دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بهترین ییلاق ها در مناطق خشک برای سفر کدام‌اند؟

  • فرهاد هاشمی
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
  • ۰

با اجاره سوئیت ارزان قیمت تجربه یک سفر تابستانی کوتاه را داشته باشید. با شروع فصل تابستان گرمای هوا به تدریج مهمان خانه­ های ما خواهد شد. ایران ما چهار فصل است و در هر زمان از سال، می­توانید بهترین مناطق را با لذت بخش ترین آب و هوا بیابید.

بهترین ییلاق ها در مناطق خشک برای سفر

به خصوص در تابستان که زمان شادی و تفریح است! می­توانید با اجاره سوئیت ارزان قیمت در همین گرمای تابستان، یک مکان ویژه با هوایی خنک و دل پذیر را برای یک مسافرت چند روزه انتخاب کنید. ما در این مسیر همراه شما هستیم. به همین جهت، به معرفی سه منطقه خوش آب و هوا می پردازیم.

اجاره سوئیت در شهریار، هم ییلاقی و هم تاریخی

شهر شهریار، یکی از بهترین گزینه­های تفریح در تابستان است. شما در اوج گرما، آب و هوای خنک شهریار را تجربه می­کنید. جاذبه­های این شهر به گوش همه ما آشنا است! سرسبزی و آب و هوای مناسب از جمله عواملی است که تعداد زیادی از افراد را به سمت این شهر زیبا جذب می­کند.

شهریار در فاصله ۴۰ کیلومتری از غرب تهران واقه شده است. این شهر در ابتدا قسمتی از کرج محسوب می­شد اما در حال حاضر، به طور مستقل به فعالیت می­پردازد. علاوه بر آب و هوای دلپذیر، دیدنی­های بسیار شگفت انگیزی در این شهر وجود دارد.

یکی از مهم ترین و معروف ترین آن­ها تخت رستم شهریار است. این مکان مربوط به دوره ساسانی بوده و در موقعیتی بسیار بکر و طبیعی قرار دارد. در واقع با یک تیر دو نشان می­زنید! هم از مناطق تاریخی بازدید می­کنید و هم از آب و هوای دل انگیز لذت می­برید.

از دیگر مناطق تاریخی شهریار می­توان به پل دختر بادامک، قلعه دهشاد و پل آبرسان اشاره کرد. آخر هفته است و به دنبال یک منطقه زیبا، سرسبز و خوش آب و هوا برای تفریح می­گردید. سفر به شهر شهریار می­تواند یکی از بهترین گزینه­های پیش روی شما باشد! اجاره سوئیت در شهریار، آرامش را به شما هدیه خواهد کرد. در حقیقت با کمترین هزینه، بهترین­ها را تجربه می­کنید.

بهترین ییلاق ها در مناطق خشک برای سفر کدام‌اند؟

اجاره سوئیت در یزد، تجربه­ای جدید و شگفت انگیز

شهر یزد را به گرما و خورشید سوزانش می­شناسیم. این شهر در زمستان منظره دیگری از خود نشان می­دهد! همین گرمای طاقت فرسا در زمستان به یک سرمای متفاوت تبدیل می­شود که علت آن به کویری بودن شهر یزد باز می­گردد. سفر به یزد بازدید از جاذبه های خاص خودش را به همراه خواهد داشت.

یکی از معروف ترین آن­ها آتشکده یزد است. آتش کده یزد، یکی از زیباترین مکان­های تاریخی ایران است که در همان ابتدای ورود به یزد شیفته آن خواهید شد. همان طور که می­دانید، زرتشتیان دارای آداب و رسوم خاصی برای عبادت هستند. یکی از آن­ها برافروختن آتش برای اجرای مراسم مذهبی است.

به همین دلیل آتشکده ۱۵۰۰ ساله یزد به وجود آمد تا این سنتی قدیمی به یادگار بماند. فاصله آتشکده تا مسجد جامع یزد تقریبا سه کیلومتر است. معماری این بنا و به طور کلی بافت سنتی شهر یزد به قدری زیبا و شگفت انگیز است که شما را مجذوب خود خواهد کرد! با اجاره سوئیت در یزد می­توانید از آثار باستانی و فضای صمیمی لذت ببرید.

سفر به اصفهان یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما است

شهر زیبای اصفهان، نیازی به تعریف و تمجید ندارد! زیبایی­های این شهر قابل وصف نیست و هیچگاه از دیدن آن سیر نخواهید شد. علاوه بر جاذبه ­های تفریحی خود شهر اصفهان، مکان­هایی در این استان وجود دارند که حتما از دیدن آن شگفت انگیز خواهید شد. یکی از مهم ترین آن­ها چادگان است.

در این شهر کوچک ترکیبی از تفریح، آرامش و آب و هوای لذت بخش را تجربه می­کنید. آب و هوای معتدل به همراه مناطق سرسبز باعث شده است تا هر ساله خیل عظیمی از جمعیت به سمت چادگان حرکت کنند. میانیگن دمای سالانه این شهر ۸.۹ درجه است و تقریبا ۱۲۰ کیلومتر تا مرکز شهر اصفهان فاصله دارد.

بهترین ییلاق ها

از بهترین مناطق دیدنی این شهر می­توان به انالوجه، دهکده تفریحی زاینده رود، خانه معظم‌الملک میر پنج و دریاچه سد زاینده رود اشاره کرد که در نوع خود مثال زدنی هستند. امکانات تفریحی این شهر دست کمی از مراکز استان ندارد! وجود سکوهای نشیمن خانوادگی، باشگاه سوارکاری، اسکله قایقرانی و دستگاه­های قایق پدالی بر محبوبیت چادگان می­افزاید.

از طرفی وجود رودخانه بزرگ زاینده رود سبب شده تا این شهر، بیش از پیش بدرخشد. یک مکان تفریحی بی­نظیر منتظر شما است! تنها کافی است با اجاره سوئیت در اصفهان، از بهترین خدمات رفاهی و تفریحی این شهر زیبا و محبوب بهره مند شوید.

تعطیلات تابستان را غمینت بشمارید و اوقات خوشی در یکی از این شهرهای معرفی شده سپری کنید. شما می­توانید با کمترین هزینه، سفری خاطره انگیز را در کنار خانواده تجربه کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *