دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

راهنمای انتخاب لباس بهاری برای خانم های خوش پوش

  • سحر هودانلویی
  • ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰
  • ۰

فصل بهار زمان تازگی و جلوه های روشن و زیباست که روحیه ای پر انرژی برای فرد به وجود می آورد. از این رو در این مطلب به معرفی انتخاب لباس بهاری برای شما طرفداران مد و پوشاک پرداخته ایم.

فصل بهار دوره ای از تازه شدن تمامی جانداران است که در نهایت ظاهری زیبا به جهان بخشیده می شود. در فرهنگ ما نیز همزمان با این نو شدن به منزل و خود نیز تغییراتی می دهیم تا هم زمان با نو شدن سال ما نیز این احساس را درک کنیم. در ادامه مطلب به انتخاب لباس بهاری برای افرادی که تیپ و پوششان برایشان اهمیت منحصری دارد، پرداخته ایم.

انتخاب لباس بهاری به چه صورت است؟

انتخاب لباس بهاری

حالا که فصل بهار از راه رسیده باید پالتو و لباس های ضخیم زمستانی را جمع کنید و لباس های نازک و بهاری را جایگزین آنا در کشوی لباس خود کنید. توصیه می شود که در این فصل زیبای بهاری از لباس های با رنگ شاد و روشن و طرح های گل گلی با استایلی درخشان تر که زیبایی و طراوت فصل بهار را به روحیه شما می‌بخشد، استفاده نمایید. رنگ هایی به مانند زرد، سبز، صورتی و مرجانی از گونه طیف رنگ هایی هستند که برای فصل بهار فوق العاده به نظر می‌رسند و لباس‌ های تیره رنگ به مانند مشکی، سرمه ای، خاکستری از این قاعده مستثنی می باشند.

معرفی انواع استایل

  • کفش های قایقی به همراه شلوار جین

با آمدن فصل بهار نوبتی هم باشد نوبت پالتو های نازک و زیبایی است که در طی سال منتظر پوشیدن آن ها بود. پالتو های بلند با رنگ های ملایم از دسته لباس هایی هستند که در فصل بهار بهترین گزینه به شمار می‌ آیند. قابل به ذکر می باشد که این پالتو ها را می توانید به همراه کفش قایقی، شلوار پارچه ای و یا شلوار جین بپوشید.

  • استایل جین

استایل جین در عین سادگی بسیار شیک و زیبا می باشد که در این رابطه می توانید هر نوع لباسی که به جنس جین می باشد را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که برای این تیپ خوب است که از پیراهن های روشن و براق استفاده کنید و شلوارهای دمپا، بوت ساق بلند و کفش قایقی را همراه با آن ست نمایید.

معرفی استایل لباس های ابریشمی

  • ابریشم

در انتخاب لباس بهاری باید توجه داشته باشید که استایل ابریشم، زیبایی شما را دو برابر می کند. از این رو از پیراهن های ابریشمی کار شده برای ملاقات های کاری و مهمانی های خانوادگی و رسمی می توانید نهایت استفاده را ببرید. لباس های یقه چین دار و بندی از رایج ترین مدل هایی هستند که می توانید با شلوار کلاسیک و یا جین ست نمایید. و در آخر نیز قابل ذکر است که لباس های با مدل یقه باز ایریشمی از مناسب ترین البسه برای فصل بهار به شمار می آید.

  • استایل لایه لایه

طبق نظر بسیاری از طراحان مد لباس در به کارگیری استایل لایه لایه، می توانید چندین لباس از کشور لباس خود انتخاب کنید و با ست کردن رنگ آن ها را بپوشید. به طور مثال دامن چین دار را با بلوز های طرح چاپی می توانید ترکیب تیپ اسپرت و کلاسیک را به نمایش بگذارید. همچنین در این رابطه می توانید از شعار همه چیز را باید تجربه کرد، استفاده نمایید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز
  • استایل اسپرت

به طور کلی این تیپ از شناخته شده ترین استایل ها در فرهنگ های متفاوت است که دستخوش تغییراتی در طی سال می‌ شود. همچنین لباس های اسپرت بیشتر ساده و مینیمال هستند و همچنین گفتنی است که لباس های اسپرت را می توانید به راحتی با لباس کلاسیک ست کنید.

آشنایی با استایل لباس های رنگی

  • رنگ های شاد و خط خطی

به طور کلی در مد امسال برای فصل بهار را با لباس های ترکیبی رنگ های شاد طراحی شده است که پارچه های راه راه رنگی و شطرنجی، گل گلی و رنگ های متالیک از سری ترکیب های رنگ هایی هستند که می توانید در لباس های مختلف و وسایل جانبی که همراه با لباس می باشد، استفاده کنید. با انجام ست مناسب شال و روسری می توانید یک تیپ فراموش نشدنی و زیبا برای خود رقم بزنید.

  • کت چرم و ماکسی

به طور کلی پیراهن رنگ روشن در انتخاب لباس بهاری بسیار مناسب به شمار می آید. در این رابطه می توانید لباس های همرنگ که تنها کمی روشن تر و یا تیره تر از پیراهن اصلی تان هستند ست نمایید. همچنین با پوشیدن کت چرم می‌ توانید استایل کاملاً متفاوت به خود ببخشید.

نکاتی که در رابطه با انتخاب لباس، باید در نظر داشته باشید

  • پیراهن کوتاه به همراه پارچه هایی گلدار

اگر می خواهید در فصول بهار به مهمانی‌ های دوستانه و یا مراسم شام های بیشتری بروید باید پیراهن های کوتاه بدون آستین که با آن احساس راحتی بیشتری می کنید، تهیه نمایید. همچنین این دسته از پیراهن ها بهترین انتخاب ممکن برای شرکت در مهمانی های رسمی و دوستانه هستند که می‌تواند شما را سرحال تر و کمتر از سن واقعی تا نشان دهند.

آشنایی با استایل بهاری

طبیعی است که پیراهن های بلند و مجلل برای مجالس رسمی مناسب تر به نظر آید، اما خوب است که تعادل راحتی خود را با نوع لباسی که انتخاب می‌کنید، برقرار سازید. همچنین باید توجه داشت که پیراهن های کوتاه تنوع بیشتری در مدل بالاتنه و قسمت دامن برخوردار می باشند که می توانید بدون نگرانی از تکراری شدن طرح لباس آن ها را انتخاب نمایید.

همچنین قابل ذکر است اگر از بالا تنه لاغر برخوردار هستید خوب است که پیراهن های با طرح گل دار انتخاب کنید که در بخش دامن کمی گشادتر هستند و بدن شما را آزاد و پرتر نشان خواهند داد. همچنین اگر بازیو های لاغر نیز دارید پیراهن‌های با یقه ایستاده بهترین گزینه برای شما به شمار می‌ آیند.

  • شلوار های بهاری و شکوفه دار

اگر شلوار های بسیار و جدید در کشور لباس‌ هایتان دارید، قابل به ذکر است که فصل بهار بهترین زمان برای نشان دادن آن ها به دوستانتان می باشدو در این زمان می توانید هر نوع شلوار تنگ و گشاد، پارچه های کوتاه یا بلند را در روزهایی که برای این فصل تهیه کرده‌اید، ست سازید.

همچنین اگر طرفدار پوشیدن شلوارهای گشاد و گلدار با مانتو های جلو باز هستید، می توانید آن ها را با مانتوهای تک رنگ به خوبی ست کنید و اطمینان داشته باشید که در نهایت ظاهری جذاب و گیرا به شما بخشیده خواهد شد.

همچنین در صورت برخورداری از مانتو و بلوز های طرح دار باید از شلوار های چسبان و یا تک رنگ برای ست مناسب استفاده نمایید.

شلوار های مناسب فصل بهار

و در آخر نیز توجه داشته باشید که شلوار های که در پایین پاچه آن‌ها چین کوتاهی خورده است برای کسانی که پاهای لاغر و چاق دارند، کاملا مناسب می باشد. چرا که چین پایینی آنها تاثیر به سزایی در کم و یا زیاد کردن عرض بدن خواهد داشت. همچنین توجه داشته باشید که اگر قد کوتاهی دارید با با پوشیدن این دسته از شلوار ها تغییر در شما ایجاد نخواهد شد.

  • استفاده از شال و روسری های رنگارنگ

طبیعی است که در فصل بهار خبری از شال های با رنگ تیره و یا سنگین نباشد اما برخی از افراد به دلیل حضور در محل کار محدودیت استفاده از رنگ را در پوشش خود دارند. قابل ذکر است که باید لباس شما هماهنگی خاصی با طبیعت پیرامون تان داشته باشد و استفاده از روسری و شال های با رنگ شاد نمی تواند موقعیت کاری تان را به خطر بیاندازد.

همچنین استفاده از دستمال گردن های رنگارنگ در مجلس مهمانی ها که به همراه بلوز و دامن های تنگ و کوتاه به خوبی ست می‌شود می‌توانند استایل خوب و زیبایی در انتخاب لباس بهاری به شما ببخشد.

  • تیشرت هایی با یقه متفاوت

معرفی تیپ اسپرت و تیشرت بهاری

طبیعی است که پوشیدن تی شرت و پلوشرت های رنگی و طرح دار از رایج ترین لباس ها در فصل بهار به شمار بیاید. لباس هایی که در عین راحتی و سادگی می تواند زیبایی خاصی به استایل شما در صورت هماهنگی رنگ و طرح ها ببخشد. در این رابطه پیشنهاد می‌شود که رنگ سر آستین و یقه آن را با پارچه اصلی متفاوت انتخاب کنید و توجه داشته باشید که این تغییر و تفاوت های کوچک می تواند زیبایی خاصی به استایل شما ببخشد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *