دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل جانماز عروس و داماد با طرح های جدید و زیبا

  • ندا خوشرو
  • ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب تصاویری از انواع مدل جانماز عروس با طرح و رنگ های متنوع را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل جانماز عروس دارای طرح های ساده و تزیین شده می باشد و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی خود از بین آن ها مدلهایی مناسب را انتخاب نمایید.

مدل جانماز عروس شیک و جدید

سجاده و جانماز یکی از ضروری ترین وسیله در منزل هر مسلمانی می باشد از این رو بهتر است شما تعدادی جانماز را برای منزل خود تهیه کنید. در مطالب قبلی تصاویری از انواع طرح های تزیین چادر عروس را مشاهد کردید در ادامه با انواع طرح های جانماز برای تازه عروس آشنا خواهید شد.

مدل جانماز برای عروس

مدل های جانماز ساده و تزیین شده

از جانماز علاوه بر اینکه برای خواندن نماز استفاده می شود برای تزیین سفره عقد نیز استفاده می گردد از این رو بهتر است تازه عروسها یکی از طرح های جانماز را تزیین شده انتخاب نمایند و سایر طرح ها را برای خواندن نماز ساده تر انتخاب نمایند.

برای تزیین جانمازها از گل و مروارید و نگین های تزیینی و سرمه دوزی و گلدوزی و ترمه دوزی و … استفاده می شود که هر یک از این وسایل تزیین کننده جذابیت خاصی را به طرح جانماز می بخشند. توجه داشته باشید که گلدوزی روی جانماز به دو صورت ساده و برجسته انجام می شود که طرح های برجسته زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و برای افراد با سلیقه خاص انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند.

جانمازهای گلدوزی شده از زمان های گذشته تا به امروز مورد توجه بوده اند و برای دوخت این جانمازها از پارچه ها با رنگ های مختلف استفاده می شود توجه داشته باشید که بهتر است شما مدل جانماز را به صورتی انتخاب کنید که رنگ پارچه و تزیینات به کار رفته با یکدیگر مطابقت و همخوانی داشته باشند.

جانماز عروس مدل جانماز عروس طرح دار مدل جانماز عروس شیک مدل جانماز عروس جانماز برای عروس مدل جانماز شیک جانماز شیک برای عروس جانماز طرح دار برای عروس جانماز طرح دار مدل جانماز عروس تزیین شده طرح جانماز مخصوص تازه عروس

  •  آرون گروپس

جانمازها در انواع رنگ های روشن و تیره موجود می باشند همچنین در دوخت برخی از آن ها از ترکیب رنگ های روشن و خنثی با یکدیگر استفاده می شود و در برخی از طرح ها نیز از رنگ های تیره و روشن با یکدیگر ترکیب می شوند که بهتر است شما جانمازهایی را که انتخاب می کنید دارای چند طرح مختلف باشند تا تنوع ایجاد شود.

جانمازها در ابعاد مختلف بزرگ و کوچک دوخته می شوند که انتخاب سایز جانماز سلیقه ای می باشد و شما می توانید تعدادی جانماز را از بین اندازه های کوچک انتخاب نمایید و تعدادی دیگر از بین اندازه های بزرگ انتخاب کنید.

بعد از خرید جانمازها باید برای آن ها مهر و تسبیح نیز تهیه کنید که رنگ تسبیح بهتر است با توجه به رنگ جانماز انتخاب شود همچنین اندازه مهر را بهتر است با توجه به ابعاد جانماز انتخاب نمایید.

 جانماز شیک مدل جانماز عروس شیک و رنگ تیره جانماز شیک برای عروس جانماز شیک مخصوص عروس جانماز برای عروس جانماز عروس جانماز طرح دار برای عروس جانماز زیبا برای عروس مدل جانماز عروس جدید مدل جانماز عروس کار شده جانماز برای تازه عروس

در این بخش توجه شما را به انواع مدل جانماز برای نوعروس جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید جانمازی با طرح خاص و بی نظیر را برای خود انتخاب نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *