دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

فرم دادن به بینی بدون عمل جراحی چه راهکارهایی دارد؟

  • شقایق ایران دوست
  • ۱۴ تیر ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب شما را با روش های فرم دهی به بینی بدون استفاده از جراحی آشنا می کنیم و شما می توانید به راحتی و بدون جراحی و عوارض آن ظاهری دلخواه بدست آورید.

فرم دادن به بینی یکی از کار هایی می باشد که می توانید بدون عمل جراحی آن را انجام دهید. البته روش هایی که بدون جراحی هستند امکان بازگشت دارند و ممکن است بعد از شش ماه الی یک سال دوباره فرم بینی شما به حالت ابتدایی باز گردد ولی با ترمیم مجدد دوباره می توانید به بینی خود فرم بدهید.

فرم دادن به بینی

روش های فرم دادن به بینی بدون جراحی

بسیاری از افراد از تیغ جراحی می ترسند و دوست ندارند به دلایل ساده ای مانند تغییر قیافه به زیر تیغ بروند بنابراین به دنبال روش های ساده ای می گردند تا بتوانند بدون درد و خونریزی این کار را انجام دهند. حدودا ۵۰ سال است که مردم برای زیبا تر شدن چهره خود هر کاری را انجام می دهند و عمل های زیبایی یکی از این کار ها می باشد که ریسک زیادی دارد و مانند هر عمل جراحی دیگری نیازمند بیهوشی می باشد. در ادامه روش های فرم دهی به بینی را برایتان بیان می کنیم.

استفاده از فیلر

استفاده از این روش بسیار ساده می باشد و شما می توانید با مراجعه به یکی از مراکز معتبر این کار را انجام دهید. در واقع استفاده از فیلر بدون نیاز به بیهوشی است و بینی فردی که می خواهد این کار را انجام دهد بی حس می کنند و مواد را به نواحی مختلفی از بینی تزریق می کنند. اثر گذاری لیفت بینی بدون جراحی با گذشت زمان مشخص می شود و تنها مزایایی که دارد این است که فرد به راحتی می تواند کار های خود را انجام دهد. بعد از استفاده از فیلر ممکن است بینی شما و اطراف آن دچار کبودی و تورم شود و شما می توانید با استفاده از کمپرس آب سرد این کبودی ها را از بین ببرید.

لیفت با نخ روشی ساده و کاربردی برای فرم دهی بینی می باشد.

استفاده از نخ

نخ لیفت یکی از روش های بسیار جدید برای فرم دادن به بینی می باشد که امروزه مورد استقبال افراد بسیاری قرار گرفته است. بسیاری از افراد از این روش برای درمان افتادگی بینی استفاده می کنند و رضایت بسیار زیادی دارند زیرا این نخ ها بعد از مدتی جذب شده و هیچ عارضه ای را ایجاد نمی کند.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

پلاسما جت

پلاسما جت روش نوینی است که برای جوانسازی پوست مورد استفاده قرار می گیرد و امروزه بسیار از پزشکان به بیماران خود توصیه می کنند که از این روش برای فرم دادن به بینی استفاده کنند. در واقع برای استفاده از این روش ابتدا بینی و اطراف آن تمیز شده و با استفاده از دستگاه سوزانده می شود. زمانی که از این روش استفاده می کنید باید جلسات درمانی را طی کرده تا بتوانید نتیجه بسیار خوبی بگیرید. یادتان باشد که بعد از این کار ممکن است سوختگی و درد در محل سوخته شده برایتان ایجاد شود که با استفاده از دارو های مخصوصی که پزشک آن ها را تجویز می کند این درد و سوختگی بعد از یک ماه به طور کامل از بین می رود.

افراد مستعد برای استفاده از روش های غیر جراحی و فرم دادن به بینی کدام اند؟

افراد مستعد برای این روش ها

برخی از افراد نمی توانند از روش های گفته شده استفاده کنند و این روش ها برای آن ها کار ساز نمی باشد ولی یک سری از افراد می توانند به راحتی هر کدام از سه روش گفته شده را استفاده کنند و هیچ مشکلی برایشان ایجاد نمی شود. این افراد مستعد عبارت اند از :

  • افرادی که نمی خواهند تغییرات گسترده ای داشته باشند.
  • افرادی که نوک بینی آن ها تغییر حالت داده است.
  • افرادی که افتادگی نوک بینی دارند.
  • افرادی که بینی سر بالا دوست دارند.
  • افرادی که نمی توانند جراحی کنند.
  • افرادی که دوست دارند راحت تنفس کنند.

فواید استفاده از روش های غیر جراحی

یادتان باشد که هر کاری که نیاز به جراحی را لغو کند می تواند فواید بسیار زیادی داشته باشد زیرا دارو های بیهوشی و درد های بعد از عمل برای بسیاری از افراد غیر قابل تحمل می باشد و در برخی موارد نادر عمل های جراحی ساده باعث مرگ افراد می شود.

  • از مهم ترین مزیت هایی که این روش ها دارد این است که اگر از تغییرات اعمال شده راضی نبودید بعد از چند ماه دوباره فرم بینی شما به حالت اولیه باز می گردد.
  • اگر بینی شما سطح ناصافی داشته باشد می توان آن ها را با استفاده از ژل و چربی پر کرد و مشکل شما به سادگی از بین می رود و نیازی به هزینه های گراف ندارد.
  • مزیت دیگری که این روش دارد این است که به راحتی می شود تفاوتی که در دو طرف بینی ایجاد می شود را از بین برد و تقارن ایجاد کرد بدون این که نیاز باشد به زیر تیغ جراحی بروید.
  • با استفاده از روش های گفته شده می توانید قوز بینی را از بین ببرید و همچنین می توانید به درمان افتادگی ها بپردازید.
  • از تیغ استفاده نمی شود و درد و عوارض جانبی آن ها نسبت به جراحی بسیار کم می باشد.
  • می توانید هر طور که دوست دارید بینی خود را فرم بدهید.
  • این روش ها حدودا ۳۰ دقیقه الی یک ساعت زمان بر است.
  • انحنای بینی خود را می توانید در عرض یک ساعت و بدون درد از بین ببرید.
  • این روش ها برای درمان نقص های جراحی نیز مورد استفاده است.

ماندگاری روش های غیر جراحی چقدر است؟

زمان ماندگاری روش های غیر جراحی

برای این که بینی خود را به هر شکلی که دوست دارید در بیاورید می توانید از روش های گفته شده استفاده کنید ولی باید بدانید که این روش ها برخلاف جراحی بینی ماندگاری دائمی ندارد و با توجه به فرایند بیولوژیکی ممکن است ماندگاری آن ها از ۶ ماه تا ۲ سال باشد. البته جالب است بدانید که این ظاهر جدید شما بدون جراحی بوده و در عرض یک ساعت می توانید چهره خود را گونه ای تغییر دهید و تا دو سال ماندگاری دارد. البته این روش ها برای افراد دیگری هم مورد استفاده قرار می گیرد که دوست دارند عمل جراحی دائمی انجام دهند و ابتدا تغییرات را این گونه برایشان اعمال می کنند تا بتوانند راحت تر تصمیم بگیرند که دوست دارند باز هم جراحی شوند یا خیر زیرا روش های گفته شده خطرات کم تری دارد و فرد می تواند تغییرات را به صورت دلخواه روی بینی خود اعمال کند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *