دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

برای ورود به بازار کار کاشت ناخن به چه ابزارهایی نیاز داریم؟

  • فرهاد هاشمی
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
  • ۰

حرفه آرایشگری با گذشت سال ها و پیشرفت تکنولوژی و صنعت مد بسیار گسترده شده و به شاخه های مختلفی تقسیم شده است. در هر رشته نیز تکنیک ها و ابزارهای خاصی وجود دارد که در دوره آموزشی به هنرجویان معرفی شده و آموزش داده می شوند. دوره آموزش کاشت ناخن یکی از این شاخه های تخصصی آموزش آرایشگری است که به ابزارهای مخصوص خود نیاز دارد. بسیار مهم است که هنرجو در این دوره های آموزشی با تمام این ابزار آشنا شود و نحوه استفاده از آن ها را بیاموزد. ما در این مقاله شما را با تمام ابزار و وسایل مورد نیاز در رشته کاشت ناخن آشنا می کنیم. با ما همراه باشید.

برای ورود به بازار کار کاشت ناخن به چه ابزارهایی نیاز داریم؟

آشنایی با دوره آموزش کاشت ناخن

امروزه داشتن ناخن های بلند و کشیده، خواسته همه بانوان است. اما بسیاری از خانم ها به دلایل مختلفی همچون شکنندگی و ضعیف بودن ناخن، کوچک بودن صدف و مواردی از این قبیل نمی توانند ناخن های خود را بلند کنند. از این رو کاشت ناخن می تواند روش بسیار خوب و موثری برای این افراد باشد. در دوره آموزش کاشت ناخن در یک آموزشگاه آرایشگری حرفه ای به هنرجویان آموزش داده می شود تا از تکنیک های روز، مواد و ابزار مناسب برای ایجاد ناخن های زیباتر استفاده کنند. در این دوره شما می توانید روش های مختلف کاشت و تیپ گذاری را یاد بگیرید و بهترین روش کاشت ناخن را با توجه به خواست و نظر مشتری انتخاب کنید. علاوه بر یادگیری این موارد، استفاده از ابزار مناسب و با کیفیت بسیار مهم است و می تواند تاثیر مستقیم بر موفقیت و میزان درآمد شما داشته باشد. برخی از مهم ترین ابزار کاشت ناخن که هر ناخن کاری باید آن ها را داشته باشد، عبارتند از:

آشنایی با ابزار کاشت ناخن

۱. سوهان برقی

یکی از ابزارهای مهمی که در دوره های آموزش کاشت ناخن معرفی شده و مورد استفاده قرار می گیرد، سوهان برقی است. سوهان برقی انواع مختلف دارد مانند سوهان استوانه ای، سوهان مخروطی الماسه و مدل های دیگر که هرکدام کاربرد مخصوص خود را دارند. سوهان برقی نباید سنگین باشد زیرا ممکن است به مچ دست آسیب وارد کند. برای اینکه عمر سوهان برقی شما بیشتر شود، می توانید آن را به صورت سالانه سرویس کنید. همواره باید در نظر داشته باشید که بهتر است تنها خود سوهان را پس از استفاده ضدعفونی نمایید.

برای ورود به بازار کار کاشت ناخن به چه ابزارهایی نیاز داریم؟

۲. سوهان دستی

سوهان دستی یا سنباده سطح زیر خشنی دارد و برای صاف و صیقلی کردن سطح ناخن یا مواد کاشتی که روی خان قرار داده اید کاربرد دارد. از سوهان برای مرتب کردن اطراف ناخن و فرم دادن به آن نیز استفاده می شود.

۳. بافر ناخن

بافر ناخن نیز ظاهری شبیه به سوهان دارد. این وسیله برای صاف و درخشان کردن سطح ناخن بعد از سوهان کشی استفاده می شود.

۴. پوشر یا عقب زن

پوشر در کاشت ناخن اهمیت زیادی دارد. پوشر می تواند پوست های مازاد یا کوتیکول ها را به راحتی از ناخن شما جدا کند تا صدف ناخن شما کشیده تر شده و ظاهر زیباتری پیدا کند. پس از هر بار استفاده از پوشر لازم است آن را به خوبی ضدعفونی کنید.

۵. نیپر

در دوره های آموزش کاشت ناخن قطعا نام نیپر را به وفور خواهید شنید. از این ابزار برای تمیز و مرتب کردن اطراف ناخن استفاده می شود. نیپرها نوک تیزی دارند که بوسیله آن می توانند کوتیکول و پوست اضافی اطراف ناخن را جدا کنند.

۶. فرمر

اگر قصد اضافه کردن قد ناخن را دارید، لازم است حتما از فرمر ها استفاده کنید. فرمرها ابزار خط کشی شده ای هستند که اگر آنها را بر روی ناخن نصب کنید، می توانید مواد را به یک اندازه بر روی ناخن قرار داده و ناخن جدیدی بسازید.

برای ورود به بازار کار کاشت ناخن به چه ابزارهایی نیاز داریم؟

۷. قیچی مانیکور و ناخن گیر

قیچی مانیکور نیز شبیه به نیپر است و برای فرم دادن به ناخن و کوتاه کردن آن ها استفاده می شود.  ابزارهای کاشت بسیار متعدد بوده و هر روزه نیز به تعداد آن ها افزوده می شود. برای تبدیل شدن به یک ناخن کار حرفه ای باید تمام این ابزار را بشناسید، نحوه استفاده از آن ها را بدانید، و از ابزارهای جدیدی که برای کاشت ناخن معرفی می شوند آگاه باشید و طرز استفاده از آن ها را یاد بگیرید.

معرفی آموزشگاه آرایشگری رز سرخ

کاشت ناخن از جمله دوره های آموزشی است که کاملا تخصصی بوده و به آموزش حرفه ای و تخصصی نیز نیاز دارد. برای اینکه بتوانید به خوبی در این زمینه آموزش ببینید و با تمام ابزار و لوازم آن به طور کامل آشنا شوید، باید در یک آموزشگاه آرایشگری خوب ثبت نام کنید. آموزشگاه رز سرخ از جمله آموزشگاه های حرفه ای و معتبری است که بسیاری از رشته های آرایشگری مانند آموزش شینیون، کاشت و طراحی ناخن، اکستنشن مژه و … را برگزار می کنند و شما را برای ورود به بازار کار حرفه ای و کسب درآمدهای بالا آماده می کنند.برخی از ویژگی های خاص و منحصر به فردی که باعث شده است هنرجویان زیادی به رز سرخ اعتماد کنند و دوره آموزشی خود را در این آموزشگاه بگذرانند شامل موارد زیر است:

  • در آموزشگاه رز سرخ از آخرین متدهای آموزشی استفاده می شود تا هنرجویان به خوبی با تکنیک ها و مفاهیم آموزشی آشنا شوند.
  • در این آموزشگاه پشتیبانی نامحدود ارائه می شود و شما می توانید همواره سوالات و مشکلات خود را با اساتید حرفه ای در میان بگذارید.
  • در رز سرخ پس از هر دوره مدرک معتبر و قابل استناد ارائه می شود و افراد به کمک این مدرک می توانند وارد بازار کار شده یا اقدام به ادامه تحصیل در خارج از کشور نمایند.
  • در آموزشگاه رز سرخ همواره تمام دوره های آرایشگری برگزار می شود.
  • استفاده از ابزارهای با کیفیت و جدید از ویژگی های بارز این آموزشگاه است.
  • همکاری با اساتید و مربیان حرفه ای باعث شده هرروزه هنرجویان بیشتری این آموزشگاه را انتخاب کنند.

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت رزسرخ به آدرس rosesorkh.com  اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن  ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲ برای مشاوره و ثبت نام تماس بگیرید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *