دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

رفتار صحیح با دختر بی احساس و قواعد نا نوشته ای که نباید فراموش کنید!

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
  • ۰

نکات مهم رفتار با دختر بی احساس دارای اهمیت زیادی هستند شما در مقابله با این دختران باید عزت نفس خودتان را حفظ کنید همچنین توصیه می شود تا صادقانه از او درباره این مشکل سوال کنید شما باید در زندگی با او روراست باشید و سعی در تغییر او نداشته باشید تنها می توانید او را حمایت کنید.

همه ما زنان را به عنوان موجوداتی احساساتی می شناسیم اما در این میان برخی از زنان دارای احساسات نسبتا خشک و روحیه خشن می باشند دلیل این نوع از رفتارها می تواند ریشه در مشکلات و ناملایمت های زندگی این افراد داشته باشد از سویی این افراد تربیتی خشک و متعصب داشته اند که موجب شکل گیری چنین رفتارهایی در آن ها شده است. اما بی احساس شدن از نظر روانشناسی به چه نوع اخلاقی گفته می شود این افراد از دو حالت خارج نیستند این افراد نسبت به خیلی از مسائل بی اهمیت می باشند واکنش این افراد یکسان و یکنواخت است این اتفاق می تواند طبیعی باشد اما تا زمانی که شدید نباشد و به یک بیماری تبدیل نشود این افراد در وقایع سهمگین و سخت زندگی نیز حالت های یکسانی دارند. اگر شما در زندگی خود با چنین دختری رو به رو هستید و نمی دانید که در رفتار با یک دختر بی احساس چه باید بکنید می توانید در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

رفتار با دختر بی احساس:

این افراد عواطف خشک و بی روحی دارند آن ها نمی توانند به درستی احساسات خود را به دیگران انتقال دهند به همین دلیل است که اطرافیان به ویژه خانواده از آن ها رضایت کافی ندارند. نوع تربیت در این افراد بسیا تاثیرگذار است همچنین آن ها به دلیل مشکلاتی که در زندگی داشته اند نمی توانند به خوبی عواطف و احساسات خود را به اطرافیان منتقل کنند.

بی احساسی دختران

ویژگی های زن بی احساس:

زنان و دختران بی احساس در رفتار خود دارای نشانه ها و ویژگی هایی می باشند آن ها اغلب مسولیت پذیر نیستند و از بار مسولیت های خود شانه خالی می کنند  در زمان بروز مشکلات نیز آن ها به شکلی برخورد می کنند که هیچ نقشی در بروز آن نداشته اند و سعی دارند تا این مشکلات را گردن اطرافیان بیاندازند.

ناسازگاری یکی دیگر از ویژگی های این افراد است آن ها روابط طولانی مدت ندارند و نمی توانند با دیگران سازگاری داشته باشند علاقه  این افراد به سرعت تغییر می کند و اغلب تمایلی به شکل گیری روابط عاطفی ندارند. در رفتار با دختر بی احساس باید به این مورد توجه داشته باشید که این افراد نسبت به هیچ مسئله ای واکنش نشان نمی دهند و احساساتی از خود بروز نمی دهند.

درک دختر بی احساس

این افراد کارهای خودشان را به تنهایی انجام می دهد و تمایلی برای کمک گرفتن از دیگران ندارند آن ها برای نزدیک شدن به اطرافیان نیز تلاشی نمی کنند و از مشارکت کردن در کارها دوری می کنند بنابراین در رفتار با دختر بی احساس باید به این مورد توجه کنید.

  •  آرون گروپس

توسل به دروغ معمولا افرادی که بی احساس هستند به راحتی دروغ می گویند زیرا قصد جلوگیری از کنجکاوی های اطرافیان را دارند آن ها راز خود را آشکار نمی کنند و گفته ها و رفتارهایشان با یکدیگر مطابقت ندارد شما اگر با این دسته از افراد در ارتباط هستید باید رفتارهای آن ها را زیر نظر داشته باشید تا در صورت خطا به گفته های متناقض آن ها پی ببرید.

از دیگر ویژگی های بارز رفتاری در افراد بی احساس می توان به بی احترامی، لجبازی، افسردگی، دوری از علایق، نرسیدن به ظاهر خود و … اشاره کرد این افراد کمتر با دیگران روابط دارند و در مشارکت کردن نیز گزینه مناسبی نیستند.

رفتار با دختر بی احساس

چگونه با یک زن بی احساس رفتار کنیم؟

این افراد اغلب احساسات دیگران را نادیده می گیرند بهترین شیوه برای رویایی با این دسته از افراد اهمیت دادن به خود است اگر شما نیز در رابطه خود با یک دختر بی احساس کمبودها و کاستی هایی دارید باید از طریق بی اعتنایی و بی توجهی او را متوجه خطا کنید. شا نباید محبت را از او گدایی کنید و تا حد امکان باید اعتماد به نفس خود را حفظ کنید.

فاصله گرفتن:

اگر با دختری بی احساس در ارتباط هستید باید از او فاصله بگیرید این دسته از افراد هیچ گاه تلاش های شما را برای حفظ یک رابطه نمی بینند بنابراین  در رفتار با دختر بی احساس باید به این موضوع توجه داشته باشید آن ها تمام مسولیت ها را بر روی دوش شما قرار می دهند فاصله گرفتن از این افراد موجب می شود تا فشار کمتری در زندگی تحمل کنید.

دختران بی احساس

او را تغییر ندهید:

برخی از مردان در مواجه با این دختر خانم ها سعی دارند تا شخصت آن ها را تغییر دهند در صورتی که این کار اشتباه است این امر یک تغییر بزرگ است و به همن خاطر شکل گیری آن دشوار است شما باید شریک زندگی خود را به همان شکلی هست باور کنید. در عوض می توانید سعی کنید تا کمبودهای زندگی او را برطرف کنید یا بیشتر به او نزدیک شوید و از او حمایت کنید. همچنین می توانید از راه های شاد کردن همسر برای این کار استفاده کنید.

روراستی:

این مورد نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است روراستی می تواند مشکلات زیادی را در این زمینه حل کند و یکی از شیوه های رفتار با دختر بی احساس است اگر شما به این فرد علاقه مند شده اید باید صادقانه احساسات خود را با او در میان بگذارید. زمانی که به بی احساسی او پی بردید صادقانه این سوال را از او بپرسید که چرا این رفتارها را از خود بروز می دهد و دلایل این امر چیست شاید با این سوالات متوجه شوید که در زندگی دارای مشکلاتی است و بتوانید آن ها را حا کنید. صبور بودن در این مواقع با اهمیت و کمک کننده است تا زمانی که در توان هست به او کمک کنید از او حمایت کنید اما توجه داشته باشید که اگر بعد از تلاش های پی در پی این سردی از بین نرفت باید این رابطه را تمام کنید زیرا در این رابطه آسیب های زیادی را تحمل می کنید.

راه های درک احساسات دیگران در این زمینه می تواند کمک کننده باشد. که در لینک توضیحات بیشتری در این زمینه ارائه شده است و می تواند بخش های مهمی از مشکلات شما را رفع کند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *