دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

حالت دادن به ابرو با ۵ ترفند جالب

  • ندا خوشرو
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب با نحوه حالت دادن ابرو ها با روش هایی بدون ضرر و آسان آشنا خواهید شد که امیدواریم به کمک روش های ذکر شده بتوانید به ابرو های خود فرمی بی نظیر را ببخشید و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

همه خانم ها تمایل دارند ابروهایی زیبا و بدون نقص داشته باشند و اگر شما نیز از این دسته از افراد می باشید بهتر است به کمک محصولات آرایشی به حالت دادن ابرو های خود بپردازید.

روش هایی برای حالت دادن ابرو

روش های زیادی نظیر آرایش ابرو و برداشتن ابرو برای فرم دادن به ابرو ها وجود دارند و شما می توانید به کمک روش های ذکر شده تغییرات مثبتی در شکل ظاهری ابرو های خود ایجاد نمایید.

فرم دادن به ابرو

فرم دادن به ابرو ها با روش های ساده

۱.وازلین

اگر شما پوستی حساس دارد و دچار التهاب پوستی هستید بهتر است دست از اصلاح ابروهای خود بردارید و از وازلین برای مرتب کردن آن ها استفاده نمایید. برای فرم دادن به ابرو ها به کمک وازلین می توانید مقداری از وازلین را بردارید و آن را به ابروهای خود بزنید سپس ابروها را فرم بدهید و اگر مقدار وازلین زیاد بود می توانید به کمک دستمال کاغذی به ابرو ها ضربه بزنید و اضافات وازلین را پاک نمایید و در نهایت نیز مقداری پودر فیکس بی رنگ به ابرو ها بزنید.

حالت دادن به ابرو با وازلین

۲. برق لب

  •  آرون گروپس

ابتدا ابرو ها را شانه بزنید سپس آن ها را شکل دلخواه در آورید و مقداری برق لب به ابرو هایتان بزنید و اجازه دهید تا تمام طول روز ابرو هایتان به صورت مرتب باقی بمانند.

۳. اسپری فیکساتور مو

مقداری از اسپری را روی انگشت خود بزنید سپس به کمک انگشت به ابرو های خود فرم بدهید. توجه داشته باشید که اسپری را نباید به صورت مستقیم روی ابرو هایتان اسپری نمایید زیرا ممکن است به چشم و پوست شما آسیب وارد شود.

حالت دادن به ابرو با روش های کاربردی

۴. ژل ابرو

برای ساخت ژل ابرو طبیعی می توانید ۱/۲ ژلاتین را درون ۱/۲ فنجان آب جوش حل نمایید سپس چند قطره روغن اسطوخودوس و روغن رزماری را به ژلاتین حل شده بیفزایید و مخلوط مواد را درون ظرف قدیمی ریمل که به خوبی شسته اید بریزید و ظرف را به مدت ۱۲ ساعت در دمای اتاق قرار بدهید سپس می توانید از ژل ابروی طبیعی استفاده نمایید. در صورت تمایل می توانید به ابرو ها به کمک ژل ابروی شیمیایی نیز فرم بدهید.

۵.روغن جوجوبا و روغن زیتون

یک قاشق روغن زیتون و یک قاشق روغن جوجوبا را با یکدیگر ترکیب نمایید سپس پنبه ای را به مخلوط روغن ها آغشته نمایید و به ابرو های خود بزنید تا فرم بگیرند. اگر تمایل دارید ابرو هایتان به صورت مرتب در بیایند می توانید از مخلوط روغن دو بار در روز استفاده نمایید.

فرم دادن به ابرو با روش هایی آسان

نکات طلایی برای داشتن ابرو های خوش حالت

  • برای اصلاح ابرو های خود مدلی که متناسب با فرم صورت تان است را انتخاب نمایید.
  • در زمان برداشتن ابرو ها تارهای آن ها را در جهت رویش مو ها بردارید.
  • برای برداشتن تار ابروی نازک از موچین مناسب استفاده نمایید.
  • اگر ابرو های شما پرپشت نیستند می توانید به کمک سایه و مداد یا رنگ ابرو به آن ها فرم بدهید و ابروهایتان را پر رنگ تر نمایید.
  • دم ابرو ها را نازک کنید تا زیباتر دیده شوند.

حالت دادن به ابرو ها

در این مطلب روش هایی برای فرم دادن به ابرو ها را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار بگیرند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *