دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

خرید انواع رژگونه صورت از فروشگاه اینترنتی الانزا

  • فرهاد هاشمی
  • ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
  • ۰

رژگونه چیست؟ و چه کارآیی دارد؟

برای خرید رژگونه باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

برای برجسته تر کردن گونه ها با رژگونه باید چه کاری انجام بدهیم؟

از آنجایی که رژگونه محصولی آرایشی حساس و ضروری در میکاپ ها به شمار می آید، نحوه ی استفاده از آن به همراه ویژگی های یک رژگونه خوب در خرید این محصول آرایشی بسیار موثر خواهد بود. در ادامه برای آشنایی بیشتر با رژگونه چی بخرم؟ با الانزا همراه شوید.

رژگونه چیست؟ و چه کارآیی دارد؟

خرید انواع رژگونه صورت از فروشگاه اینترنتی الانزا

از مهمترین ابزار آرایشی که برای برجسته کردن گونه و شادابی بخشیدن به پوست صورت استفاده می شود، رژگونه است. این محصول آرایشی در آخرین مرحله آرایش صورت به عنوان یک عنصر برجسته کننده به کار گرفته می شود و به گونه های شما روحی تازه می بخشد. این محصولات از نظر جنس و بافت به سه نوع پودری، کرمی و مایع یا ژله ای تقسیم می شود که معمولا بسته به میزان مهارت و توانایی پخش کردن آن یکی از این سه مدل انتخاب خواهد شد.

انواع رژگونه صورت

بطورکلی رژگونه ها انواع مختلفی داشته و به شکل های گوناگون طراحی و وارد بازار می شود. انواع مختلف رژگونه عبارتند از:

  • رژگونه کرمی
  • رژگونه مایع
  • رژگونه پودری

رژگونه پودری

خرید انواع رژگونه صورت از فروشگاه اینترنتی الانزا

رژگونه های پودری از پرکاربردترین رژگونه های مورد استفاده خانم ها است که با تنوع بسیار طراحی و تولید شده است، استفاده از محصولات پودری رژگونه آسان تر از محصولات کرمی و مایع است و شما به راحتی می توانید آن را روی پوست خود پخش کنید و هیچگونه محدودیت رنگی هم برای شما وجود نخواهد داشت. این محصولات از ماده ای به نام تالک ساخته است که رنگدانه ها را به خوبی به پوست شما انتقال خواهد داد و پیگمنت های رژگونه به زیبایی هرچه تمام تر دیده خواهد شد. بهتر است به یاد داشته باشید که این محصولات پودری ماندگاری کمتری داشته و اگر مایل به آرایش های طبیعی و کم رنگ هستید به شما توصیه می شود از این محصولات استفاده کنید. نکته ای که هنگام خرید رژگونه از الانزا باید به یاد داشته باشید این است که این محصولات پودری نامناسب برای پوست های خشک و حساس است تا جایی که برای این نوع تیپ پوستی محصولات مایع و کرمی در نظر گرفته شده است تا از خشکی پوست شان جلوگیری به عمل آید.

براش مناسب براساس نوع رژگونه

همانطور که می دانید برای زدن رژگونه نیاز به یک براش یا قلم مویی است که بتواند به راحتی آن را روی صورت شما پخش کند با این حساب باتوجه به سه نوع رژگونه با جنس متفاوت نیاز به قلموی خاصی می باشد. بطور مثال رژگونه پودری نیاز دارد تا با یک قلم موی زاویه دار با سرهای بزرگ بر روی صورت شما پخش شود و در کنار آن رژگونه مایع و ژله ای نیاز به این دارد تا به صورت ضربه ای و با یک بلندر مخصوص بر روی گونه هایتان پخش شود. برای پخش کردن رژگونه کرمی شما نیاز به یک قلم موی متوسط و با سری صاف خواهید داشت و بهتر است این محصول را هم به صورت ضربه ای بر روی گونه پخش کنید.

برای خرید رژگونه باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

  • برای خرید رژگونه باید به رنگ پوست و حتی رنگ میکاپتان نیز توجه کنید.
  • اگر شما پوستی سفید دارید توصیه می کنیم از رنگ هایی با تناژ صورتی استفاده کنید و دور رژگونه های تیره را خط بکشید .
  • در صورت داشتن پوست معمولی و به اصطلاح گندمی نیاز است برای هماهنگی پوست تان از رنگ های برنز و زرد استفاده کنید و رژگونه با رنگ های تند را فراموش کنید.
  • پوست گندمی نیاز به رژگونه با تناژ بنفش داشته و با رنگ تیره از خستگی چهره خود اجتناب خواهید کرد.
  • پوست زرد نیاز به رنگ هایی مانند نارنجی، گلبهی و قرمز داشته و پوست سبزه نیز با رژگونه های قهوه ای، قرمز و نارنجی تیره زیباتر به نظر خواهد رسید.
  • برای فصل های بهار و تابستان از رنگ های روشن و صدفی استفاده کنید در کنار آن در فصل های سرد سال نیز از رنگ هایی با تناژ صورتی برای روح بخشیدن به صورت تان استفاده کنید.
  • هنگام خرید پنکک از الانزا و رژگونه حتما به برچسب استاندارد وزارت بهداشت توجه داشته باشید، این محصولات به دلیل قرار گیری مستقیم با پوست شما می تواند آسیب بسیاری به پوست تان بزند.

برای برجسته تر کردن گونه ها با رژگونه باید چه کاری انجام بدهیم؟

خرید انواع رژگونه صورت از فروشگاه اینترنتی الانزا

  1. هنگام رژگونه زدن ابتدا باید به نور کافی اطراف خود توجه داشته باشید، داشتن نور خوب محیط به شما میزان قرار دادن رژگونه بر روی پوست تان را نشان خواهد داد.
  2. توجه داشته باشید که پس از اتمام آرایش صورت تان باید از رژگونه استفاده کنید.
  3. پس از رعایت تمامی این نکات نیاز به این است تا فرم صورت خود را بشناسید، شناخت فرم صورت به شما کمک خواهد کرد تا براساس آن گونه های خود را کشیده و برجسته تر نشان بدهید.
  4. توجه داشته باشید که نباید بیشتر از یک الی دو بار رژگونه را روی گونه های خود بکشید، این روزها مدل رژگونه زدن به گونه ای شده است که دیگر نیاز به لبخند زدن نبوده و تنها با در نظر گرفتن استخوان گونه می توانید رژگونه تان را روی استخوان گونه تا ابتدای سیب گونه خود امتداد بدهید و در نهایت صورتی شاداب و جوان داشته باشید.
  5. بهتر است پس از زدن رژگونه بر روی آن از پودر فیکس یا اسپری فیکس کننده استفاده کنید.

خرید رژگونه و پنکک از فروشگاه اینترنتی الانزا

برای خرید محصولات آرایشی و بهداشتی مانند رژگونه و پنکک شما می توانید به فروشگاه اینترنتی الانزا به نشانی اینترنتی https://elanza.com/ مراجعه کنید و پس از بررسی تمامی محصولات خرید خود را انجام بدهید. لازم به ذکر است که شما می توانید از این فروشگاه در تمامی ساعات شبانه روز خرید کرده و نگران اشتباهات و مشکلات پیش آمده هنگام خرید آنلاین محصولات خود نباشید چرا که در صورت بروز مشکلی شما می توانید به صورت چت آنلاین با مشاوران تیم الانزا در تماس بوده و مشکلات خود را مرتفع نمائید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *