دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل های ست شلوار گشاد با مانتو برای افراد شیک پوش

  • ندا خوشرو
  • ۲۷ تیر ۱۴۰۰
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل های شلوار گشاد با مانتو مخصوص خانم ها و دختران جوان را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این طرح ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

شلوارهای گشاد بر خلاف شلوارهای جذب و راسته طرفداران کمتری دارند زیرا ست کردن این طرح شلوارها با سایر لباس ها کمی دشوار می باشد و اگر شما تمایل دارید از این طرح شلوار در پوشش خود استفاده نمایید بهتر است در هنگام ست کردن شلوار گشاد با مانتو و سایر لباس هایتان حساسیت لازم را به خرج بدهید.

مدل های شلوار گشاد با مانتو

شلوار یکی از دیگر از پوشش های ضروری برای خانم ها به شمار می رود که امروزه شلوارهای دخترانه و زنانه در انواع طرح های شلوار راسته و شلوار مام استایل و شلوار جین و شلوار گشاد و … موجود می باشند و شما می توانید با توجه به فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری تان از بین آن ها شلواری مناسب را انتخاب کنید.

مدل شلوار گشاد با مانتو

طرح های شلوار گشاد و مانتو

برای دوخت شلوارهای گشاد از پارچه های مختلف لی و کتان و … استفاده می شود و اگر شما تمایل دارید از شلوار گشاد برای روزهای گرم سال استفاده کنید بهتر است شلواری را انتخاب کنید که در دوخت آن از پارچه ای خنک استفاده شده باشد.

شلوار گشاد زنانه در انواع طرح های بلند و قد ۹۰ موجود می باشند که شلوارهای قد ۹۰ امروزه توجه اغلب خانم ها و دختران جوان را به سمت خود جلب کرده اند و اگر شما تمایل دارید استایلی متفاوت داشته باشید بهتر است از این طرح شلوارها در پوشش خود استفاده کنید.

توجه داشته باشید که شلوارهای گشاد را می توانید در پوشش تان با مانتوی کوتاه یا بلند ست نمایید همچنین این طرح شلوارها را اغلب خانم ها با مانتوی جلو باز می پوشند تا استایلی متفاوت و امروزی داشته باشند.

اگر شما استایلی درشت و چاق دارید و تمایل دارید شلوار گشاد را با مانتویی کوتاه بپوشید بهتر است طرح شلوار را ساده انتخاب نمایید و علاوه بر این رنگ شلوار نیز بهتر است تیره باشد تا فرم اندام تان مطلوب به نظر برسد.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

ست شلوار گشاد با مانتو کوتاه شلوار گشاد ست مانتو و شلوار گشاد ست شلوار گشاد با مانتو گلدار شلوار گشاد ساده و زیبا ست مانتو و شلوار گشاد زنانه ست شلوار زنانه گشاد با مانتو ست شلوار گشاد ساده با مانتوی مشکی ست شلوار طرح دار با مانتوی طرح دار مدل ست شلوار گشاد با مانتو ست مانتو شلوار گشاد ست شلوار گشاد با مانتو بلند

اگر شما قد کوتاه هستید و علاوه بر این دارای فرمی اندامی لاغر می باشد بهتر است از شلوار گشاد رنگ روشن و طرح دار در پوشش تان استفاده نمایید تا فرم پاهایتان درشت و متناسب تر به نظر برسد علاوه بر این خانم ها با این فرم اندام بهتر است از مانتوی کوتاه در پوشش خود استفاده نمایند.

توجه داشته باشید مانتویی که با شلوار گشاد پوشیده می شود نباید خیلی تنگ باشد زیرا در صورت تنگ و جذب بودن مانتو ، شلوار ایست خوبی نخواهد داشت و در نتیجه فرم اندام شما نامطلوب به نظر می رسد.

اگر تمایل دارید مانتوی کوتاه را با شلوار گشاد در پوشش تان ست نمایید بهتر است برای تکمیل کردن جذابیت استایل تان از کفش پاشنه دار یا کفش لژدار اسپرت استفاده نمایید همچنین رنگ شلوار را به گونه ای انتخاب نمایید که با رنگ مانتویتان مطابقت و همخوانی داشته باشد.

در صورت تمایل می توانید شلوار گشاد را با مانتوی بلند نیز بپوشید که این سبک استایل برای خانم های قد بلند و خانم ها با اندازه قد متوسط انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود.

ست مانتوی کوتاه با شلوار گشاد ست مانتوی کوتاه با شلوار گشاد ست مانتو شلوار ست مانتوی کوتاه با شلوار گشاد مدل مانتوی کوتاه با شلوار گشاد ست مانتو بلند با شلوار گشاد ست شلوار گشاد رنگ تیره با مانتوی کوتاه ست مانتو شلوار زنانه ست مانتوی بلند با شلوار گشاد ست مانتوی زنانه با شلوار گشاد شلوار گشاد با مانتو ست شلوار گشاد با مانتوی طرح دار ست مانتوی سبز با شلوار گشاد کرم ست شلوار گشاد جین با مانتوی زرد ست مانتوی شیک با شلوار گشاد ست مانتوی طرح دار با شلوار گشاد ست مانتوی گشاد با شلوار

توجه داشته باشید که ست لباس گشاد با سایر لباس ها از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و اگر شما بدرستی نتوانید شلوار گشاد را در پوشش تان با سایر لباس ها ست کنید ممکن است استایل و تیپی نامطلوب پیدا کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *