دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

چند کپشن زیبا در مورد طبیعت با انواع متن های پرمحتوا

  • ندا خوشرو
  • ۳ خرداد ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب مجموعه ای از کپشن در مورد طبیعت را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم از مطالعه این متن ها نهایت بهره را ببرید و مورد توجه تان قرار بگیرند.

طبیعت اثر انگشت خدا می باشد و با دیدن هر نقطه از طبیعت می توان خدا را دید و احساس کرد. کاش قدر طبیعت را بیشتر بدانیم و در جهت حفظ آن بیشتر تلاش نماییم. کپشن در مورد طبیعت از انواع متن هایی است که در زیر پست های مربوط به طبیعت می توان آن را نوشت و اگر شما تمایل دارید در مورد طبیعت پستی را در پیج خود قرار بدهید بهتر است کپشن مفهومی و زیبایی را برای نوشتن در زیر پست انتخاب کنید.

کپشن در مورد طبیعت با انواع متن های دلنشین و پرمحتوا

امروزه اغلب افراد بیشتر ساعات روز خود را در اینستاگرام سپری می کنند از این رو قرار دادن پست هایی پرمحتوا در پیج می تواند در جذب فالور تاثیر زیادی داشته باشد. در ادامه این مطلب کپشن درباره طبیعت را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد که امیدواریم از مطالعه آن ها نهایت بهره را ببرید.

کپشن درباره طبیعت

متن در مورد طبیعت

طبیعت مادر است، مادر هر آن چه که از زیبایی و عشق دیده ایم و ندیده ایم، مادر هر آن چه از خیر و برکت می دانیم و نمی دانیم، مادر خوبی و هر تصوری که می توان از خوبی در ذهن نگاشت یا تصورش را هم نتوان کرد.

***********

بگذار باران تو را ببوسد. بگذار باران با قطرات نقره ای بر روی سرت بکوبد. بگذار باران برای تو لالایی بخواند. امروز من از قدم زدن با درختان قد کشیده ام …

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

***********

 دریا را بو کن
آسمان را حس کن
بگذار روحت در طبیعت به پرواز در آید …

جملاتی در مورد طبیعت

کپشن زیبا درباره طبیعت

آن‌ جا که طبیعت توقف می‌ کند، هنر آغاز می‌ شود
آن‌ که انتظار دارد هر چهار فصل سال بهار باشد، نه خود را می‌ شناسد
نه طبیعت را
و نه زندگی را.

***********

هنرمند عاشق طبیعت است و به‌ همین جهت، هم برده و هم ارباب آن است.

***********

طبیعت را دوست دارم…
چون رنگ طبیعی خودش را دارد…

کپشن در مورد طبیعت

کپشن ناب در مورد طبیعت

«من در طبیعت وحشی، احساس ارزشمند و آشنایی را درک کرده‌ام که در خیابان‌ها و دهکده‌ها هرگز به ‌آن دست نیافته‌ام. در دشت‌های آرام، به ‌ویژه در مرزهای افق دوردست، انسان شاهد دل‌انگیزترین و باشکوه‌ترین زیبایی‌ها که با سرشت او همگون است، می‌باشد.»

***********

آمیختن طبیعی رنگ ها چون پیوند عاشقانه انسان ها زیباست

رنگ آبی رنگ خاکی را در آغوش می گیرد

چنانکه آسمان زمین را

و از این پیوند ،درخت و سبزه و گل و گیاه و دریاچه و جویبار پدید می آید

نقاش همچون باد بر رنگ های گزیده خویش می وزد

و از این وزش بر دریای کوچک رنگ ، موج ها و حباب ها پدید می آید

و دشت و صحرا و برف و بوران و طوفان نقش می شود

چنانکه در طبیعت

نقاش نقطه ای از رنگ را همچون موج وسعت می دهد

و چشمی پدیدار می شود، چشمی بر آسمان کویر

چشمی در زیر زمین

چشمی بر لب دریا

و یا چشمی که چون خورشید از زمین می روید …

متن در مورد طبیعت

کپشن برای اینستاگرام درباره طبیعت

گاهی وارد طبیعت شو و بگذار که نسیمی خنک و زیبا چهره ات را نوازش کند. اگر کمی با خود بیندیشی، می بینی که تمام زیبایی های زندگی در همین است. عده ای همواره به دنبال ثروت هستند، عده ای به دنبال جای و مقام هستند و عده ای هم کامل از همه چیز بریده اند و دیگر امیدی به زندگی ندارند. آنها زیبایی های زندگی را فراموش کرده اند. همینکه گاهی اوقات وارد طبیعت شوی و از زیبایی های آن لذت ببری، خود یک نعمت بزرگ است. همینکه بگذاری آن نسیم خنک صورتت را نوازش کند، خود یک ثروت بزرگ است. ثروت ها همین ها هستند که گاهی نادیده گرفته می شوند.

***********

در طبیعت که قدم می زنی، می فهمی که خداوند چقدر کنترل همه ی امور در دستش است. به قول همان مثل معروف که میگوید برگی از به اذن خداوند روی زمین نمی افتد، اگر به دور و اطرافت نگاه کنی، می بینی که همه چیز طبق یک سیستم خاص پیش می روند. درختان آرام آرام، شکوفه داده و سپس به بار می نشینند؛ هوا گرم بوده و کم کم شور و حال هوای زمستانی خود را نشان می دهد و … . در همه ی اینها نشانه هایی از قدرت خداوند نهفته است. کاش ما هم بدانیم که اگر خداوند به همه ی اینها نظارت می کند، پس قطعا زندگی ما که روح او در وجودمان نهادینه شده است هم برایش اهمیت دارد و هیچ وقت ما را وا نمی گذارد. پس کاش تنها به او توکل کنیم و برای اجابت خواسته هایمان به دنبال غیر از خدا نرویم.

کپشن زیبا در مورد طبیعت

کپشن طولانی در مورد طبیعت برای اینستاگرام

بیاییم از طبیعت درس زندگی بگیریم. طبیعت در بهار آغاز می شود و سرسبز و خوش و خندان است! اما به آن تکیه نمی کند و دوست دارد که باز هم تجربه کند. سپس به تابستان وارد می شود و بعد از آن هم پاییز. بعد از سه بار تجربه کردن، باز هم می خواهد چیزهایی جدیدی را تجربه کند و به همین خاطر وارد زمستان می شود. کاش ما انسان ها هم همینطور بودیم. تنها به داشته های خود اکتفا نمی کردیم و سعی می کردیم که زندگی را به معنای واقعی زندگی کنیم و همواره به فکر تجربه چیزهایی جدید باشیم. درست است که طبیعت سرسبزی اش را در زمستان از دست می دهد، اما در عوض زیبایی های زمستان را تجربه می کند که این فوق العاده با ارزش است.

***********

وقتی کسی تو را میرنجاند؛
ناراحت نشو،
این قانون طبیعت است،
که درختی که ؛
شیرین ترین میوه ها رادارد،
بیشترین سنگها را میخورد….

متن در مورد طبیعت

کپشن اینستاگرام درباره طبیعت

طبیعت به هر زمان و فصلی زیبایی خاصی می‌دهد. از صبح تا شب، همچون از گهواره تا گور، تغییراتی بسیار ظریف و ملایم رخ می‌دهد که ما به سختی می‌توانیم متوجه آن شویم.

***********

طبیعت مهربان ترین دوست ما و بهترین منتقد علم تجربی است، اگر تنها اجازه دهیم اطلاعیه هایش بی طرفانه وارد ذهنمان شود.

***********

راستی،
یادمان باشد
باران در طبیعت،
از نزدیکی
“خـــدا”
می آید …!

متن در مورد طبیعت

در این بخش از مجله آرگا گلچینی از کپشن در مورد طبیعت را مطالعه کردید که امیدواریم از بین آن ها بتوانید متنی زیبا را برای نوشتن در زیر پست انتخاب کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *