دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

آموزش استروبینگ صورت مرحله به مرحله

  • ندا خوشرو
  • ۸ تیر ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب با نحوه استروبینگ صورت مخصوص خانم ها و دختران جوان در رده سنی مختلف آشنا خواهید شد که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را ببرید.

استروبینگ نوعی هایلایت است که ملایم تر از کانتورینگ می باشد و از این روش برای ایجاد درخششی طبیعی استفاده می شود از این رو بهتر است شما به کمک آموزش هایی که در مورد استروبینگ صورت موجود هستند مهارت لازم را در این زمینه بدست آورید تا بتوانید میکاپی بی نظیر و بدون نقص داشته باشید.

آموزش استروبینگ صورت

برای میکاپ روش های زیادی وجود دارد و شما می توانید به کمک گریم و کانتورینگ و استروبینگ و … عیب های موجود در ظاهر خود را رفع کنید.

آموزش استروبینگ صورت

نحوه انجام استروبینگ

در این روش مقداری هایلایتر روی نقاط برجسته نظیر پیشانی و بالای استخوان گونه و وسط لب پایینی و قسمت پایین پل بینی زده می شود و انجام این کار نیاز به صرف مدت زمان طولانی ندارد به همین دلیل افراد پرمشغله می توانند به راحتی به کمک استروبینگ درخشش طبیعی و زیبایی را در میکاپ خود ایجاد نمایند. در ادامه مراحل انجام استروبینگ را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را ببرید.

آموزش استروبینگ صورت

۱.آبرسانی پوست

اگر پوست شما چرب است باید کرم مرطوب کننده ای که فاقد چربی می باشد را به پوست صورت تان بزنید و اگر پوست صورت تان خشک می باشد بهتر است از مرطوب کننده هایی که دارای خاصیت آبرسانی قوی هستند استفاده نمایید.

  •  آرون گروپس

۲. انتخاب هایلایتر متناسب با پوست

اگر تمایل ندارید که چهره تان بعد از انجام استروبینگ حالتی یخ زده داشته باشد بهتر است از هایلایتری با درخشش کم استفاده نمایید.

استروبینگ برای پوست صورت

۳. هایلایت قسمت های بازتاب دهنده نور

در این مرحله باید قسمت هایی که بازتاب دهنده نور هستند را هایلایت نمایید. اگر تمایل دارید جلوه طبیعی به صورت تان بدهید بهتر است از هایلایت در امتداد استخوان گونه تا شقیقه و پایین پل بینی و زیر استخوان ابرو و گوشه چشم و بالای کمان لب استفاده نمایید. توجه داشته باشید که در استفاده از هایلایتر نباید زیاده روی کنید زیرا صورت شما حالتی چرب و روغنی پیدا می کند و نور را بیشتر از حد بازتاب می دهد.

توجه داشته باشید که چانه و پیشانی در افرادی که دارای پوست چرب هستند در حالت معمولی دارای درخششی کم می باشد از این رو نیازی نیست که هایلایتر روی این قسمت ها زده شود.

آموزش استروبینگ برای صورت

۴. مخلوط نمودن هایلایتر با انگشت یا برس آرایشی

برای جلوگیری از لکه شدن میکاپ و از بین بردن خط هایی که روی صورت در اثر استفاده از هایلایتر استفاده شده اند می توانید لبه قسمت های هایلایت شده را به کمک انگشت یا برس آرایشی یا اسفنج نم دار نمایید.

۵. استروبینگ برای پوست چرب

آرایش پوست چرب دارای ترفندهایی خاص می باشد به همین دلیل بهتر است از برنزه کننده مات و هایلایتر و رژگونه ای که دارایی درخشش کمی می باشد استفاده شود.

استروبینگ جلوه ای خاص را به پوست می بخشد از این رو بهتر است در قسمت هایی که دچار جوش یا التهاب پوستی هستند از هایلایتر استفاده نکنید.

مراحل انجام استروبینگ صورت

در این مطلب با نحوه استرابینگ برای ایجاد جذابیت بیشتر آشنا شدید که امیدواریم با توجه به مراحل ذکر شده بتوانید مهارت لازم را در این زمینه بدست آورید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *