دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل مانتو ژاکارد با ۳۰ طرح و ست شیک

  • ندا خوشرو
  • ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل مانتو ژاکارد مخصوص خانم ها و دختران جوان شیک پوش آشنا خواهید شد که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

پارچه های ژاکارد از انواع پارچه های خاص و زیبا هستند که امروزه مد شده اند و اگر شما تمایل دارید مانتویی با تن پوش خاص و جذاب داشته باشید بهتر است از مدل مانتو ژاکارد در پوشش تان استفاده نمایید.

مدل مانتو ژاکارد با طرح و رنگ های زیبا

پارچه های ژاکارد دارای طرح هایی برجسته هستند و همین طرح های برجسته باعث می شوند تا مانتوهایی که با این پارچه ها دوخته می شوند متفاوت تر به نظر برسند علاوه بر این شما می توانید مانتوی ژاکارد را در روزهای بهاری و تابستانی بپوشید.

مانتو بلند ژاکارد

طرح مانتوی ژاکارد

مانتو یکی از مهم ترین آیتم ها در استایل خانم های ایرانی به شمار می رود از این رو بهتر است خانم ها در هنگام انتخاب مدل مانتوی مجلسی و مدل مانتوی اسپرت و … وقت زیادی را صرف نمایند تا بتوانند به استایل مورد علاقه خود برسند.

مانتو ژاکارد بیشتر جزء مانتوهای مجلسی به شمار می رود و شما می توانید از این طرح مانتو در پوشش خود استفاده نمایید و استایلی لاکچری تر داشته باشید.

در زمان انتخاب مانتوی ژاکارد باید دقت داشته باشید که مانتو را برای حضور در چه مکانی قرار است بخرید. اگر تمایل دارید از مانتو برای حضور در مهمانی های دوستانه استفاده کنید بهتر است رنگ آن را شاد و روشن انتخاب نمایید همچنین اگر تمایل دارید مانتو را برای استفاده روزانه خود خریداری نمایید بهتر است پارچه مانتو طرح برجسته و شلوغی نداشته باشد و مدل دوخت آن نیز ساده تر باشد.

توجه به فرم اندام نیز یکی از نکاتی می باشد که دارای اهمیت زیادی می باشد و اگر شما مانتویی را انتخاب نمایید که با فرم اندام تان مطابقت داشته باشد می توانید استایلی بدون نقص و جذاب تر داشته باشید.

  •  آرون گروپس

مانتو زنانه ژاکارد طرح مانتو ژاکارد  مانتو کوتاه ژاکارد مدل مانتو ژاکارد شیک مدل مانتو ژاکارد مانتو ژاکارد کوتاه مانتوی طرحدار زنانه مدل مانتوی مشکی ژاکارد مانتو کوتاه ژاکارد مانتو کوتاه ژاکارد مانتو بلند ژاکارد مانتو کوتاه ژاکارد طرح مانتوی ژاکارد مدل مانتو ژاکارد شیک

مانتوهای ژاکارد در انواع طرح های بلند و کوتاه موجود می باشند و اگر قد شما خیلی کوتاه است نباید از مانتوی بلند در پوشش تان استفاده نمایید. مانتوی ژاکارد کوتاه نیز برای خانم ها با فرم اندام مختلف انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود.

اگر فرم اندام شما لاغر می باشد بهتر است مانتویی را انتخاب نمایید که دارای گل های درشت می باشد و اگر فرم اندام شما چاق می باشد بهتر است مانتویی را انتخاب نمایید که دارای گل های ریزی است.

توجه داشته باشید که پارچه های ژاکارد دارای مقاومت خوبی هستند همچنین مانتوهای ژاکارد در انواع طرح های سبک و سنگین موجود می باشند و شما می توانید با توجه به فصلی که قرار است مانتو را در آن بپوشید جنس پارچه مانتو را انتخاب نمایید. مانتوهای سنگین به دلیل ضخامت بیشتر پارچه برای فصول سرد سال مناسب هستند همچنین اگر شما تمایل دارید از این طرح مانتو در روزهای گرم استفاده نمایید بهتر است مانتوی خود را از بین طرح های سبک که در دوخت آن ها از پارچه های نازک استفاده شده است انتخاب نمایید.

 مانتوی ژاکارد تیرهمانتوی زنانه ژاکاردمدل مانتو ژاکارد زیبا مدل مانتو زیبا ژاکارد مدل مانتو ژاکارد مجلسی مانتوی بلند ژاکارد مانتوی طرح دار ژاکارد مانتوی کوتاه ژاکاردمانتو کوتاه ژاکاردمانتوی مشکی ژاکارد مانتوی بلند ژاکارد مانتوی ژاکارد کوتاهمدل مانتو ژاکارد

در این مطلب تصاویری از انواع طرح های مانتوی ژاکارد را پیش رو داشتید که امیدواریم این طرح ها مورد توجه تان قرار گرفته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها مانتویی شیک و خاص را برای خود انتخاب نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *