دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

بافت موی پسرانه برای موهای بلند و کوتاه

  • ندا خوشرو
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب با انواع مدل بافت موی پسرانه مخصوص پسران امروزی و جذاب آشنا خواهید شد که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید و مورد توجه تان قرار بگیرند.

امروزه اغلب پسران جوان تمایل دارند برای جذابیت ظاهری خود از بافت موی پسرانه در قسمت های مختلف موهای خود استفاده کنند که بافت موها برای پسران جوان در انواع مدل های ساده و موقتی و دائمی موجود می باشند.

مدل بافت موی پسرانه

همانطور که بافت مو تاثیر زیادی روی جذابیت ظاهری خانم ها دارند می تواند تغییرات مثبتی را هم در ظاهر آقایان جوان ایجاد نماید از این رو شما در صورت تمایل می توانید در قسمتی از موهای خود بافت بزنید همچنین می توانید همه موهایتان را ببافید.

 

بافت مو مخصوص پسران جوان

پسران جوان می توانند برای بافتن موهای خود از مدل بافت موی فرانسوی و بافت موی ساده یا بافت موهای دائمی نظیر بافت مو آفریقایی و … استفاده نمایند که هر یک از این مدل ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

توجه داشته باشید که بافت مو را می توانید در قسمت کناری یا پشت موهای خود بزنید همچنین می توانید قسمت بالا یا همه قسمت های موی خود را ببافید که در این صورت بهتر است برای ماندگاری بیشتر بافت از بافت موهایی نظیر آفریقایی استفاده نمایید همچنین می توانید برای جذابیت بیشتر موها در هنگام بافتن از آن ها از کاموای رنگی استفاده نمایید که در این صورت بافت موهای شما فانتزی و خاص تر به نظر می رسد.

اگر تمایل دارید بافت مو روی موهایتان به صورت واضح دیده شود بهتر است بافت ها را روی سطح موها به صورت درشت بزنید همچنین بافت موی ریز نیز می تواند برای افرادی که تمایل دارند ظاهر موهای آن ها جذاب تر به نظر برسد انتخابی مناسب و ایده آل به شمار رود.

اگر موهای شما بلند است می توانید بخشی از موهایتان را ببافید و بخش دیگر موهایتان را باز نگه دارید و در اطراف شانه ها بریزید همچنین در صورت تمایل می توانید قسمت جلویی موهای خود را بلند نگه دارید و بافت بزنید و قسمت پشت موهایتان را به صورت کم پشت کوتاه کنید.

  •  آرون گروپس

مدل بافت مو برای پسران بافت مو پسرانه زیبا بافت مو برای موهای کوتاه مدل بافت پسرانه مدل بافت موی بلند پسرانه بافت مو زیبا مخصوص پسران بافت مو زیبا پسرانه بافت مو شیک پسرانه مدل بافت موی پسرانه زیبا بافت مو

اگر موهایی کم پشت دارید می توانید همه قسمت های موی خود را ببافید که در این صورت جذابیت ظاهری تان تکمیل می شود و علاوه بر این مدل بافت موی شما خاص تر به نظر می رسد در صورت تمایل می توانید بخشی از موهایتان را رنگ بزنید سپس این قسمت را ببافید.

اگر اندازه قد موهای شما بلند یا متوسط می باشد می توانید موهایتان را به کمک کش و به صورت دم اسبی ببندید سپس قسمت جلویی یا کناری موهای خود ببافید که در این صورت ظاهر شما امروزی و خاص تر به نظر می رسد.

بافت موی آفریقایی برای قسمت های کناری مو جذاب تر می باشد و شما می توانید در قسمت کناری موهایتان بافت مو آفریقایی زیبایی را بزنید که این مدل بافت مو مدت زمان زیادی روی موهای شما باقی می ماند.

مدل بافت موی جذاب پسرانه مدل بافت مو آفریقایی پسرانه بافت مو زیبا پسرانه بافت مو پسرانه بافت موی پسرانه خاص بافت موی پسرانه خاص بافت مو ساده بافت موی جذاب بافت موی شیک و ساده

مدل بافت موی پسرانه

در این مطلب مدل هایی از بافت مو مخصوص پسران امروزی را پیش رو داشتید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید بافتی زیبا و خاص را روی سطح موهای بزنید و جذابیت ظاهری تان را تکمیل کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *