دسته ها
چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل لباس مجلسی چین دار با چند استایل جذاب

  • ندا خوشرو
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب توجه شما عزیزان را به انواع مدل پیراهن مجلسی چین دار زنانه و دخترانه جلب خواهیم کرد که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل لباس مجلسی چین دار از انواع طرح های خاص و شیک می باشد و شما می توانید از این طرح لباس ها برای حضور در مهمانی ها و مجالس مختلف استفاده نمایید تا شیک پوش و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

مدل لباس مجلسی چین دار و شیک

پیراهن های مجلسی چین دار در انواع طرح های کوتاه و بلند موجود می باشند و اگر شما تمایل دارید در طرح پیراهن مجلسی تان تنوع ایجاد کنید این طرح ها می توانند برایتان انتخابی مناسب و ایده آل به شمار روند.

لباس چین دار و زیبا

طرح های پیراهن مجلسی چین دار کوتاه

پیراهن های مجلسی کوتاه از انواع طرح های پرطرفدار به شمار می روند و بیشتر خانم ها تمایل دارند از این طرح پیراهن در پوشش خود استفاده نمایند.

برای دوخت لباس های چین دار از پارچه های طرح دار و گلدار و ساده استفاده می شود و شما می توانید با توجه به فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری خود از بین آن ها لباسی مناسب برای پوشیدن انتخاب کنید.

لباس های چین دار برای خانم ها با فرم اندام لاغر و متناسب انتخابی مناسب می باشند و اگر فرم اندام شما چاق و درشت می باشد بهتر است از لباس چین دار در پوشش تان استفاده نکنید زیرا چین های لباس باعث می شوند تا فرم اندام شما چاق تر به نظر برسد.

در برخی از طرح های پیراهن چین دار در قسمت بالاتنه پیراهن چین های ریز و درشتی وجود دارند همچنین در برخی از طرح ها نیز چین ها در قسمت پایین تنه پیراهن ایجاد می شوند و بهتر است شما چین لباس ها را با توجه به فرم اندام خود انتخاب نمایید. اگر بالاتنه ای لاغر دارید بهتر است لباسی را برای پوشیدن انتخاب نمایید که در قسمت بالاتنه دارای چین است همچنین اگر پایین تنه ای لاغر دارید بهتر است لباسی را بپوشید که در قسمت پایین تنه دارای چین می باشد.

  •  آرون گروپس

لباس مجلسی سفید چین دار مدل لباس چین دار و آستین دار لباس دخترانه چین دار   لباس زنانه چین دار لباس چین دار زنانه مدل لباس رنگی و چین دار مدل لباس چین دار و آستین کوتاه لباس شیک چین دار مدل لباس چین دار دخترانه مدل لباس مجلسی چین دار سبز مدل لباس مجلسی چین دار و نارنجی مدل لباس مجلسی چین دار نقره ای مدل لباس مجلسی چین دار و زیبا مدل لباس چین دار و خاص لباس چین دار زنانه مدل لباس چین دار و سبز مدل لباس چین دار زنانه مدل لباس مجلسی سبز تیره مدل لباس مجلسی شیک و خاص لباس رنگی چین دار

طرح های پیراهن مجلسی چین دار بلند

پیراهن مجلسی بلند و چین دار زیبایی و جذابیت خاص خودش را دارد و اگر شما تمایل دارید استایلی خاص داشته باشید بهتر است از این طرح پیراهن در پوشش تان استفاده نمایید.

پیراهن های چین دار همچنین در انواع طرح های آستین دار موجود می باشند و اگر شما تمایل دارید استایلی پوشیده داشته باشید بهتر است از این طرح پیراهن ها در پوشش خود استفاده کنید.

در دوخت برخی از طرح های پیراهن چین دار از پارچه های رنگی استفاده می شود که این طرح ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و برای خانم هایی که تمایل دارند استایلی پوشیده و متفاوت داشته باشند انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند.

توجه داشته باشید که بهتر است پیراهن مجلسی بلند و چین دار را با کفش پاشنه دار بپوشید تا جذابیت استایل و ظاهرتان تکمیل شود همچنین این طرح پیراهن را می توانید در پوشش خود با اکسسوری هایی جذاب و خاص ست نمایید.

لباس مجلسی رنگی طرح لباس مجلسی چین دار مدل لباس مجلسی چین دار رنگ روشن مدل لباس مجلسی چین دار و صورتی مدل لباس مجلسی سبز و چین دار مدل لباس مجلسی چین دار و بلند مدل لباس مجلسی چین دار و زیبا مدل پیراهن مجلسی سبز پیراهن بلند مجلسی مدل پیراهن مجلسی خاص مدل لباس مجلسی چین دار صورتی مدل لباس مجلسی چین دار و آستین دار لباس مجلسی رنگ روشن مدل لباس مجلسی چین دار دخترانه مدل لباس مجلسی زرد و چین دار

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع طرح های پیراهن مجلسی چین دار آشنا شدید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید پیراهنی با تن پوش مناسب را برای خود انتخاب نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *