دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

تزیین پشت سر عروس با ایده های مدرن و شیک

  • محدثه خاکشور
  • ۱۸ تیر ۱۴۰۰
  • ۰

تزیینات پشت سر عروس و داماد به شکل های زیبا، شیک، متنوع و حتی ساده صورت می گیرد. در این مطلب ایده های زیبا و شیکی از تزیین پشت سر عروس و داماد را در این مطلب مشاهده خواهید کرد که با الگوبرداری از آنها می توانید طرح های منحصر به فردی را رقم بزنید.

قطعا در باور اغلب افراد روز ازدواج و مراسم عروسی بهترین روز در طول زندگی هر فردی می باشد. شاید به دلیل اهمیت بالای آن است که زیباترین و خاص ترین تزیینات و اقدامات را در این مراسم انجام می دهیم. تزیین جهیزیه عروس، تزیین اتاق عروس و تزیینات پشت سر عروس چند نمونه از این مهم بودن و بکارگیری به شمار می رود. و اما انتخاب آرگا در این مطلب برای قلم زنی و به تصویر کشیدن ایده هایی شیک و زیبا, تزیین پشت سر عروس می باشد که دعوت به همراهی می کنیم.

ایده های زیبا و مدرن تزیین پشت سر عروس

استیج و یا جایگاه عروس و داماد یکی از نقطه های حساس و مرکز دید در مراسم عروسی است که به همین خاطر توجه زیادی در رابطه با دیزاین و زیباسازی فضا و به خصوص تزیین جایگاه عروس می طلبد.

عناصر مهم در این چیدمان و دیزاین می تواند متشکل از انواع گل های طبیعی و گل های مصنوعی متنوع، گلدان های تزیینی شیک، ساتن و تور، بادکنک های رنگی، شمع و شمعدان های زیبا، میز و صندلی زیبا و دارای هارمونی، نورپردازی اصولی و خیره کننده باشد. در ادامه همراه با ارائه ایده هایی دوست داشتنی با توضیحاتی مفید شما را همراهی می نماییم.

انواع ایده های تزیین پشت سر عروس

تزیینات پشت سر عروس به شکل هایی متنوع و خاطره انگیز

ابتدا بهتر است نقطه ای نسبتا مرتفع تر از سایر بخش های محیط را به این اختصاص دهید، سپس می توانید از مبلمانی دو یا سه نفره یا دو صندلی در کنار یکدیگر برای این منظور استفاده کنید. و همینطور پرده ای بزرگ و یکپارچه را در قسمت پشت سر عروس خانم و آقا داماد نصب نمایید. البته می توانید به جای استفاده از یک پرده بزرگ و پارچه، از پارچه ای حریر و ساتن به شکل آویزان و یا اشکال متنوع خلاقانه بهره ببرید.

  •  آرون گروپس

انواع نمونه های دیزاین پشت سر عروس

تزیین پشت سر عروس با شکلی دوست داشتنی

تا حتی الامکان تنها از ۱ – ۲ رنگ جهت پارچه ها به کار ببرید. تلاش نمایید رنگ پارچه ی پرکاربردتر تم اصلی مراسم و پارچه با سایر رنگ ها به عنوان مکمل آن مورد استفاده قرار گیرد.

در نهایت از ایده های مختلف تزییناتی همچون گل های طبیعی و مصنوعی، شمع، آب نما و … بهره ببرید. نورپردازی مناسب و خیره کننده را فراموش نکنید, نورپردازی به نوعی اصلی ترین عنصر می باشد که زیبای و درخشش خیره کننده ای را بر طراحی و زیباسازی شما می افزاید. برای این منظور می توانید از نورهای پنهان و لایت واقع در پشت استیج بهره برده و یا نورپردازی آشکار که با بهره گیری از لامپ های ریسه ای میسر می شود.

تزیینات خواستنی پشت سر عروس

گل ها همیشه نقش مهمی در زیباسازی و تزیینات دارند، از تزیینات جشن تولد گرفته تا تزیینات جشن عروسی، تزیینات سالگرد ازدواج، تزیینات سالگرد ازدواج و در آخر تزیین پشت سر عروس که به روش هایی مختلفی صورت می گیرد. در صورت انتخاب طرح و تزیینی ساده می توانید آن را با استفاده از خلاقیت و سلیقه خود دیزاین نمایید و یا اگر طرح خاص و پیچیده تر انتخاب شما می باشد، بهتر است آن را به گلفروش و یا فردی ماهر در این زمینه بسپارید.

الگوهای فوق العاده دیزاین پشت سر عروس

گل آرایی پشت سر نوعروس و تازه داماد

برای این منظور ایده های جذاب و متفاوتی وجود دارد که می تواند جلوه و زیبایی منحصر به فردی به پشت جایگاه عروس و داماد ببخشد. در ادامه به معرفی این ایده ها می پردازیم.

۱ – باغ وارونه

گل هایی زیبا را در بالای سر عروس خانم و آقا داماد به صورت آویزان نصب نمایید به طوری که تصویر باغی برعکس را در سقف به وجود بیاورند.

۲ – آویز گل دایره ای

این آویزها که از در کنار یکدیگر چیده شدن گل های زیبا و خوشبوی متعددی تشکیل می شوند و در قسمت های گوناگون سالن و همچنین پشت سر عروس نصب می شوند.

تزیینات شیک و لوکس پشت سر عروس

۳ – دیوار گل

دیوار گل یکی از بهترین ایده های گل آرایی محسوب می شود که در این روش تمام دیوار پشت سر عروس و داماد با استفاده از گل های زیبا و متنوع پوشانده می شود.

انواع نمونه های لاکچری و لوکس دیزاین پشت سر عروس

۴ – حرف های اول اسم عروس و داماد

یکی از زیباترین و رمانتیک ترین ایده ها، ساختن حرف ابتدای عروس و داماد با گل است که می توانید در پشت سر عروس و همچنین سایر قسمت های مکان قرار دهید.

۵ – داربست کمانی گل

داربست کمانی گل یکی دیگر از ایده های زیبا و متفاوت جهت دیزاین پشت سر عروس و استیج، همچنین درب ورودی به شمار می رود.

طرح های خلاقانه تزیینات پشت سر عروس

ایده های زیبایی از تزیین پشت سر عروس

دیزاین پشت سر عروس با استفاده از پارچه های صورتی با تناژ رنگی مختلف به عنوان تم اصلی و پارچه سفید به عنوان مکمل به انجام شده است.

دیزاین و زیباسازی پشت سر عروس

تزیین پشت سر عروس و داماد

طراحی و دیزاین پشت سر عروس

تزیینات پشت سر عروس

ممکن است مراسم عقد و عروسی در داخل تالار، منزل، فضای باز و یا باغ صورت بگیرد. این انتخاب تغییری در اصل تزیینات به وجود نمی آورد و همانطور که گفتیم می توانید با استفاده از متریال های پارچه های توری و حریر، گل های طبیعی و مصنوعی، شمع ها و … جایگاه عروس و داماد را تزیین کنید.

تزیین جایگاه عروس و داماد عروس

نمونه هایی تو دل برو از تزیینات پشت سر عروس

انواع طرح های تزیین پشت سر عروس

نمونه های ایده آل از تزیینات پشت سر عروس

الگوهای شیک و مدرن تزیینات پشت سر عروس

انواع ایده های زیبا و شیک تزیینات پشت سر عروس

تزیین جایگاه پشت سر عروس

تزیین پشت سر عروس با استفاده از ایده هایی ناب

ایده های بینظیر و منحصر به فرد تزیینات پشت سر عروس

انواع ایده های زیبا و جذاب تزیین پشت سر عروس

انواع الگوهای دوست داشتنی تزیین پشت سر عروس

ایده هایی دوست داشتنی از دیزاین پشت سر عروس

تزیین زیبای جایگاه عروس و داماددیزاین پشت سر عروس و داماد با استفاده از بادکنک

نمونه های بینظیر دیزاین پشت سر عروس

انواع نمونه های ایده آل و ناب تزیین پشت سر عروس

انواع طرح های زیبا و جذاب دیزاین پشت سر عروس

انواع ایده های شیک و تو دل بروی زیباسازی پشت سر عروس

نمونه های ایده آل و ناب تزیین پشت سر عروس

همیشه می توان راهی برای بهتر و زیباتر شدن انجام داد. گاهی این روش ها و اقدامات نیازمند به پول می باشد؛ اما گاهی تنها نیازمند سلیقه و خلاقیت شما است. در رابطه با دیزاین پشت سر عروس و داماد می توانید از گل آرایی، شمع آرایی، استندها و پارچه ها و تورها و …. بهره ببرید. همچنین با شرط شلوغ نشدن می توانید از یک یا دو عنصر بهره ببرید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *