دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

دکوراسیون رنگ لیمویی با چند طراحی کاربردی و زیبا

  • عاطفه میرزایی
  • ۵ تیر ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، مجموعه ای شیک و جذاب از انواع دکوراسیون رنگ لیمویی با طرح های خاص و متفاوت برای شماعزیزان تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

معمولا برخی از خانواده ها برای تغییر دادن دکوراسیون خانه اقدام به تعویض وسایل مانند مبلمان و اکسسوری می کنند. اما در صورتی می توان که تنها با استفاده از رنگ مخصوص هم فضای جدید و مدرنی را ایجاد کرد. فرقی ندارد شما از چه سبک هایی مثل سبک مدرن ، کلاسیک ، مینیمال و روستیک استفاده می کنید، زیرا رنگ ها به هر خانه ای و با هر سبکی، امید، زندگی و انرژی ایجاد می نماید. انتخاب رنگ لیمویی بهترین و عالی ترین ایده برای منزل می باشد. از این رو در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، مجموعه ایی از عکس های دکوراسیون با رنگ لیمویی را گردآوری نموده ایم که امیدواریم آشنایی با آنها برای شما عزیزان نیز جذاب باشد.

انتخاب دکوراسیون رنگ لیمویی با چیدمان زیبا

اکثر رنگ ها تاثیرات بسزایی در وجود انسان ایجاد می کنند. رنگ های گرم مانند قرمز، نارنجی و زرد هستند که استفاده از آنها در مکانی باعث ایجاد حس زندگی و انرژی خواهند شد، همچنین رنگ های سرد نیز مانند سبز، آبی و بنفش حس آرامش را به وجود می آورند.

انواع زیبا سازی پذیرایی رنگ لیمویی

برای انتخاب رنگ دکوراسیون باید حتما به اندازه مکان دقت داشته باشید، مثلا استفاده از رنگ کرم در یک اتاق کوچک باعث ایجاد استرس و ترس در فرد می شود. همچنین رنگ های سرد نیز در مکانی بزرگ نیز باعث دلگیر شدن فضا می شوند. در سال های اخیر رنگ های لیمویی، خردلی و زرد به یک ترند در دکوراسیون داخلی تبدیل شده است.

همانطور که می دانید برای انتخاب رنگ مناسب دکوراسیون منزلتان، بسته به سلیقه شخصی و میزان بودجه شما می باشد. ولی به یاد داشته باشید که رنگ لیمویی همیشه باعث ایجاد فضایی شاد و زیبا در دکوراسیون شما است. شما عزیزان می توانید با انتخاب رنگ لیمویی در منزلتان، ظاهری زیبا، شیک و گرم را به زندگی خود ببخشید.

دیزاین جدید رنگ لیمویی

دیزاین رنگ لیمویی در اتاق خواب

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

رنگ‌ های قرمز و نارنجی بیش‌ تر انسان را یاد فصل پاییز می‌ اندازند. رنگ سبز برای بهار، رنگ آبی هم برای روز های فصل تابستان مناسب است. ولی رنگ های خردلی و لیمویی برای تمام فصل‌ های سال مورد استفاده است. در فصل بهار و تابستان این رنگ ها به شما حسی تازه و تمیزی را می‌ دهد. در پاییز با رنگ های برگ ریزان مختلط می شود و در روز های سرد زمستان گرمای خورشید را به خانه می آورد. بنابراین رنگ لیمویی از آن دسته از رنگ های پرطرفدار و زیبا است که از محبوبیت بالایی به ویژه در طراحی های مدرن و شیک امروزی برخوردار است.

دیزاین جدید رنگ لیمویی

دکوراسیون رنگ لیمویی زیبا و خاص

دکوراسیون اتاق خواب رنگ زرد

مجموعه زیباسازی رنگ لیمویی

معمولا در بیشتر کشور ها دیوار ها به رنگ سفید هستند. ولی در کشور ما اغلب از رنگ های خنثی و استخوانی برای دیوار ها استفاده می نمایند. اما اگر شما عزیزان دوست دارید از رنگ های کمی تیره برای دیوار ها استفاده کنید، بهترین انتخاب برای رنگ دیوار ها زرد کم رنگ ( لیمویی) می باشد.  این رنگ با هر رنگی از جمله طوسی و سفید هماهنگی شیکی ایجاد می نماید و مانع از کوچک نشان دادن فضا خواهد شد.

طراحی شیک رنگ لیمویی

انواع دیزاین جالب رنگ لیمویی

رنگ لیمویی برای دیوار اتاق خواب

دیزاین اتاق خواب رنگ لیمویی

مجموعه جدید دیزاین رنگ لیمویی

سری جدید دکوراسیون رنگ لیمویی

انواع متفاوت زیبا سازی رنگ لیمویی

طراحی زیبا رنگ لیمویی برای پذیرایی

طراحی دیوار های لیمویی هماهنگ با کوسن های خردلی

انواع زیبا سازی رنگ لیمویی

انواع جدید دیزاین رنگ لیمویی

گلچین دکوراسیون رنگ لیمویی

انتخاب مبل زرد کم رنگ (لیمویی)، یکی دیگر از کاربرد های رنگ زرد در دکوراسیون داخلی است. استفاده از مبلمان زرد رنگ در نشیمن فضایی زیبا و گرم را ایجاد می کند. البته این رنگ توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند، به همین دلیل پیشنهاد می کنیم فقط از یک مبل، مانند مبل سه نفره یا تک نفره به رنگ زرد کم رنگ استفاده کنید. همچنین می توانید از این رنگ در کوسن ها و یا دیوار ها استفاده کرده تا فضایی مدرن و شیک را در این مکان ببخشید.

مجموعه دکوراسیون زرنگ لیمویی

زیبا سازی شیک رنگ لیمویی

دکوراسیون زیبا رنگ لیمویی

طراحی بسیار جالب رنگ لیمویی

دکوراسیون بسیار شیک رنگ زرد کم رنگ

سری اول دکوراسیون رنگ لیمویی

گالری دکوراسیون رنگ لیمویی

طراحی پذیرایی رنگ لیمویی

شما دوستان می توانید علاوه بر دیوار ها، مبلمان، پرده و … از رنگ زرد در آشپزخانه نیز استفاده کنید. بهتر است برای استفاده از رنگ های زرد کم رنگ و یا پر رنگ در آشپزخانه آن را با دیگر رنگ ها ترکیب کنید. به عنوان مثال، می توانید زرد را با رنگ های سفید و طوسی تیره و روشن ترکیب کنید. ترکیب رنگ زرد و سفید باعث می شود آشپز خانه بزرگ تر به نظر برسد.

دکوراسیون آشپزخانه رنگ لیمویی

انواع دکوراسیون رنگ لیمویی

طراحی شیک رنگ لیمویی در آشپزخانه

دکوراسیون رنگ لیمویی برای آشپزخانه

دیزاین شیک آشپرخانه رنگ لیمویی

انواع دیدنی دکوراسیون رنگ لیمویی

دکوراسیون رنگ لیمویی در آشپزخانه

دکوراسیون بسیار شیک و متفاوت رنگ لیمویی

انواع شیک دکوراسیون رنگ لیمویی

دیزاین متفاوت رنگ لیمویی

دکوراسیون آشپزخانه به رنگ خردلی

انواع باحال طراحی رنگ لیمویی و خردلی

دیزاین آشپزخانه شیک رنگ لیموییو زرد

طراحی مدرن رنگ لیمویی

در این مطلب از مجله آرگا، مجموعه ای جدید و شیک از انواع دیزاین رنگ لیمویی را مشاهده نمودید که امیدواریم نهایت لذت را برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم. همچنین می توانید برای آشنایی بیشتر با دکوراسیون خانه سفید، دکوراسیون نسکافه ای، دکوراسیون زرشکی کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *