دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

دیدنی های ادینبورگ و جاذبه های شگفت انگیز این شهر زیبا در اسکاتلند

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰
  • ۰

ادینبورگ شهری زیبا با پیشنه تاریخی بسیار غنی است شهری که به واسطه دیدنی های تاریخی خود مورد توجه علاقه مندان است و هر ساله از سوی گردشگران زیادی مورد توجه است. شما گردشگران می توانید در این بخش با جاذبه های زیادی از این منطقه آشنا شوید و اطلاعات گردشگری مهمی را درباره اسکاتلند کسب کنید.

ادینبورگ از جمله شهرهای پر جاذبه در اسکاتلند است این شهر دارای زیبایی های بسیار زیادی برای علاقه مندان می باشد ادینبورگ به عنوان پایتخت رسمی اسکاتلند شناخته می شود و همه گردشگرانی که به بریتانیا و اسکاتلند سفر می کنند حتما از جاذبه هایی چون ادینبورگ نیز بازدید می کنند. بسیاری از جاذبه های گردشگری این شهر را در فهرست میراث جهانی یونسکو مشاهده می کنید به همین خاطر است که هر ساله تعداد گردشگران این شهر بیشتر می شود و علاقه مندان زیادی را به سوی خود می کشاند. برای سفر به این منطقه گردشگری زیبا و پر جاذبه و بازدید از چشم اندازهای ویژه آن باید راهی اسکاتلند شوید سفر به این شهر توریستی بسیار ساده است و شما می توانید از مقصد لندن با استفاده از یک قطار به این شهرسفر کنید همچنین امکان سفر هوایی نیز برای علاقه مندان و گردشگران وجود دارد. در سفر به این شهر از چه جاذبه هایی دیدن کنیم؟ بازدید از جاذبه ها و دیدنی های ادینبورگ به قدری لذت بخش است که شما می توانید با تماشای مناظر زیبای پارک های آن نیز سفر خود را دلنشین کنید همچنین می توانید در این شهر از جاذبه های تاریخی زیادی نیز بازدید کنید.

دیدنی های ادینبورگ را بشناسید:

بسیاری از مسیرهای پیاده روی که در این شهر زیبای توریستی وجود دارد می تواند مورد توجه گردشگران باشد خیابان های این شهر دارای زیبایی های بسیار زیادی هستند و حس خوبی را در خود پنهان کرده اند که با قدم زدن در آن ها می توانید به این تجربیات ویژه دست پیدا کنید. این خیابان های سنگ فرش شده دارای ساختمان هایی با معماری های جذاب هستند سبک این معماری ها گوتیکی است و می تواند بسیار مورد توجه علاقه مندان قرار بگیرد. شما علاقه مندان برای اینکه با جذاب ترین دیدنی های اروپا آشنا شوید می توانید از جاذبه های مهم این منطقه دیدن کنید.

 

قلعه ادینبورگ:

این قلعه یکی از مهم ترین جاذبه های دیدنی در ادینبورگ است قلعه ای با ارزش تاریخی بسیار بالا برای علاقه مندان و گردشگران این قلعه دیدنی در بالای مسیر سلطنتی واقع شده است گردشگرانی که دوست دارند سفری تاریخی به این منطقه داشته باشند می توانند از این قلعه پر جاذبه بازدید کنند. این قلعه یکی از معروف ترین بناهای تاریخ به شمار می آید و یکی از مجموعه آثاری است که در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است.

شهر زیبای ادینبورگ

بنای اسکات:

اگر از علاقه مندان به جاذبه های تاریخی در نقاط مختلفی از دینا هستید می توانید از این بنای تاریخی نیز بازدید کنید این بنا یکی از مهم ترین سازه های مرتفعی است که ساخته شده است و دارای معماری بسیار خارق العاده ای می باشد. پیاده روی کردن در مسیرهای این بنا می تواند برای خیلی از علاقه مندان یک تجربه ویژه باشد این بنا که از معماری گوتیکی برخوردار است محل مناسبی برای افراد ماجراجو است شما علاقه مندان برای بازدید از این بنا باید بلیط تهیه کنید.

دیدنی های ادینبورگ

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

کاخ هولی رود هوس:

این بنا نیز یکی دیگر از دیدنی های مهم ادینبورگ است که دارای جذابیت های بی شماری برای علاقه مندان است شما می توانید مسیر سلطنتی را به سمت پایین پیاده روی کنید و از این اقامتگاه رسمی که اقامتگاه ملکه است بازدید کنید این کاخ درون خود قلعه ها و کاخ های زیبای دیگری نیز دارد نمای زیبای این کاخ از بالای تپه ها نیز دیدنی تر می شود و چشم اندازهای زیباتری را از این ارتفاعات مشاهده می کنید.

کاخ تاریخی ادینبورگ

منطقه ساحلی گیلمرتون:

اگر دیدن بناهای تاریخی برای شما تکراری شده است می توانید به یکی از مناطق بکر ساحلی با چشم اندازهای ویژه بروید جالب است بدانید که این منطقه ساحلی نیز جزو میراث جهانی یونسکو برای علاقه مندان است تجربه ویژه متفاوتی که علاقه مندان می توانند از چنین جاذبه هایی داشته باشند موجب می شود تا گردشگران زیادی از نواحی مختلف به این منطقه سفر کنند. شما علاقه مندان و گردشگران اگر دوست دارید از جاذبه های زیبای این منطقه دیدن کنید می توانید سفری به این منطقه جادویی داشته باشید و از طبیعت زیبا و چشم نواز آن دیدن کنید.

کاخ ادینبورگ

کلیسای جامع سنت گیلز:

این کلیسا ویژه علاقه مندانی است که قصد بازدید از پیشینه تاریخی این منطقه را دارند این کلیسای تاریخی بخش مهمی از تاریخ و تمدن این منطقه را به نمایش می گذارد شما برای بازدید از این کلیسا می توانید از مسیر سلطنتی عبور کنید تماشای مناظری که در کنار خیابان وجود دارند برای هر علاقه مندی دارای جذابیت است. این منطقه همچنین دارای معماری های ویژه ای است که باید از آن دیدن کنید نوع معماری این کلیسا نیز به خودی خود از جذابیت های ویژه ای برخوردار است که مورد توجه خیلی ها است.

بنای تاریخی ادینبورگ

دیدنی های ادینبورگ دارای تنوع زیادی است این منطقه تاریخی از اسکاتلند هر ساله مورد توجه علاقه مندان زیادی است و برای افراد زیادی جذابیت دارد این شهر پایتخت رسمی اسکاتلند است و از دیدنی های اسکاتلند به شمار می آید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *