دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تزیین کوفته تبریزی مختص پذیرایی فوق العاده ایرانی

  • ندا خوشرو
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
  • ۰

در این بخش از سفره آرایی مجله آرگا با انواع روش ها برای تزیین کوفته تبریزی در خدمت شما کدبانوهای عزیز و گرامی خواهیم بود که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید.

کوفته تبریزی از انواع غذاهای لذیذ و سنتی شهر تبریز می باشد و در بیشتر شهرها و کشورهای خاورمیانه این غذای خوشمزه پخته می شود و شما می توانید این غذای ایرانی را در منزل به راحتی بپزید سپس کوفته ها را درون ظرفی مناسب برای سرو بچینید و به تزیین کوفته تبریزی بپردازید.

تزیین کوفته تبریزی به کمک روش های مختلف

برای دیزاین کوفته ایده های زیادی وجود دارد که شما می توانید از آن ها الگوبرداری نمایید سپس به دیزاین ظرف غذا به کمک این ایده های جالب بپردازید. در مطالب قبلی تزیین فلافل و تزیین کوکو را مشاهده کردید در ادامه روش هایی برای تزیینات کوفته تبریزی را پیش رو خواهید داشت.

دیزاین کوفته تبریزی

تصاویری متنوع از تزیینات زیبای کوفته

بیشتر کدبانوها به دیزاین انواع غذاها علاقه مند می باشند و اگر شما نیز از این دسته از افراد می باشد بهتر است با تمرین و تکرار زیاد تبحر لازم را در این زمینه بدست آورید.

برای دیزاین کوفته تبریزی می توانید از انواع سبزیجات مختلف نظیر زیتون و سبزی معطر و گوجه فرنگی و … استفاده نمایید همچنین می توانید روی کوفته ها مغز گردو و زرشک و پیاز داغ بریزید. کوفته های پخته شده را بهتر است درون ظروف لعابی یا مسی بچینید همچنین این غذای خوشمزه را می توانید با نان تازه و دوغ و سبزی خوردن میل کنید.

در صورت تمایل می توانید سس مخصوص کوفته را درون ظرف بریزید سپس کوفته ها را درون ظرف بچینید و به شیوه دلخواه خود به دیزاین آن ها بپردازید.

دورچین کوفته را می توانید مانند دیزاین کوکو یا کتلت انجام بدهید و برای این کار بهتر است سبزیجات را به شیوه دلخواه خود برش بزنید سپس آن ها را در اطراف بشقاب بچینید همچنین می توانید برای دیزاین این غذای خوشمزه هویج را به شکل گل درآورید سپس هویج ها را در اطراف بشقاب قرار بدهید.

  •  آرون گروپس

تزیین ساده کوفته تبریزی دیزاین کوفته تبریزی با زرشک و گردو مدل تزیین کوفته تبریزی تزیین ساده و زیبا کوفته تبریزی تزیین زیبا کوفته تبریزی تزیین جالب کوفته تبریزی تزیین کوفته دیزاین کوفته تبریزی با زرشک دیزاین ساده کوفته تبریزی

تزیینات مجلسی کوفته تبریزی

برای مهمانی ها و ضیافت های مختلف در صورت تمایل می توانید کوفته ها را درون ظروفی که به شکل قلب و … هستند بچینید سپس سس را هم در اطراف کوفته ها بریزید همچنین توجه داشته باشید که اگر زمان کافی برای دیزاین کوفته ها را ندارید می توانید از این مدل ایده بگیرید و به راحتی این غذای خوش طعم را تزیین کنید. اگر تمایل دارید از سبزی خوردن برای دیزاین کوفته استفاده نمایید بهتر است تربچه و پیازچه را به شکل گل درآورید سپس این سبزیجات را در اطراف ظرف کوفته ها بچنید.

یکی دیگر از انواع ایده های خلاقانه برای دیزاین کوفته تبریزی استفاده از گوجه گیلاسی می باشد و شما می توانید گوجه را روی کوفته ها به همراه سبزی خوردن قرار بدهید و دیزاینی متفاوت برای این غذای ایرانی داشته باشید.

توجه داشته باشید که می توانید کوفته ها را در ابعاد کوچک و بزرگ تهیه کنید سپس به کمک آن ها اشکال فانتزی مختلف را بسازید که این مدل دیزاین نیازمند تبحر و مهارت می باشد.

تزیین جالب کوفته تبریزی دیزاین کوفته تبریزی با ایده های خلاقانه تزیین کوفته تزیین کوفته تبریزی با سبزی دیزاین ساده کوفته تبریزی مدل تزیین کوفته تبریزی با سبزی خوردن دیزاین کوفته تبریزی با روشی جالب تزیین کوفته تبریزی ساده

تزیین کوفته تبریزی

در این مطلب توجه شما عزیزان را به انواع دیزاین برای کوفته تبریزی جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید تزییناتی متفاوت را برای این غذای خوشمزه و سالم داشته باشید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *