دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل های دامن تابستانی جدید دخترانه و زنانه

  • ندا خوشرو
  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب تصاویری از انواع مدل دامن تابستانی زنانه و دخترانه را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید و مورد توجه تان قرار بگیرند.

دامن از انواع لباس های پرطرفدار برای خانم ها و دختران جوان به شمار می رود و شما می توانید از دامن برای حضور در مهمانی ها و مجالس مختلف استفاده نمایید. مدل دامن تابستانی یکی از طرح های دامن است که در فصل تابستان مورد توجه خانم ها قرار می گیرد و این نوع دامن در انواع طرح های گلدار و ساده موجود می باشد.

مدل دامن تابستانی زنانه و دخترانه

برای دوخت دامن های تابستانه از انواع پارچه های خنک نخی و حریر و … استفاده می شود که دامن های نخی برای پوشیدن در محیط منزل انتخابی مناسب به شمار می روند همچنین شما می توانید از دامن های حریر و ریون نیز برای حضور در مهمانی ها و مجالس مختلف استفاده کنید.

مدل دامن ساده تابستانی

طرح های دامن تابستانه کوتاه

دامن های کوتاه همیشه مورد توجه خانم ها بوده اند و این طرح دامن ها برای خانم ها با اندازه قد متوسط و کوتاه انتخابی مناسب می باشند همچنین اگر شما قد بلند هستید بهتر است از دامن خیلی کوتاه در پوشش خود استفاده نکنید.

برای دوخت دامن تابستانه از پارچه های طرح دار و گلدار استفاده می شود که این طرح دامن ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و برای خانم های خوش سلیقه و مشکل پسند انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند همچنین اگر شما تمایل دارید از این طرح دامن ها در پوشش خود استفاده نمایید بهتر است در هنگام ست کردن آن ها توجه و دقت لازم را داشته باشید. دامن های ساده تابستانه نیز به راحتی با سایر لباس ها و اکسسوری ها ست شوند و شما می توانید از این طرح دامن ها برای حضور در مهمانی های مختلف استفاده کنید.

توجه داشته باشید که اگر تمایل دارید احساس راحتی بیشتری در فصل تابستان داشته باشید بهتر است از دامن نخی و گشاد در پوشش خود استفاده کنید زیرا این طرح دامن ها از تعریق زیاد شما در ناحیه پایین تنه بدن جلوگیری می کنند.

دامن گلدار تابستانی دامن طرح دار تابستانی دامن شیک تابستانی مدل دامن زرد تابستانه مدل دامن کوتاه تابستانی مدل دامن تابستانی زیبا دامن کوتاه تابستانی دامن طرح دار تابستانی دامن تابستانه شیک و زیبا دامن تابستانه طرح دار دامن تابستانه کوتاه دامن تابستانی طرح دار دامن شیک زنانه دامن طرح دار زنانه مدل دامن گلدار تابستانی دامن طرح دار تابستانی مدل دامن تابستانی زنانه شیک دامن طرح دار تابستانی دامن زنانه کوتاه دامن طرح دار تابستانی دامن دخترانه طرح دار طرح دامن تابستانی دامن طرح دار تابستانی مدل دامن تابستانی شیک و زیبا مدل دامن کوتاه تابستانه مدل دامن دخترانه تابستانی مدل دامن کوتاه و طرح دار

  •  آرون گروپس

طرح های دامن تابستانه بلند

دامن های بلند برای خانم هایی که تمایل دارند ظاهری پوشیده داشته باشند انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند. توجه داشته باشید که اگر شما قد کوتاهی دارید بهتر است از دامن خیلی بلند در پوشش خود استفاده نکنید زیرا این طرح دامن ها باعث می شوند تا فرم اندام شما نامطلوب به نظر برسد.

اگر تمایل دارید برای حضور در مهمانی ها و مجالس از دامن بلند استفاده کنید بهتر است این طرح دامن را با کفش پاشنه بلند بپوشید تا استایل تان متفاوت و جذاب تر به نظر برسد همچنین دامن های تابستانه را می توانید با بلوز و شومیز و تاپ در پوشش خود ست نمایید و بهتر است طرح و رنگ لباس تان را به گونه ای انتخاب کنید که با طرح و رنگ دامن مطابقت و همخوانی داشته باشد تا شیک پوش و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

دامن زیبا تابستانه

دامن طرح دار تابستانی

دامن شیک تابستانی

 

دامن بلند زنانه مدل دامن طرح دار دامن زنانه مدل دامن تابستانی طرح دار و شیک دامن طرح دار تابستانی مدل دامن زنانه دامن بلند و شیک تابستانی دامن تابستانی دخترانه مدل دامن زرد و تابستانه دامن طرح دار و تابستانی مدل دامن زنانه و طرح دار مدل دامن تابستانی شیک مدل دامن زنانه شیک دامن طرح دار تابستانی دامن تابستانی شیک

مدل دامن شیک تابستانی

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع طرح های دامن تابستانه مخصوص خانم های خوش سلیقه و جذاب آشنا شدید که امیدواریم با این طرح ها با سلیقه شما عزیزان مطابقت داشته باشند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *