دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی یسنا میرطهماسب و آشنایی بیشتر با این بازیگر خوش آتیه

  • عاطفه میرزایی
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی یسنا میرطهماسب هنرپیشه تازه کار و موفق سینما و تلویزیون ایرانی همراه با تصاویر جدید و اینستاگرامی وی را تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

یسنا میرطهماسب هنرپیشه جوان و با استعداد تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان می باشد. این هنرمند ۲۲ ساله فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۹۱ در سن ۱۳ سالگی با فیلم سینمایی ” سیزده” به کارگردانی و نویسندگی هومن سیدی آغاز نمود و تا کنون در این عرصه فعالیت می کند. در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با بیوگرافی یسنا میرطهماسب همراه با کارنامه هنری و تصاویر شخصی و جذاب وی آشنا شوید.

آشنایی با بیوگرافی یسنا میرطهماسب بازیگر جوان ایرانی + تصاویر جدید وی

یسنا میرطهماسب هنرپیشه با مطرح و توانا سینما و تلویزیون ایرانی متولد ۲۸ فروردین ماه سال ۱۳۷۸ که هم اکنون وی ۲۲ سال سن دارد و در شهر تهران چشم به جهان گشوده است. همچنین ایشان دانشجوی رشته معماری می باشد.

شرح حال یسنا میرطهماسب و همسرش

این هنرمند در یک خانواده با اصالت و هنرمند متولد شده، پدر و مجتبی میرطهماسب صدابرادر، فیلم بردار و مستند ساز ایرانی می باشد که به خاطر پخش آثارش در شبکه BBC مدتی بازداشت بود. یسنا از دروان کوکی به ورزش علاقه داشته و به صورت حرفه بسکتبال بازی می کرد اما اکنون در کنار این ورزش بدنسازی را ادامه می دهد.

شرح حال یسنا میرطهماسب + عکس

شرح حال کامل یسنا میرطهماسب

یسنا میرطهماسب فعالیت خود را بدون حضور در کلاس های بازیگری به صورت حرفه ای با فیلم سینمایی ” سیزده” در سال ۱۳۹۱ کاری از هومن سیدی در نقش بمانی آغاز نمود. او در مورد نحوه ورودش به فیلم سیزده می گوید: چون پدرم با خانم باران کوثری که طراح لباس این فیلم بود به کارگردانش معرفی شدم و سپس بعد از تست برای فیلم سیزده انتخاب شدم.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

خوب است بدانید که بازی یسنا در فیلم سیزده وی را تا مرز جایزه منقتدین سینما پیش برد،ولی به خاطر سن کم این جایزه به ساعد سهیلی رسید.

زندگینامه جالب یسنا میرطهماسب

زندگینامه یسنا میرطهماسب + تصاویر زیبا

تصاویر جدید و شیک یسنا میرطهماسب

زندگینامه یسنا میرطهماسب

سپس او در سال ۱۳۹۴ در فیلم ” لانتوری” به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی رضا درمیشیان به ایفای نقش پرداخت. مریم پالیزبان، باران کوثری، نوید محمدزاده، رضا بهبودی، مهدی کوشکی، بهناز جعفری، فاطمه نقوی، پریوش نظریه، نادر فلاح، اردشیر رستمی، حسین پاکدل، بهرنگ علوی، ستاره پسیانی، بهرام افشاری، سیاوش چراغی پور، کاظم سیاحی از بازیگران فیلم لانتوری بودند. او بعد از یک سال در فیلم  “تابستان داغ” ساخت ابراهیم ایرج زاد دیده شد.

این بازیگر در سال ۱۳۹۷ با فیلم سینمایی ” درساژ” به کارگردانی پویا بادکوبه در کنار نگار مقدم و شبنم مقدمی بازی درخشانی از خود به نمایش گذاشت که  که باعث شهرت بیشتر وی شد.

بیوگرافی یسنا میرطهماسب + گالری خاص

زندگینامه خواندنی یسنا میرطهماسب

عکس دونفره سنا میرطهماسب و نگار مقدم

سرگذشت جالب و خواندنی یسنا میرطهماسب

بدین ترتیب او در سال ۱۳۹۹ در سن ۲۱ سالگی برای نخستین بار با سریال ” ملکه گدایان” به کارگردانی حسین سهیلی زاده وارد قاب تلویزیون شد. در این سریال بازیگرانی همچون باران کوثری، پانته آ بهرام، آرمان درویش، محمدرضا غفاری، رضا بهبودی، الهام کردا، علی اوجی، سولماز غنی، بهشاد شریفیان، عرفان ناصری، شبنم قربانی، علی صلاحی، مریم سرمدی، فرزاد فرزین، رویا نونهالی و … حضور داشتند.

بیوگرافی یسنا میرطهماسب + تصاویر باحال

زندگینامه جامع یسنا میرطهماسب

زندگینامه کامل یسنا میرطهماسب

ازدواج و همسر یسنا میرطهماسب

یسنا میرطهماسب مجرد و تاکنون ازدواج نکرده است. او گفته است احتمالا تا ۳۰ سالگی ازدواج می کنم.

موسیقی

یسنا از همان دوران کودکی خود نواختن ارف را تمرین کرد و سپس در کلاس های ویولن سل و درامز حضور داشت. او مدتی نیز به آموزش و تمرین آواز کور پرداخت.

بیوگرافی یسنا میرطهماسب و همسرش

پیج اینستاگرام یسنا میرطهماسب

پیج اینستاگرام یسنا میرطهماسب به آدرس yasnamirtahmasb@ می باشد. او در آنجا تمامی تصاویر شخصی و جدید خود را برای هوادارانش به اشتراک می گذارد. او تاکنون نزدیک به ۵۰ هزار نفر فالوور دارد.

بیوگرافی یسنا میرطهماسب + تصاویر جالب

تاریخچه زندگی یسنا میرطهماسب

کارنامه هنری یسنا میرطهماسب

فیلم های سینمایی یسنا 

سیزده (۱۳۹۱)

لانتوری (۱۳۹۴)

تابستان داغ (۱۳۹۵)

درساژ (۱۳۹۷)

بعد از اتفاق (۱۳۹۸)

مجموعه تلویزیونی 

ملکه گدایان (۱۳۹۹)

بیوگرافی یسنا میرطهماسب + گالری زیبا

بیوگرافی یسنا میرطهماسب + تصاویر زیبا

امیدواریم از خواندن بیوگرافی یسنا میرطهماسب هنرپیشه ایرانی و همچنین از تماشای تصاویر جدید و اینستاگرامی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *