دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

آموزش برداشتن و پاک کردن ژلیش ناخن با ۵ راه حل آسان

  • ندا خوشرو
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب با روش هایی برای پاک کردن ژلیش ناخن در خدمت شما عزیزان خواهیم بود که امیدواریم این مطلب مورد توجه تان قرار بگیرد و بتوانید با توجه به مطالب ذکر شده اطلاعات لازم را در این زمینه بدست آورید.

امروزه اغلب خانم ها تمایل دارند به دلیل جذاب بودن مانیکورهای ژل از آن ها برای دیزاین ناخن های خود استفاده نمایند ولی به دلیل اینکه ژلیش ناخن بادوام است ممکن است پاک کردن ژلیش ناخن در منزل کمی دشوار باشد از این رو بهتر است شما با روش هایی برای پاک نمودن ژلیش آشنا باشید تا بتوانید به راحتی ناخن های خود را تمیز کنید.

نحوه پاک کردن ژلیش ناخن ها

توجه داشته باشید که ژلیش در لایه های مختلف به کار برده می شود و توسط لامپ فرابنفش تثبیت می گردد از این رو شما نمی توانید آن را به راحتی پاک کنید و باید از روش های کاربردی برای پاک نمودن ژلیش استفاده نمایید. توجه داشته باشید که نباید ژلیش را به صورت پوسته پوسته از ناخن جدا نمایید زیرا به ناخن ها آسیب جدی وارد می شود بعد از برداشتن ژلیش ، ناخن ها را به کمک روغن کوتیکل و کرم هایی که حاوی رطوبت بالایی می باشند آبرسانی نمایید. در مطلب قبلی نحوه مانیکور ناخن و سوهان کشیدن ناخن را مشاهده کردید در ادامه روش هایی برای پاک کردن ژلیش را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را ببرید.

برداشتن ژلیش ناخن

آموزش برداشتن ژلیش از روی ناخن

۱.کلیپس های تینیتور آکریلیک

این کلیپس ها به همراه گیره هایی در بسته ۲۰ تایی به فروش می رسند و گلوله های پنبه ای که آغشته به استون هستند را در جای خود به صورت محکم نگه می دارند تا فرآیند برداشتن ژلیش از روی ناخن ها به صورت موثر و بهتر انجام گردد. این گیره ها فرمول اصلی برای برداشتن ژلیش از روی ناخن ها نمی باشند و برداشتن ژلیش از روی سطح ناخن به کمک آن ها ۱۰ تا ۱۵ دقیقه طول می کشد.

توجه داشته باشید که این روش کثیف کاری ندارد و شما می توانید پنبه ها را از استون خیس به راحتی جدا نمایید و به کمک کلیپس های ناخن آن ها را به صورت محکم سر جای خود نگه دارید این گیره ها تا زمانی که شما به آن نیازمند هستید سر جای خود باقی می مانند.

نحوه پاک نمودن ژلیش از روی ناخن

  •  آرون گروپس

۲. فویل Ecbasket

یکی از رایج ترین روش ها برای برداشتن ژلیش ناخن فویل می باشد و شما می توانید پدهای پنبه ای را به استون آغشته تمایید و روی ناخن دست یا پاهای خود قرار بدهید سپس ناخن ها را درون فویل بپیچید تا برداشتن ژلیش از روی سطح ناخن ها آغاز شود. استفاده از این روش کثیف کاری ندارد.

۳. سوهان برقی

ابتدا ناخن هایتان را به کمک سوهان برقی یا مته تراش بدهید با این کار سطح رویی ناخن ها نرم می شود و شما نیاز به تلاش زیاد برای برداشتن ژلیش از روی ناخن ها نخواهید داشت.

برداشتن ژلیش از روی ناخن ها با روشی ساده

۴. گلوله پنبه ای 

این گلوله ها صد تایی هستند و استفاده از آن ها راحت می باشد و شما می توانید این گلوله ها را به استون آغشته نمایید و آن ها را روی سطح ناخن های خود قرار بدهید سپس روی گلوله ها فویل بگذارید و به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه صبر کنید سپس آن ها را بردارید.

۵. استون

استون را روی تکه ای از پنبه بزنید سپس آن را روی سطح ناخن های خود نگه دارید تا ژل نرم و شل شود. توجه داشته باشید که استون باید به مدت چند دقیقه روی سطح ناخن ها بماند. این روش برای پاک کردن لاک معمولی از روی سطح ناخن نیز کاربرد زیادی دارد.

پاک کردن ژلیش

در این مطلب با نحوه برداشتن ژلیش از روی ناخن ها آشنا شدید که امیدواریم با توجه به مراحل ذکر شده بتوانید به راحتی برای پاک نمودن ژلیش از روی سطح ناخن ها اقدام کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *