موجود می باشند و بهتر است شما علاوه بر انتخاب ریمل با جنسی مناسب با آموزش ریمل زدن به شیوه ای صحیح نیز آشنا باشید تا بتوانید به مژه هایتان فرم و حالت بی نظیری را ببخشید.

آموزش ریمل زدن با تکنیک های کاربردی

ریمل ها در انواع رنگ های متنوع نظیر مشکی و قهوه ای و سرمه و آبی و … موجود می باشند و بهتر است شما در انتخاب رنگ ریمل دقت لازم را به خرج بدهید تا در ظاهرتان تغییرات مثبتی ایجاد شود.

آمورش ریمل زدن

نحوه زدن ریمل

۱.نگاه تان را به سمت پایین بیاندازید تا بتوانید مژه هایتان را از قسمت ریشه تا انتها با دقت بیشتری ریمل بزنید همچنین در این صورت اندازه مژه های شما کشیده می شود و اگر تمایل دارید مژه هایتان پرتر به نظر برسند این کار را دو تا سه مرتبه انجام بدهید.

۲. برس کشیدن مژه ها باید به سمت بالا و خارج باشد تا چشم هایتان جذاب تر به نظر برسند همچنین بعد از زدن ریمل بهتر است اجازه دهید تا ریمل خشک شود سپس می توانید از سایه چشم و … برای میکاپ چشم ها استفاده نمایید.

۳. برای اینکه فرم چشم ها متفاوت تر به نظر برسد بهتر است قسمت بیرونی چشم هایتان را ریمل بیشتری بزنید همچنین می توانید دفعه اول از ریمل مشکی برای زدن ریمل استفاده نمایید و در دفعه های دوم و سوم از ریمل رنگی استفاده کنید.

آموزش زدن ریمل با ساده ترین روش

  •  آرون گروپس

۴. اگر تمایل دارید مژه هایتان بلند تر به نظر برسند بهتر است قبل از استفاده از ریمل ابتدا فرمژه بزنید و بعد ریمل بزنید.

۵. برس ریمل را چند بار پشت سر هم روی مژه ها نزنید همچنین برای فرم دادن به مژه ها بهتر است از ریمل های بلند کننده مژه و حجم دهنده و ریمل هایی که درون آن ها مژه خورده وجود دارد استفاده نمایید.

۶. ریمل های حجم دهنده برای مژه های ضعیف و نازک مناسب می باشند و ریمل های بلند کننده نیز برای مژه های کوتاه مناسب هستند همچنین اگر شما مژه هایی کم پشت دارید بهتر است از ریمل هایی که حاوی خورده مژه هستند استفاده نمایید.

آموزش زدن ریمل با ساده ترین روش

۷. ریمل را بهتر است در آخرین مرحله آرایش خود بزنید.

۸. قبل از زدن ریمل مطمئن شوید که ماده ریمل اضافه روی برس وجود نداشته باشد زیرا باعث ایجاد قطره روی مژه ها می شود همچنین ماده ریمل باید به اندازه ای روی برس باشد که فقط مژه ها را مرطوب کند.

۹. زدن ریمل را از مژه های بالایی شروع کنید و برس را از انتهای داخلی مژه ها به سمت لبه های بیرونی مژه ها بزنید همچنین بهتر است به کمک حرکات دورانی مژه هایتان را به سمت بالا هدایت نمایید.

زدن ریمل

۱۰.در صورت تمایل می توانید بعد از زدن ریمل از شانه مژه استفاده نمایید تا مژه هایتان به یکدیگر نچسبند.

۱۱. برای زدن ریمل به مژه های پایین باید برس ریمل را به صورت عمودی نگه دارید و از ریشه داخلی به سمت لبه های خارجی بکشید.

۱۲.اگر تمایل دارید مژه هایی برجسته داشته باشید می توانید بعد از خشک شدن ریمل به لبه های بیرونی مقداری بیشتری ریمل بزنید.

نحوه زدن ریمل در چند مرحله ساده

در این مطلب توجه شما همراهان عزیز را به نحوه ریمل زدن با روشی کاربردی جلب کردیم که امیدواریم این مطلب مورد توجه تان قرار گرفته باشد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *