دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تعبیر خواب پلک از دیدگاه چند معبر مختلف

  • شقایق ایران دوست
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
  • ۰

در این مقاله شما را با تعبیر خواب پلک آشنا می کنیم و اگر جزئیات خوا خود را به یاد داشته باشید می توانید معنای خواب خود را به راحتی پیدا کنید. برای پیدا کردن مفهوم این خواب تا پایان این بخش همراه ما باشید.

دیدن خواب پلک می تواند نشانه های مختلفی داشته باشد و علاقه مندانی که تعبیر خواب را دوست دارند و به آن اعتقاد دارند می توانند در ادامه معنای این خواب را به طور جامع و کامل مشاهده کنند.

معنای پلک در خواب

تعبیر خواب پلک

تعبیر خواب بینی، تعبیر خواب چشم و تعبیر خواب مژه را در بخش های قبلی برایتان بررسی کردیم و در ادامه قصد داریم بخش دیگری از صورت را برایتان بررسی کنیم که ممکن است آن را در خواب ببینید. معنای خواب پلک را از دیدگاه معبران غربی و اسلامی برایتان بیان خواهیم کرد.

منوچهر مطیعی

منوچهر مطیعی یکی از معبران اسلامی می باشد که تعابیر زیادی برای این خواب در نظر گرفته است که این تعابیر عبارت اند از :

  • اگر این خواب را یک زن ببیند یعنی به زودی ازدواج می کند و در صورتی که یک مرد چنین خوابی را ببینید یعنی همسرش راستگو و قابل اعتماد است و در آینده ای نه چندان دور صاحب فرزند خواهد شد.
  • دیدن پلک سالم در خواب می تواند نشانه ای از فرزند صالح و همسری خوب و قابل اعتماد باشد بنابراین اگر چنین خوابی را دیده اید می توانید با خیال راحت و آسوده به زندگی خود ادامه دهید.
  • اگر دختر جوانی خواب پلک سالم را ببیند بدین معنا است که آبرو و خوش نامی دارد و دیگران او را بسیار دوست می داند و در صورتی که پلک او زشت باشد بدین معنا است که دیگران درباره او بد گویی می کنند و پشت سرش حرف می زنند.
  • دیدن پلکی که جراحت دارد نشان می دهد همسرتان مریض و بیمار خواهد شد ولی برخی از دیگر معبران این خواب را به اختلاف بین زن و شوهر معنا کرده اند و هر دو معنای آن درست می باشد.
  • اگر فردی در خواب دید که مژه های او سفید هستند در صورتی که دیگر مو های او سیاه است به زودی بد نام خواهد شد و اعتبار و آبرویش از بین می رود بنابراین بهتر است در کار هایش با احتیاط تر از گذشته عمل کند.

معنای پلک از دیدگاه محد العنبری

محد العنبری

این معبر تنها یک معنا برای این خواب بیان کرده است و معتقد است اگر فردی در خواب پلک سالمی را ببیند که زخمی نشده باشد خوب است و معنای بدی نمی توان برای آن در نظر گرفت و در صورتی که این پلک آسیب دیده باشد یعنی در آینده دچار غم و اندوه خواهد شد.

  •  آرون گروپس

آنلی بیتون

یکی از معبران غربی آنلی بیتون می باشد که خواب های بسیار زیادی را به درستی تعبیر کرده است. وی معتقد است هر خواب را می توان با توجه به جزئیاتش معنا کرد بنابراین لازم است که جزئیات خوابی که دیده اید را به یاد داشته باشید تا بتوانید معنای دقیقی برایش پیدا کنید. تعابیر وی عبارت اند از :

  • دیدن پلک های زیبا در خواب می تواند نشانه خوشبختی باشد که به زودی رخ می دهد.
  • اگر فردی پلک های کوچکی را در خواب ببیند بدین معنا است کمه ثروت بسیار زیادی به او می رسد و باید بیش تر مراقب کار ها و رفتار هایش باشد.
  • اگر فردی پلک های بزرگی را در خواب ببیند عمر وی بسیار طولانی است و او باید از این مدت زمان بهترین استفاده را ببرد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *