دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تزیین باقالی پلو زیبا و متفاوت مخصوص سفره های ایرانی

  • ندا خوشرو
  • ۱۳ تیر ۱۳۹۵
  • ۰

باقالی پلو غذای ایرانی خوشمزه و لذیذی است که شما می توانید این غذای مجلسی را به همراه تزیین زیبایی برای مهمانی و مجالس تهیه کنید, در این بخش تصاویری از تزیین باقالی پلو با گوشت و مرغ را مشاهده خواهید کرد.

باقالی پلو یکی از پرطرفدارترین غذاها است که معمولا با ماهیچه و مرغ و گوشت طبخ می شود برخی از کدبانوها بعد از پختن این غذای خوشمزه آن را برای سرو تزئین می کنند اگر شما هم به دنبال ایده های زیبا و جالب برای دیزایین باقالی پلو هستید تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا شما را با روش هایی برای دیزایین کردن ظرف باقالی پلو آشنا سازیم.

جدیدترین نمونه های تزیینات ظرف باقالی پلو با گوشت و مرغ را در این مطلب مشاهده خواهید کرد, شما می توانید با خلاقیت و مهارت دیس باقالی پلو را برای سفره خود دیزایین کنید. لطفا تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا با بهترین تزیینات این غذای مجلسی آشنا شوید.

تزیین باقالی پلو با زعفران

انواع نمونه های تزیین باقالی پلو مجلسی با مرغ و گوشت

دیزایین غذا یکی از کارهای مورد علاقه هر کدبانویی است و بیشتر خانم ها ترجیح می دهند تا برای مهمانی ها و مجالس خود غذاهای پخته شده را برای سرو به زیبایی  دیزایین کنند. باقالی پلو یکی از انواع غذاهای پرطرفداری است که هر کدبانویی سعی دارد این غذای خوشمزه را بیشتر در برنامه غذایی هفتگی خانواده خود قرار دهد.

تزیین دیس باقالی پلو مجلسی

تزیین انواع پلو همیشه مورد توجه بیشتر کدبانوهای ایرانی قرار گرفته است و در این مطلب ما قصد داریم تا شما را با انواع دیزایین های متفاوت این غذا آشنا سازیم, شما می توانید این غذای خوشمزه را با مرغ و ماهی و تن ماهی و گوشت و زیتون و سبزیجات تازه و … سرو کنید.

تزیین زیبا باقالی پلو با گوشت و انواع سبزیجات    تزیین باقالی پلو با ته چین و گوشت تزیین دیس باقالی پلو با زعفران تزیین باقالی پلو با گوشت تزیین ساده و متفاوت باقالی پلو تزیین قالبی باقالی پلو ایده های خلاقانه برای تزیین باقالی پلو تزیین زیبا دیس باقالی پلو تزیین کردن باقالی پلو با ماهی تزیین زیبا و متفاوت باقالی پلو decorations Rice baqali polo (19)

  •  آرون گروپس

تزیین زیبا و ایده آل باقالی پلو با ماهیچه

باقالی پلو غذایی مجلسی است که می توانید بعد از پخت این غذای خوشمزه آن را با زعفران و ماهیچه دیزایین کنید. هم چنین می توانید باقالی پلو را مانند روش های تزئین برنج به شکل قالبی در درون دیس غذا قرار دهید و سپس با انواع سبزیجات و ترشیجات خوشمزه این غذای لذیذ را سرو کنید.

تزیین کردن باقالی پلو به شکل قالبی تزیینات باقالی پلو باقالی پلو

بیشتر کدبانوهای ایرانی بعد از پخت باقالی پلو برای تزیینات آن دچار مشکل می شوند ولی بهتر است بدانید که ظرف این غذای خوشمزه را می توانید با روش های خانگی ساده و متفاوت به زیبایی دیزایین کنید و به سفره خود جلوه ایده آلی را ببخشید.

تزیین باقالی پلو با ماهیچه تزیین ساده باقالی پلو تزیین قالبی و بی نظیر باقالی پلو تزییت ساده باقالی پلو خوشمزه تزیین کردن باقالی پلو

در این مطلب با جدیدترین ایده ها برای تزیینات باقالی پلو، آشنا شدید که امیدواریم با ایده گرفتن از این تزیینات زیبا بتوانید ظرف غذا را با سروی متفاوتی را بر سر سفره تان قرار دهید. اگر شما به دنبال انواع ایده ها برای دیزایین غذاهای مختلف هستید می توانید در صورت تمایل به بخش انواع تزیین غذا مجله آرکا مراجعه کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *