دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل لباس مجلسی طلایی با ست های زیبا و جذاب

  • ندا خوشرو
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب تصاویری از انواع مدل لباس مجلسی طلایی زنانه و دخترانه با جدیدترین و زیباترین طرح ها را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم از بین این طرح ها بتوانید لباسی با تن پوش مناسب را برای پوشیدن انتخاب کنید.

مدل لباس مجلسی طلایی از انواع طرح های پرطرفدار و محبوب می باشد و شما می توانید برای ایجاد تغییرات مثبت در استایل خود از این طرح لباس برای حضور در مهمانی ها و مجالس استفاده کنید.

مدل لباس مجلسی طلایی زنانه و دخترانه

اگر تمایل دارید لباس تان پرزرق و برق باشد بهتر است رنگ آن را طلایی انتخاب کنید. لباس های طلایی در انواع مدل های ساده و کار شده موجود می باشند و بهتر است شما طرح لباس را با توجه به سلیقه شخصی و سایر ویژگی های ظاهری خود انتخاب نمایید. در مطالب قبلی تصاویری از انواع طرح های لباس مجلسی قرمز و لباس مجلسی زرد را پیش رو داشتید در ادامه طرح هایی از لباس مجلسی طلایی را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

پیراهن مجلسی طلایی

طرح های لباس طلایی

طلایی از انواع رنگ هایی است که به راحتی با سایر رنگ ها ست می شود همچنین این رنگ با رنگ پوست های مختلف مطابقت دارد و باعث می شود تا استایل شما برجسته به نظر برسد.

رنگ طلایی در انواع طیف های مختلف تیره و روشن موجود می باشد و بهتر است شما رنگ پیراهن مجلسی تان را با توجه به رنگ پوست و رنگ اکسسوری هایتان انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که این رنگ را بهتر است بدرستی با سایر رنگ ها در پوشش خود ست نمایید تا زیبایی و جذابیت استایل شما تکمیل شود. اگر تمایل دارید استایلی متفاوت داشته باشید بهتر است رنگ لباس را با رنگ کفش هایتان ست نمایید. اگر رنگ لباس تان طلایی روشن می باشد بهتر است از کفش طلایی تیره استفاده کنید.

رنگ کیف و جواهرات تان را طلایی انتخاب نکنید زیرا استفاده زیاد از این رنگ باعث می شود تا استایل شما نامطلوب به نظر برسد و بهتر است از اکسسوری هایی ساده استفاده نمایید تا تمرکز روی لباس شما باشد.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مدل لباس مجلسی طلایی بلند لباس مجلسی طلایی تیره لباس مجلسی کوتاه مدل های لباس مجلسی لباس مجلسی زنانه طلایی طرح لباس مجلسی کوتاه مدل لباس مجلسی زیبا و کوتاه مدل لباس مجلسی طلایی

قرمز و طلایی از انواع رنگ هایی هستند که وقتی با یکدیگر ترکیب می شوند فوق العاده به نظر می رسند و شما می توانید از طیف های مختلف رنگ قرمز نظیر شرابی و قرمز روشن و زرشکی در پوشش خود به همراه رنگ طلایی استفاده نمایید. اگر از لباس طلایی رنگ روشن در پوشش تان استفاده کرده اید بهتر است رنگ سایر لباس ها و اکسسوری هایتان را قرمز تیره انتخاب کنید.

مشکی از انواع رنگ هایی است که به راحتی با طلایی ست می شود و شما می توانید رنگ طلایی را با رنگ مشکی در استایل خود ترکیب نمایید و تضاد زیبایی را ایجاد کنید. اگر لباسی پر زرق و برق را برای پوشیدن انتخاب کرده اید بهتر است از کفش مشکی مات در پوشش خود استفاده نمایید.

سفید و بژ از انواع رنگ هایی هستند که وقتی با رنگ طلایی ترکیب می شوند جذابیت خیره کننده ای را ایجاد می کنند و شما می توانید رنگ اکسسوری ها یا کفش هایتان را سفید یا بژ انتخاب نمایید. اگر در دوخت لباس شما از رنگ طلایی و سفید استفاده شده است بهتر است رنگ کفش هایتان را سفید انتخاب کنید.

کرم و نقره ای اگر با رنگ طلایی ترکیب شوند باعث می شوند تا جذابیت ظاهر شما تکمیل شود و شما می توانید لباس طلایی را با کفش نقره ای ست کنید و اگر در دوخت لباس تان از پولک ها یا وسایل تزیینی نقره ای استفاده شده بهتر است رنگ کفش هایتان را هم نقره ای انتخاب کنید.

 پیراهن مجلسی طلایی لباس مجلسی شیک مدل لباس مجلسی طلایی شیک پیراهن مجلسی آستین دار مدل لباس مجلسی بلند و طلایی مدل لباس مجلسی آستین دار پیراهن مجلسی بلند طلایی مدل های لباس مجلسی طلایی و شیک طرح لباس مجلسی طلایی دخترانه پیراهن مجلسی طلایی

در این مطلب توجه شما عزیزان را به انواع طرح های لباس طلایی جلب کردیم که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *