دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

سفر به مالزی و بازدید از جذابیت های ناشناخته آن

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱ تیر ۱۴۰۰
  • ۰

کشور مالزی یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری دنیا به شمار می آید و از جذابیت های بسیار زیادی برخوردار است. سفر به مالزی با تجربه های بسیار ویژه ای همراه می باشد که یکی از ارزان ترین کشورهای دنیا برای مسافرت به شمار می رود و دارای هتل های لوکس و لاکچری با قیمت مناسب است.

سفر به مالزی یکی از تجربه های بکر و ویژه برای علاقه مندان و گردشگران می باشد. کشور مالزی دارای امتیازات مناسبی برای توریستان است این کشور گردشگری در جنوب شرقی آسیا واقع شده است تنوع جاذبه های گردشگری و دیدنی های مالزی موجب شده است تا به یکی از مقاصد گردشگری دنیا تبدیل شود.

تجربه های سفر به این کشور برای خیلی از گردشگران جذابیت دارد کسب اطلاعات درباره سفر به این کشور می تواند تجربیات بیشتری را در اختیار شما قرار دهد این کشور دارای رستوران گردان های مجلل و جاذبه های تفریحی متعددی است که می توانید در این بخش با این جاذبه ها بیشتر آشنا شوید. این کشور از لحاظ جغرافیایی نیز دارای وسعت زیادی است این منطقه پر از دشت های وسیع، تپه ها، کوهستان ها و جنگل می باشد هر یک از این جاذبه ها در این کشور از جذابیت های ویژه خود برخوردار می باشند. کسب اطلاعات درباره تاریخ این کشور نیز می تواند بر تجربیات شما بیفزاید.

ویزای مالزی

راهنمای جامع سفر به مالزی

زبان رسمی مردمان این کشور زبان مالایی است در این کشور مردم از واحد پول رایج، رینگیت استفاده می کنند فاصله زمانی این کشور با ایران ۴ و نیم ساعت جلوتر  است شما می توانید در فرودگاه های این کشور فرود بیایید از فرودگاه های این کشور می توان به فرودگاه لاواسش، فرودگاه بین المللی کوالالامپور، باکلالان و فرودگاه سیمپانگ اشاره کرد.

موقعیت آب و هوایی در این کشور نیز با توجه به قرار گرفتن در خط استوا گرم و مرطوب است این کشور در نزدیکی مدار استوا واقع شده است و از آب و هوایی استوایی برخوردار است در طی سال آب و هوایی گرم و مرطوب در این مناطق حاکم است مانیگن دمای هوا در این منطقه ۲۷ درجه سانتی گراد است و حجم بارش ها به طور سالانه ۲۵۰ سانتی متر می باشد.

چه زمانی به مالزی برویم؟

زمان مناسب برای سفر به این کشور ماه های مارس و اکتبر می باشد زیرا در این ماه های سال آب و هوای استوایی کمتری حاکم می باشد میزان بارندگی ها و رطوبت هوا نیز در این ماه ها کم است در ماه های ژانویه و فوریه نیز فستیوال های متعددی برگزار می شوند و هر ساله تورهای گردشگری متعددی به این کشور برگزار می شوند.

راهنمای سفر به مالزی

  •  آرون گروپس

هزینه های اقامت:

برای اقامت در کشور مالزی هزینه هایی در نظر گرفته می شود این هزینه ها شامل هزینه های اقامت، خورد و خوراک و گشت و گزار می باشند برای سفر به این کشور می توانید هزینه های حداقلی را در نظر بگیرید این مکان می تواند برای اقامت های شما گزینه بسیار مناسبی باشد. با توجه به اینکه این کشور از جاذبه های بی شماری برخوردار است می تواند یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری دنیا باشد. این کشور دارای لوکس ترین هتل ها و ارزان ترین هتل ها برای اقامت می باشد شما علاقه مندان اگر قصد دارید در یک هتل با تجهیزات و هزینه کم اقامت کنید می توانید به خواسته خود برسید.

هتل های ارزان قیمت با وای فای رایگان و امکانات مناسب جهت رفاه حال شما عزیزان می توانید برای هر شب اقامت خود هزینه ۷۵ رینگیت تا ۲۰۰ رینگیت را در نظر بگیرید این هتل ها همچنین دارای سیستم تهویه هوا نیز می باشند. هتل مندرین اورینتال کوالالامپور اولین هتل شناخته شده در این کشور می باشد این هتل لاکچری دارای امکانات بسیار زیادی است. هتل شانگری لا کوالالامپور، هتل برجایا و هتل پولمان کوچینگ از جمله هتل های مشهور این کشور می باشند که انتخاب مناسبی برای اقامت هستند.

تجربه سفر در مالزی

هزینه خورد و خوراک:

از دیگر هزینه های جاری در طی سفر به این کشور می توان به هزینه های خورد و خوراک اشاره کرد یک وعده غذایی ارزان در رستوران های این کشور ۱۰ رینگیت است وعده های غذایی دو نفره نیز در رستوران های این کشور با قیمت متوسط ۶۰ رینگیت می باشد. بسیاری از افراد خواستار منوهای مک دونالدی هستند که به راحتی در رستوران های این کشور یافت می شود این منو نیز ۱۳ رینگیت می باشد و در منوی غذاهای ارزان قیمت است. برخی از غرفه های خیابانی نیز می توانند گزینه مناسبی باشند و غذاهای ارزان قیمت ارائه می دهند.

هزینه های حمل و نقل:

هزینه دیگر در سفر به مالزی هزینه های حمل و نقل است سیستم حمل و نقلی این کشور دارای تاکسی، مترو و اتوبوس می باشد هزینه های حمل و نقل در این کشور مقرون به صرفه است. هزینه بلیط های تک نفره در این کشور ۲.۵۰ رینگیت است همچنین بلیط های ماهانه نیز ۱۰۰ رینگیت می باشند هزینه های تاکسی ۳ رینگیت، هزینه بنزین ۲.۱۹ رینگیت می باشند.

هزینه های مسافرت مالزی

مالزی از جاذبه های دیدنی بسیاری برخوردار است این کشور دارای برج های معروفی است که معماری آن در کمتر جایی از دنیا دیده شده است از شهرهای معروف در این کشور می توان به کوالالامپور اشاره کرد پنانگ و لنکاوی نیز از دیگر جاذبه های این کشور محسوب می شوند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *