دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

۴۰ مدل آغوشی نوزاد شیک و دوست داشتنی با طراحی کاربردی

  • عاطفه میرزایی
  • ۳۱ فروردین ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، گلچینی خاص و متنوع از انواع مدل آغوشی نوزاد با طرح های جدید و متفاوت برای شما پدر و مادر های گرامی تهیه و جمع آوری نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

آغوش گرفتن نوزادان یکی از لذت بخش ترین و دلچسب ترین لحظه برای پدر و مادر های نوزاد می باشد که حتی می تواند، در زمانی که از سرکار به خانه می آییم بار خستگی را از دوش بردارد. همه والدین ها علاقه زیادی دارند که کودک خود را بغل کنند، مخصوصا اگر اولین فرزندشان باشد. همه ما میدانیم که بغل کردن کودک در ساعات طولانی بسیار دشوار است که او را با خود در خیابان یا خانه به این طرف و آن طرف ببرید و بدتر از آن سبب ایجاد درد های کتف و شانه خواهد شد. ولی نگران نباشید؛ شما عزیزان می توانید با خرید یک آغوشی بسیار مناسب و زیبا که در طرح و رنگ بندی های گوناگونی از سوی متخصصان مد طراحی و تولید شده است که یک ایده فوق العاده جذاب برای پدر و مادر ها می باشد، بنابراین هنگام تهیه سیسمونی برای فرزندتان حتما آغوشی نوزاد را خریداری کنید، زیرا استفاده از آن برای والدین و حتی خود کودک هم کاربرد های زیادی دارد. در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، مجموعه ای جدید از انواع مدل آغوشی نوزاد با طرح های متفاوت را گرداوری نموده ایم که امیدواریم این طرح ها مورد پسندتان قرار بگیرد.

گالری جدید و شیک از انواع مدل آغوشی نوزاد

در دنیای امروزی، سبک زندگی همه انسان ها بسیار متنوع و متفاوت است. این سبک ها در زندگی بشر مشخص می کند که آنها از چه وسایل هایی برای راحتی خود استفاده می کنند. از این وسایل های می توان به لباس شویی، ظرف شویی، جارو برقی، و … اشاره کرد، اما یکی از وسایل مورد استفاده بسیار والدین از آغوشی نوزاد است. این آغوشی کودک را نزد مادر و در آغوش او بسیار خوب نگه می دارد و مادر بدون اینکه دست هایش را دور فرزندش بگیرد، می تواند کار های روز مره خود را انجام دهد، پیاده روی برود و یا کار های دیگر خود را انجام بدهد.

مدل آغوشی نوزاد بسیار جدید

نمونه آغوشی صورتی برای نوزادان

سری جدید مدل آغوشی نوزاد

انواع زیبا مدل آغاوشی برای نوزادان

آغوشی وسیله ای بسیار مفید و فوق العاده کاربردی می باشد که با استفاده از این وسیله کودک خود را به راحتی در آغوش می گیرید؛ بیشتر والدین ها تنها برای نوزاد ۵ کیلو گرمی خود از آن بهره می برند، ولی برخی دیگر نیز برای راحتی آغوشی زمانی فرزندشان بزرگ تر می شوند استفاده می نمایند. این روز ها طرح های متنوعی از آغوش روانه بازار شده اند که حتی تا وزن ۲۳ تا ۲۷ کیلو گرمی را نیز تحمل می کنند.

  •  آرون گروپس

بنابراین اگ قصد خرید این وسیله را دارید، هنگام انتخاب آن دقت داشته باشید که استحکام بالا به اندازه کافی داشته باشد و قسمت های بند، قفل و کمربند انعطاف پذیر باشند و وزن نوزاد را به خوبی تحمل کند، برای اینکه اطمینان پیدا کنید که این وسیله تا چند کیلو وزن را تحمل می کند، به مشخصات درج شده روی آغوشی توجه کنید.

از مدل های این محصول می توان به برند های معروفی از جمله چیکو مدل soft & dream، نیو استار مدل ۹۵۹۰، اسپرینگ کد ۰۴، اسمایل مدل baby world، کونکورد مدل Wallabee کد Cowl0971، مامانگلی مدل Ring Sling، مگنس، اینفنتینو مدل ergonomic و … اشاره نمود. 

در مجموعه پیش رو، گلچینی متنوع و جدید از انواع آغوشی نوزاد در طرح و رنگ های گوناگون برای شما پدر و مادر های عزیز تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم از این مدل ها یکی را به دلخواه برای کودک خود انتخاب کرده و برای تفریح و کار های روز مره استفاده نمایید.

انواع مدل آغوشی نوزاد

نمونه آغوشی زیبا و جدید

 

انواع متنوع آغوشی نوزاد

انواع متنوع مدل آغوشی نوزاد

نمونه های زیبا آغوشی نوزاد

آغوشی زیبا در حالت جلو

انواع زیبا مدل آغوشی نوزاد

نمونه آغوشی نوزاد جذاب

آغوشی نوزاد بسیار مناسب

مدل آغوشی مناسب در چهار حالت

مدل آغوشی نوزاد بسیار شیک

نمونه آغوشی کلاه دار برای نوزاد

طرح آغوشی نوزاد

گالری نمونه آغوشی نوزاد

نمونه آغوشی نوزاد بسیار زیبا

طرح های شیک از آغوشی نوزاد

آلبوم مدل آغوشی نوزاد

تصاویر زیبا از آغوشی نوزاد

آغوشی نوزاد با طرح شال

مدل های خاص آغوشی نوزاد

سری اول مدل آغوشی نوزاد

مدل جالب آغوشی نوزاد

مدل های زیبا و متنوع آغوشی نوزاد

نمونه آغوشی صورتی رنگ

نمونه آغوشی نوزاد

انواع جدید و متفاوت آغوشی

آغوشی نوزادمخصوص مادران

بهترین نمونه آغوشی نوزاد

مدل آغوشی نوزاد جذاب و باحال

نمونه های خاص آغوشی نوزاد

مدل زیبا و جدید آغوشی نوزاد

مجموعه مدل آغوشی نوزاد

مدل جالب آغوشی نوزاد

نمونه آغوشی زیبا برای نوزادان

نمونه های متنوع و متفاوت از آغوشی نوزاد

مدل شال آغوشی نوزاد

مجموعه جدید از آغوشی نوزاد

مدل آغوشی نوزاد در جند حالت

نمونه آغوشی نوزاد برای کوه نوردی

جدید ترین آغوشی نوزاد

در این مطلب از دنیای مد مجله آرگا، مجموعه ای دیدنی و خاص از انواع مدل آغوشی نوزاد پسرانه و دخترانه بسیار شیک را ملاحظه نمودید. امیدواریم از تماشای این طرح های جذاب و زیبا لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم. همچنین برای آشنایی با دیگر وسایل های نوزاد می توانید بر روی مدل تخت نوزادی، مدل پتو نوزاد، مدل های تخت و کمد، مدل لباس نوزاد شش ماهه و … کلیک نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *