دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

آموزش کشیدن خط چشم مایع در ۷ قدم آسان

  • ندا خوشرو
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
  • ۰

در این بخش از آرایش و زیبایی مجله آرگا با نحوه کشیدن خط چشم مایع در خدمت شما عزیزان خواهیم بود که امیدواریم به کمک آموزش ذکر شده بتوانید مدل خط چشم ساده یا مجلسی زیبایی را بکشید.

خط چشم ها به صورت مایع و مدادی تولید می شوند و اگر شما تمایل دارید خط چشمی با فرم زیبا و خاص داشته باشید بهتر است از خط چشم مایع استفاده نمایید. کشیدن خط چشم مایع به راحتی امکان پذیر است و شما می توانید با طی چند مرحله ساده خط چشمی با مدلی مناسب را بکشید.

نحوه کشیدن خط چشم مایع در چند مرحله ساده

خط چشم تاثیر زیادی روی زیبایی فرم چشم ها دارد از این رو بهتر است شما در هنگام کشیدن خط چشم حساسیت لازم را به خرج بدهید. توجه داشته باشید که برای انتخاب مدل خط چشم باید به فرم چشم ها و فرم صورت توجه داشته باشید تا بتوانید خط چشمی زیبا و بدون نقص را بکشید.

کشیدن خط چشم مایع

کشیدن خط چشم برای افراد مبتدی

اگر تمایل دارید خط چشم به صورت یکدست کشیده شود بهتر است از خط چشم مایع استفاده نمایید همچنین برای اینکه خط چشم به صورت حرفه ای کشیده شود بهتر است از چسب نواری استفاده نمایید. قبل از کشیدن خط چشم بهتر است مدل مورد نظر خود را انتخاب نمایید سپس اقدام به کشیدن خط چشم روی خط مژه های پلک بالای خود کنید در صورت تمایل می توانید برای جذابیت بیشتر چشم ها در قسمت پایین آن ها نیز خط چشم بکشید.

خط چشم دنباله دار

مراحل کشیدن خط چشم

۱.ابتدا ۲.۵ سانت از نوار چسب را ببرید و آن را روی دست هایتان چند بار بچسبانید تا قدرت چسبندگی چسب کمتر شود.

۲. نوار چسب را باید از زیر گوشه خارجی خط مژه پلک پایین به صورت زاویه دار به سمت گیج گاه خود بچسبانید.

  •  آرون گروپس

چسباندن چسب نواری زیر چشم ها

۳. کشیدن خط چشم را از وسط خط مژه بالای پلک خود شروع نمایید زیرا از آن نقطه به بعد باید خط چشم به صورت پهن تر کشیده شود. به کمک ضرباتی کوتاه به سمت گوشه خارجی چشم ها یک خط بکشید. توجه داشته باشید که برای این کار باید از انگشت کوچک خود برای کنترل بیشتر استفاده کنید و انگشت تان را روی گونه قرار بدهید.

کشیدن خط چشم مایع

۴. برای کشیدن خط چشم می توانید از نوار چسب به عنوان خط کشی صاف استفاده نماید و در طول آن خط چشم را در قسمت گوشه چشم هایتان بکشید.

نحوه کشیدن خط چشم

۵. در این مرحله می توانید نوار چسب را بردارید. توجه داشته باشید که در این مرحله قسمت اول چشم هایتان را به راحتی خط چشم کشیده اید.

کشیدن خط چشم در چند مرحله ساده

۶. در این مرحله سر قلم را در وسط خط مژه بالایی قرار بدهید و به کمک ضرباتی کوتاه خط باریکی را به سمت گوشه داخلی چشم ها بکشید تا خط چشم تان تکمیل شود. توجه داشته باشید به محض رسیدن خط چشم به سمت گوشه داخلی باید نوک قلم را تا جایی که امکان دارد به مژه ها نزدیک نمایید.

۷. خط چشم همانطور که از گوشه داخلی به سمت گوشه خارجی چشم ا می رود باید به صورت پهن تر کشیده شود.

آموزش کشیدن خط چشم

در این مطلب با نحوه کشیدن خط چشم در خدمت شما عزیزان بودیم که امیدواریم با توجه به مراحل ذکر شده بتوانید خط چشم دنباله دار یا بدون دنباله ای را برای خود بکشید. توجه داشته باشید که می توانید با تمرین و تکرار مراحل ذکر شده خط چشمی بدون نقص را بکشید و تغییرات مثبتی را در ظاهر خود ایجاد نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *