دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

بادی میست چیست و چطور از آن استفاده کنیم؟

  • ندا خوشرو
  • ۲۷ شهریور ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب تعریف بادی میست و بررسی ویژگی های این اسپری خوشبو کننده بدن مخصوص خانم ها و آقایان در رده سنی مختلف را مطالعه خواهید کرد که امیدواریم این مطلب مورد توجه تان قرار بگیرد.

بادی میست که نوعی اسپری خوشبو کننده بدن می باشد دارای رایحه های مختلفی است و اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید اسپری با ماندگاری طولانی مدت داشته باشید بهتر است از این نوع اسپری استفاده نمایید همچنین توجه داشته باشید که این نوع اسپری ها از عطرها نرم تر و سبک تر و ملایم تر می باشند و قیمت آن ها نیز ارزان است.

معرفی بادی میست و بررسی نحوه استفاده از آن

این نوع اسپری ها خاصیت آبرسانی به پوست دارند از این رو بهتر است به صورت مستقیم روی پوست استفاده شوند همچنین جزء محصولات جدید می باشند و نوع الکل و املاحی که در ساخت آن ها مورد استفاده قرار گرفته است با کیفیت می باشد و وسعت بوی زیادی دارند و شما با استفاده از اسپری های جدید دیگر فقدان عطر یا ادکلن گران قیمت را احساس نمی کنید و پوستی خوش بو و خالی از هر تعرق زیاد خواهید داشت. در مطالب قبلی به معرفی بهترین عطر زنانه و انتخاب عطر و ادکلن مناسب و روش هایی برای ماندگاری عطر را مطالعه کردید در ادامه این مطلب به بررسی بادی میست خواهیم پرداخت.

بادی میست

بررسی ویژگی های اسپری خوشبو کننده

  1. آبرسانی به پوست
  2. نرم کننده پوست
  3. افزایش طراوت
  4. افزایش سرزندگی پوست
  5. جلوگیری از عرق کردن بدن

بادی میست چیست

نحوه استفاده از اسپری خوشبو کننده بدن

بهترین روش استفاده از این نوع اسپری ها بعد از حمام و خشک کردن بدن می باشد که در این صورت باید مقداری از اسپری را به زیر بغل و سینه خود بپاشید و مقداری بدن تان را به همراه اسپری ماساژ بدهید. جنس این نوع اسپری چرب می باشد و مانند لوسیون بدن می باشد همچنین بعد از استفاده باید اجازه بدهید تا اسپری جذب بدن شود.

تعریف بادی میست

ماندگاری این نوع اسپری نسبت ها به عطرها و ادکلن های گران قیمت کم است و ممکن است نیاز باشد تا شما در طول روز استفاده از آن را تجدید کنید همچنین می توانید از آن به عنوان مکمل عطر استفاده کنید که در این صورت بهتر است رایحه انتخابی شما با رایحه عطرتان مطابقت و همخوانی داشته باشد.

  •  آرون گروپس

اسپری خوشبو کننده برای آقایان و خانم ها

نکات طلایی در مورد بادی میست

  1. این نوع اسپری برای خوشبو کردن بدن به صورت روزانه مورد استفاده قرار می گیرند و برای افراد در رده سنی مختلف مناسب هستند.
  2. شما می توانید در صورت تمایل در هنگام تعویض ملحفه ها به تخت خواب خود از این نوع اسپری بزنید که این امر باعث می شود هر شب در رایحه ای لذت بخش فرو روید.
  3. بهتر است به لباس هایتان قبل از پوشیدن یا تا کردن آن ها مقداری اسپری خوشبو کننده بزنید.
  4. این نوع اسپری برخلاف بادی اسپلش که فقط مخصوص بدن است دارای کاربردهای زیادی است.
  5. در صورت تمایل می توانید از این نوع اسپری برای تاثیر و ماندگاری بیشتر رایحه ادکلن تان استفاده کنید.
  6. این نوع اسپری هیچ حساسیتی را برای پوست ایجاد نمی کند.

اسپری خوشبو کننده برای بدن

در این مطلب به معرفی بادی میست و نحوه استفاده از این اسپری خوشبو کننده بدن پرداختیم که امیدواریم با مطالعه این مطلب اطلاعات لازم را در این زمینه بدست آورده باشید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *