دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

راهنمای ست لباس با کفش سفید در استایل های مختلف

  • ندا خوشرو
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب تصاویری از انواع مدل های ست لباس با کفش سفید را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید و مورد توجه تان قرار بگیرند.

طرح و رنگ کفش تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت ظاهری خانم ها و آقایان دارد از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب مدل کفش های خود حساسیت لازم را به خرج بدهید. کفش سفید از انواع مدل هایی است که امروزه توجه اغلب خانم ها و آقایان جوان را به سمت خود جلب کرده و بهتر است شما اصول ست لباس با کفش سفید را بدانید تا بتوانید تغییراتی مثبت را در ظاهر و استایل خود ایجاد نمایید.

مدل های ست لباس با کفش سفید

ست کردن لباس ها با کفش از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما در هنگام انتخاب رنگ لباس ها و کفش هایتان حساسیت لازم را به خرج بدهید تا شیک پوش تر به نظر برسید.

ست لباس طرحدار با کفش سفید

طرح های ست کردن با کفش سفید زنانه

شلوار جین یکی از بهترین انتخاب ها برای مطابقت دادن با کفش سفید می باشد و بهتر است شما در پوشش خود از شلوار لی و کفش اسپرت سفید استفاده نمایید تا شیک پوش تر از همیشه به نظر برسید. شما می توانید رنگ شلوار لی را آبی یا مشکی انتخاب نمایید همچنین به دلیل اینکه رنگ سفید با سایر رنگ ها به راحتی ست می شود شما می توانید طیف های رنگی مختلف شلوار لی را با کفش سفید در پوشش خود هماهنگ کنید.

توجه داشته باشید که اگر تمایل دارید از کفش پاشنه دار بلند و به رنگ سفید در پوشش خود استفاده نمایید می توانید اندازه قد مانتوی خود را بلند انتخاب نمایید همچنین اگر کفش هایتان را اسپرت یا کتانی انتخاب کرده اید بهتر است از مانتوی کتی یا مانتوی کوتاه در پوشش خود استفاده کنید.

ست لباس با کفش سفید مدل های ست لباس با کفش سفید ست لباس دخترانه با کفش سفید لباس جین برای کفش سفید ست کردن با کفش سفید ست کردن لباس با کفش سفید مدل های ست لباس با کفش سفید ست کردن لباس مشکی با کفش سفید ست کردن با کفش سفید اسپرت لباس دخترانه با کفش سفید ست کردن با کفش سفید ست لباس مشکی برای کفش سفید ست لباس اسپرت دخترانه با کفش سفید ست لباس طوسی با کفش سفید لباس زنانه و دخترانه با کفش سفید   ست لباس راه راه با کفش سفید ست لباس سفید با کفش سفید ست مانتوی سفید با کفش سفید

برای حضور در مهمانی ها و مجالس می توانید از کفش سفید مجلسی استفاده نمایید که در این صورت اگر از لباس اسپرت در پوشش خود استفاده کرده اید می توانید از کفش اسپرت یا کتانی استفاده نمایید همچنین لباس مجلسی بلند را بهتر است با کفش های پاشنه دار سفید در پوشش خود هماهنگ نمایید.

  •  آرون گروپس

یکی از انواع استایل های جسورانه پوشیدن کفش اسپرت سفید با کت و شلوار می باشد که امروزه اغلب خانم های مدگرا از این سبک لباس پوشیدن برای حضور در مهمانی ها و مجالس مختلف استفاده می کنند.

در صورت تمایل می توانید در فصول سرد سال نیز از کفش سفید در پوشش خود استفاده نمایید همچنین می توانید رنگ شال یا کیف تان را با کفش سفید ست نمایید که در این صورت جذاب تر از همیشه به نظر خواهید رسید.

 ست لباس سبز با کفش سفید ست کردن با کفش سفید ست کردن لباس طوسی با کفش سفید ست لباس دخترانه با کفش سفید ست لباس شیک دخترانه با کفش سفید ست کردن لباسها با کفش سفید ست کیف و کفش سفید ست لباس ساده با کفش سفید ست کیف و کفش طرحدار ست کیف و کفش دخترانه

طرح های ست کردن با کفش سفید مردانه

رنگ سفید به راحتی با هر رنگی ست می شود و اغلب آقایان جوان و مدگرا تمایل دارند از این رنگ کفش در استایل خود استفاده نمایند. توجه داشته باشید که در صورت تمایل می توانید از کفش سفیدی که در طراحی آن یک یا دو رنگ دیگر وجود دارد استفاده کنید که در این صورت می توانید رنگ تیشرت یا پیراهن خود با رنگ دیگری که در طرح کفش وجود دارد به راحتی ست نمایید.

ست کردن رنگ بند ساعت یا کمربند با رنگ کفش نیز یکی دیگر از انواع ایده های جالب می باشد همچنین شما می توانید رنگ پیراهن مردانه یا تیشرت خود را سفید انتخاب نمایید. در صورت تمایل می توانید برای داشتن استایلی اسپرت از کت سفید در پوشش خود استفاده نمایید که در این صورت ست شدن رنگ کت و کفش باعث می شود تا استایلی متفاوت برای حضور در مکان های مختلف داشته باشید.

ست شلوار جین با کفش سفید ست لباس مردانه با کفش سفید ست لباس مردانه اسپرت ست لباس مردانه با کفش سفید ست لباس اسپرت با کفش سفید ست لباس مردانه اسپرت ست شلوار جین با کفش سفید ست لباس اسپرت لباس مردانه اسپرت ست لباس مردانه با کفش سفید ست لباس جین مردانه با کفش سفید ست شلوار قهوه ای با کفش سفید  ست لباس ساده با کفش سفید ست لباس اسپرت مردانه با کفش سفید

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع ست لباس با کفش سفید آشنا شدید که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *