دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تبریک ازدواج دوست صمیمی با پیام های دلنشین و تو دل برو

  • ندا خوشرو
  • ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب با گلچینی از متن تبریک ازدواج دوست صمیمی با جمله هایی زیبا در خدمت شما همراهان عزیز و گرامی خواهیم بود که امیدواریم این پیام ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

ازدواج یکی از مهم ترین مراحل در زندگی هر انسانی به شمار می رود و اگر به تازگی یکی از دوستان صمیمی شما ازدواج کرده است می توانید با ارسال پیام تبریک ازدواج دوست صمیمی خوشحالی خود را بروز دهید و برای دوست عزیزتان آرزوی داشتن زندگی توام با عشقی را داشته باشید.

پیامک زیبا برای تبریک ازدواج دوست صمیمی

متن تبریک ازدواج در انواع مضامین رسمی و ادبی و دوستانه نوشته شده است و شما می توانید با توجه به نسبتی که با طرف مقابل خود دارید از بین آن ها پیامی زیبا را برای ارسال انتخاب کنید.

پیامک تبریک ازدواج به دوست صمیمی

جمله های تبریک ازدواج دوستانه

تو عشقی یافتی که دستانش پر از مهر و نوازش است
مهربانی خدا بر سر زندگیت
پیوند تان پر مهر دوست عزیزم

************

مثل یه فانوس دریایی در شب …
آرزو می کنم عشق دو نفره شما تا همیشه بدرخشه
ازدواجت مبارک دوست خوبم!

  •  آرون گروپس

************

امیدوارم ازدواج شما مثل یه ستاره بدرخشه و الگویی برای دیگران در زندگی باشه
عروسی تون مبارک!
خوشبخت باشید
به هر دوتون تبریک می گم

************

دوست نازنینم، پیوندی از جنس گل های سرخ را برایت آرزومندم
شاداب و پر از شور زندگی
پیوند تان مبارک خواهری.

متن تبریک ازدواج زیبا

متن زیبا برای تبریک ازدواج دوست صمیمی

در عشق نیرویی است سحر آمیز
که در هیچ چیز دیگر نمی توان یافت
پیوندتون مبارک دوست عزیزم

************

رفیق جانم
آرزو می کنم پرنده کوچک خوشبختی بر روی بام خانه ات بنشیند
و تا ابد آواز شادی و شور برای تو سر دهد
پیوند تان همیشگی

************

دیگران باید به ازدواج شما حسادت کنند
چون شما جذاب ترین عروس و داماد دنیا هستید
و من افتخار می کنم که شما رو دوستان خودم صدا بزنم
تبریک می گم.

************

عزیزم آنکه قصد خوشبختی دارد، در را میکوبد و فقط آنکه عشق میورزد در را باز خواهد دید.

متن تبریک ازدواج

متن زیبا برای تبریک ازدواج

پیوند زیبایتان مبارک یکی شدنتان را تبریک می‌گویم. برایت آرزوی بهترین ها را در کنار همسرت دارم.

************

عاشق کسی بودن به انسان قدرت و نیرو می‌بخشد و معشوق کسی بودن به انسان شجاعت. پس ازدواج به شما هم قدرت می‌دهد هم شجاعت. پیوندتان مبارک.

************

دوست عزیزم، پیوندتان را به شما تبریک می گویم و از خداوند برایتان آرزوی سعادت و خوشبختی در کنار هم را دارم. امیدوارم که تا عمر دارید کنار هم باشید و از کنار هم بودن لذت ببرید، امیدوارم تا عمر دارید زندگی عاشقانه تان هم ادامه داشته باشد و اندکی از این عشق کاسته نشود، امیدوارم این عشق آنقدر بزرگ و بزرگتر شود که در نهایت خوشبختی و سعادت به معنای حقیقی را برایتان به ارمغان بیاورد.

************

ازدواج تو یکی از آرزوهای من بود که حالا برآورده شده. دوست داشتم ازدواج کنی چرا که نمی خواستم تنها بمانی و طعم تنهایی را بچشی. حالا که خدا آرزوی مرا برآورده کرده، خوشحال و خرسندم و دیگر نگرانی و دغدغه ای برای تو ندارم. حالا باز تمام آرزوی من خوشبختی تو شده! از خدا میخواهم که آنقدر تو را در کنار همسرت خوشبخت و سعادتمند کند که در مسیر زندگی هیچ حسرتی بر دلت باقی نماند. ازدواج تان را تبریک می گویم.

متن تبریک ازدواج دوستانه

متن تبریک ازدواج ادبی برای ارسال به دوست

یک تبریک جانانه برای کسی که او را مثل جانم دوست دارم. دوست عزیزم، نمی دانی که چقدر خوشحالم که ازدواجت را می بینم، نمی دانی حالا که به خاطر این ازدواج این چنین خوشحالی، من چقدر ذوق و شوق در وجودم دارم و چقدر حس خوب درونم لبریز است. همیشه در کنار همسرت بمان و همیشه با هم خوشحال و خندان باشید تا من هم به واسطه خوشحالی شما خوشحال باشم. پیوندتان مبارک.

************

دوست عزیزم، ازدواجتان را تبریک می گویم و از خداوند میخواهم که یک عمر طولانی به هر دوی تان بدهد تا بتوانید در کنار هم زندگی را تجربه کنید و به قله ها برسید. یادت باشد که زندگی دره های بسیاری دارد، اگر تمرکزت روی این دره ها باشد، نه می توانی لذتی از همراهی به شریک زندگی ات بدهی و نه آن عمر طولانی را خواهی داشت پس همواره روی قله ها تمرکز کن و سعی کن یاد بگیری از دره های زندگی درس گرفته و برای همیشه آنها را به فراموشی بسپری.

************

هیچ چیز در این برهه از زمان نمی توانست لبخند را به لب من جز خبر ازدواج شما بیاورد. واقعا خوشحال شدم و از ته دل برای هر دوی تان آرزوی فرجامی نیک و زیبا می کنم. امیدوارم که ریشه های عشق تان آنقدر قدرتمند و قوی باشد که هیچ چیزی نتواند آنها را از بین ببرد. از خدا می خواهم که نهال عاشقی تان آنقدر رشد کند که تبدیل به درختی تنومند شود و همین درخت تنومند سایه بان زندگی مشترک تان باشد. ازدواج تان مبارک.

متن برای تبریک ازدواج

متن بلند برای تبریک ازدواج به دوست صمیمی

امیدوارم آنقدر در کنار هم خوشبخت و سعادتمند شوید که بتوانید در همین دنیا بهشت خدا را تجربه کنید. وقتی که انسان با تمام وجود احساس خوشبختی کند، وقتی که از ته دل از زندگی راضی باشد و وقتی که آرامش به معنای واقعی داشته باشد یعنی اینکه در بهشت است و امیدوارم که تمام این اتفاقات برای شما رخ دهد که زندگی در کنار هم را یک بهشت بدانید، بهشتی که خدا شما را لایق آن دانسته.

************

حالا که ازدواج کردید، باید ادویه های خوشمزه یک زندگی مشترک را به شما معرفی کنم تا از آنها استفاده کرده و زندگی تان را طعم دار و خوشمزه کنید. همیشه یادتان باشد از ادویه عشق بی اندازه استفاده کنید، ادویه محبت می تواند به زندگی تان رنگ و رویی تازه ببخشد و عطر آن را خوشبو تر از همیشه اش کند، از ادویه گذشت هم استفاده کنید چرا که این ادویه می تواند طعم تلخ مشکلات را در زندگی از بین ببرد و از ادویه امید هم به اندازه ادویه عشق استفاده کنید چرا که این ادویه نه تنها موجب خوشمزه شدن زندگی مشترک تان می شود بلکه آن را زیباتر و خوش عطر تر از همیشه اش هم می نماید. ازدواج تان مبارک.
متن کوتاه و عکس تبریک ازدواج و عقد به دوست

تبریک ازدواج دوستانه

متن زیبا برای تبریک ازدواج دوستان صمیمی

از خداوند می خواهم که آنقدر در زندگی تان خوشحال و شاد بمانید که هیچ غم و ناراحتی ای نتواند اخم به ابروی تان بیاورد. دوست عزیزم، وقتی که در کنار من بودی، هر کاری میکردی که اخم به ابرویم نیاید و حالا من از خدا میخواهم که نه تنها تو بلکه همسرت هم هیچوقت طعم ناراحتی را نچشد و آرزوی دیگرم هم این است که همیشه در زندگی شاد و خوشحال باشید. پیوندتان مبارک.

************

دوست خوبم، حالا که قرار است به خانه بخت بروی، بختی آمیخته به عشق، محبت، مهربانی و علاقه را برای تو و همسرت آرزو می کنم. امیدوارم سرنوشت تان آنقدر غرق در احساسی خوب و زیبا شود که هیچگاه از زندگی در کنار هم نارضایتی نداشته باشید و همیشه لبخند به لب داشته باشید. ازدواج تان مبارک.

************

دوست خوبم، از خداوند می خواهم که قطار زندگی تان تا همیشه روی ریل خوشبختی حرکت کرده و هیچوقت از حرکت کردن باز نایستد. حال شما در این قطار همسفر هستید پس مبادا شریک سفرتان را فراموش کرده و خود بخواهید به تنهایی این قطار راه هدایت کنید! راز رسیدن این قطار به مقصد این است که با هم هماهنگ بوده و با هم آن را هدایت کنید. اگر این کار را انجام ندهید، مقصد این قطار بیراهه خواهد بود و نخواهید دانست که شما را به کجا خواهد برد.

متن تبریک ازدواج برای دوستان صمیمی

در این مطلب سری جدید متن تبریک ازدواج دوست صمیمی را پیش رو داشتید که امیدواریم از بین آن ها بتوانید جمله ای زیبا را برای ارسال به دوستان خود انتخاب نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *