دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل شلوار گت دار زنانه و دخترانه با طراحی شیک و امروزی

  • ندا خوشرو
  • ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
  • ۰

تصاویری از انواع مدل شلوار گت دار با جدیدترین و زیباترین طرح و رنگ ها مخصوص خانم ها و دختران جوان خوش سلیقه را در این مطلب مشاهده خواهید کرد که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل شلوار گت دار از انواع شلوارهایی است که در قسمت پاچه آن کش وجود دارد همچنین به این طرح شلوار دمپاکش یا دمپا گت گفته می شود. این طرح شلوارها امروزه در بین خانم ها و دختران جوان محبوبیت زیادی پیدا کرده اند و شما می توانید با پوشیدن آن ها استایلی بی نظیر و جذابی پیدا کنید.

مدل شلوار گت دار با طرح و رنگ های زیبا

برای دوخت شلوارهای گت دار از پارچه های مختلف نظیر جین و کتان و … استفاده می شود و قد این شلوارها کوتاه و به صورت شلوار قد ۹۰ می باشد و اندازه قد برخی از آن ها نیز تا پایین زانو است که از این طرح ها می توانید برای حضور در مهمانی ها و مجالس مختلف استفاده نمایید.

مدل شلوار گت دار

طرح های شلوار دمپا گت

شلوار های دخترانه و زنانه در انواع طرح های اسپرت و رسمی و … موجود می باشند و با توجه به اینکه امروزه اغلب خانم ها تمایل دارند از شلوار اسپرت در پوشش خود استفاده نمایند از این رو مدل هایی متنوع از این طرح شلوارها در بازار وجود دارد.

اگر شما تمایل دارید استایلی خاص و جذاب داشته باشید می توانید علاوه بر استفاده از شلوار مام استایل و شلوار مام فیت در پوشش خود از شلوار دمپا گت نیز استفاده نمایید این طرح شلوار برای خانم ها و دختران جوان انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود.

شلوار دمپا گت در انواع رنگ های متنوع تیره و روشن وجود دارد که بهتر است با توجه به رنگ سایر لباس ها و اکسسوری های مورد استفاده در پوشش خود از بین آن ها شلواری خوشرنگ را انتخاب نمایید. اگر تمایل دارید رنگ شلوارها را به راحتی در پوشش خود ست نمایید می توانید شلوارتان را از بین رنگ های خنثی نظیر کرم و سفید و طوسی و … انتخاب نمایید.

توجه داشته باشید که شلوار دمپا گت را می توانید با پالتو و کاپشن و مانتوی جلوباز و جلو بسته و … در پوشش خود ست نمایید همچنین اگر تمایل دارید برای حضور در مهمانی ها و مجالس از این طرح شلوار استفاده کنید بهتر است آن را با شومیز یا بلوز اسپرت ست کنید که در این صورت جذابیت استایل تان تکمیل می شود.

  •  آرون گروپس

مدل شلوار زنانه گت دار مدل شلوار گت دار دخترانه شلوار دخترانه گت دار شلوار گت دار دخترانه اسپرت شلوار سفید گت دار شلوار طرح دار گت دار شلوار گت دار مدل شلوار گت دار طرح دار مدل شلوار کتان گت دار شلوار سفید گت دار

این طرح شلوارها دارای استایلی اسپرت می باشند از این رو بهتر است شما آن ها را به همراه کفش اسپرت یا کتانی بپوشید همچنین می توانید ساق کفش هایتان را بلند یا کوتاه انتخاب نمایید که این مورد کاملا سلیقه ای می باشد. اگر تمایل دارید استایلی خاص داشته باشید بهتر است این طرح شلوار را با کفش های حجیم در پوشش خود ست نمایید.

در دوخت برخی از شلوارها دمپا گت از دو یا چند جیب استفاده می شود که این طرح برای دخترانی که تمایل دارند ظاهر و استایلی منحصر به فرد داشته باشند انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود.

شلوار سفید گت دار شلوار زیبا و گت دار مدل شلوار شیک گت دار شلوار جین گت دار شلوار جین گت دار مدل شلوار گت دار جین شلوار مشکی گت دار شلوار ساده و خاکستری گت دار مدل شلوار گت دار شیک شلوار جین گت دار

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا توجه شما همراهان عزیز و گرامی را به انواع طرح های شلوار گت دار جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید شلواری با تن پوش متفاوت را برای خود انتخاب نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *